Totiz, treba spomenut na CO je korporatny nater. Tym je identifikacia dopravcu. Cielom IDS je vsak prave to aby clovek nemusel riesit aky dopravca mu ide (jednotna tarifa, intervaly a pod.).
Prepac, ale co im POTOM bude branit aby jazdili kazdy den? Ked dnes jazdia sobotu objednavkovu alebo aku jazdu tak po novom budu jazdit 13-ku (mimochodom, asi viac jazd) takze pre nich ziaden problem.
Re #83626 S499: Suhlasim. Naopak, ked sa zintegruje aj to (co asi ano - SL cervena, vlaky tiez coraz viac predovsetkym cervene a MHD snad tiez) bude to lepsie.
Re #83627 xpmuco: Zahradnik pracuje na odbore informatiky a koordinacie dopravy? Lebo jediny kto sa vyjadruje je on.
Mne niekedy príde celkom vhod, keď môžem na diaľku rozoznať, či ide Zelenožltá príšera, na ktorú by som mal dobehnúť, alebo červený sadista, ktorý je mi nanič.
Asi si to dobre nepochopil alebo som to ja nezrozumiteľne napísal.. Myslel som to tak ,že sa budete tak dlho dohadovať o tom správnom odtieni a jemných ornamentoch pre ten JSMN (Jedine Správny Mestský Náter), až podnik stihne namaľovať každý voz na inú farbu ? .
A v Petržalke netreba reprezentovať? Tam ešte viac...
LBC sa proste podľa pre zmenu môjho názoru veľmi hodí ako jednotný mestský náter.
Ty kokso, hádam nechcú zdražovať cestovné pri tomto stave vozového parku a celej MHD.. V takom prípade končím s využívaním ich "služieb", a určite nebudem sám... ?
Výhovorka, že nafta išla hore, je ináč pekne blbá, keĎže majú cca 100 autobusov na zemná plyn, a trolejbusy a električky jazdia na elektrinu ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek