Mám otázku a zároveň uvedený príklad. Dnes som šiel s priateľkou na Hlavnú stanicu 95 s prestupom na električku 13. Viem,že 13 ide o celej,štvrť,pol a trištvrte. Rozhodli sme sa ísť na 95 s odchodom o 10:27 z Hrobákovej, došla o 2min neskôr(10:29) ale pohoda,lebo sme štikali lístky na 30minút prvý krát, za 9min sme boli Šafku (10:38) a 13 prišla s meškaním 1minúta (10:46), na stanicu sme mali byť za 12minút (10:58),neboli sme... Došli sme tam až 11:02. Minútu pred vypršaním platnosti našich lístkov revízor kontroloval cestovné lístky. Čo by sa dialo alebo čo by som mal robiť prípade,že by kontrola nastala minútu po vypršaní platnosti našich lístkov? Cesta mi začala 10:29+9min=10:38, 10:45 (L13)+v grafikone uvedených 12minút=10:57. Dopravca teda na základe ním uvedených grafikonov 95 a 13 garantoval dopravu týmto spôsobom v danom čase na stanicu do 30minút. Uspel by som u revízora s argumentom, že ja som si povinnosť splnil a to tým,že som si cvakol lístok ktorý časovo sedel s grafikonom uvedeným DPB tým pádom určujúcim jeho povinnosť ma tam dopraviť v tom čase?
810zssk