Síce neviem presné pomery, ale aj nejakí tí cengáči odchádzajú (tuším 20 ľudí). Takže neviem neviem či budú môcť sťahovať práve od nich na autobusy. Ďalšia vec je či oni sami chcú. Keby chceli, tak sa hrnú a netreba ich ťahať. Bol by nedostatok vodičov tramvají a nie autobusov.
No, mapa presne zodpovedá tomu, čo je na nej napísané: Rozvoj trolejbusovej dopravy v Bratislave podľa 3. variantu plánu územného rozvoja. Spomínaný variant bol predstavený v roku 2001. Nemá zmysel robiť aktualizáciu PRÁVE TEJTO mapy, lebo to by už nebola mapa podľa 3. variantu plánu územného rozvoja - ten už je historická záležitosť.
Čo zrejme pribudne bude aktualizácia iných máp.
Modernizáciou vlnitého plechu na maskovaný vlnitý plech sa životnosť predĺžila a tuším konkrétne o 15 rokov. Takže o päť rokov by mali prvé K2Sky ochutnať autogén. Som zvedavý čo ich nahradí. Ale asi nič, bo pôjdu ešte raz do žumperku na ďalší upgrade. Teda možno...
? Potom by skôr podľa mňa číslo na dispečing zmenili a utajili a prístup by možno nemali ani novinári. ?
Ale ako som písal v príspevku #83651 (Ad IDS JMK), nejaké call centrum po spustení pripravovanej nefalšovanej BID by sa iste zišlo...
Re #83745 fobust: ? Jéminé, to by už bola skutočná cenzúra...
Re #83746 fobust: No to radšej nerob, ich práca by sa tak mohla stať neznesiteľnou a možno by začali odchádzať z DPB tak hromadne ako vodiči a to by, myslím, že tiež dosť vážne mohlo ohroziť premávku MHD. ?
ja si myslim ze cele smerovanie DPB vedie k tomu ze takto v buducnosti budeme moct touto strankou konkurovat napriklad dialniciam.info, pretoze vsetci tunajsi diskutujuci uz budu jazdit autom... Ba bude mesto bez MHD a iMHD.sk sa premenuje na iIAD.sk ?
alebo 4400, teraz 2412 ?, ktorá viac stojí ako jazdí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023