No, mapa presne zodpovedá tomu, čo je na nej napísané: Rozvoj trolejbusovej dopravy v Bratislave podľa 3. variantu plánu územného rozvoja. Spomínaný variant bol predstavený v roku 2001. Nemá zmysel robiť aktualizáciu PRÁVE TEJTO mapy, lebo to by už nebola mapa podľa 3. variantu plánu územného rozvoja - ten už je historická záležitosť.
Čo zrejme pribudne bude aktualizácia iných máp.
Modernizáciou vlnitého plechu na maskovaný vlnitý plech sa životnosť predĺžila a tuším konkrétne o 15 rokov. Takže o päť rokov by mali prvé K2Sky ochutnať autogén. Som zvedavý čo ich nahradí. Ale asi nič, bo pôjdu ešte raz do žumperku na ďalší upgrade. Teda možno...
? Potom by skôr podľa mňa číslo na dispečing zmenili a utajili a prístup by možno nemali ani novinári. ?
Ale ako som písal v príspevku #83651 (Ad IDS JMK), nejaké call centrum po spustení pripravovanej nefalšovanej BID by sa iste zišlo...
Re #83745 fobust: ? Jéminé, to by už bola skutočná cenzúra...
Re #83746 fobust: No to radšej nerob, ich práca by sa tak mohla stať neznesiteľnou a možno by začali odchádzať z DPB tak hromadne ako vodiči a to by, myslím, že tiež dosť vážne mohlo ohroziť premávku MHD. ?
ja si myslim ze cele smerovanie DPB vedie k tomu ze takto v buducnosti budeme moct touto strankou konkurovat napriklad dialniciam.info, pretoze vsetci tunajsi diskutujuci uz budu jazdit autom... Ba bude mesto bez MHD a iMHD.sk sa premenuje na iIAD.sk ?
Ja som veľmi zvedavý kedy sa objaví novinka o prvom vyradenom plyňáku. Niektoré exempláre sa totiž svojím stavom už značne priblížili k naftovým kolegom. Narážam najmä na krátke šerble. Kĺbaky sa ešte držia, uvidíme ako dlho...
presne tak, bratislavské Tam Busy toho nikdy od DPB veľa nechceli ?.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milannco