K tým linkám 203 a 207 môžem dačo pridať? Kedže 203 a 207 majú intervaly dlhšie, kvôli nedostatku šoférov tak aby sa dali opäť vrátiť k 12minútovým celodenne, tak ma napadlo toto:
203 : Koliba - Karpatská - Hodžovo nám. - Šulekova a späť, 12//15
207 : Rúžová dolina - Prievozská - Svätoplukova - Záhradnícka - Hodžovo nám. - Šulekova a späť, 12//15
208 : Valašská - Búdková - Hodžovo nám. - Ul. 29. augusta - ASMN - Prievozská - Mierová - Cintorín Ružinov a späť, 8,5//12
Vieš prečo sa tam teraz vozí vzduch? Lebo všetci musia chodiť pešo... Vlastne od Šafranovej na Búdkovú sa nevozí ani vzduch, lebo tam nič nechodí. A práve to by trebalo riešiť..
Ako zachadzka fajn, ale zas, keby islo o okruh tak stavias trat jednosmerne, co znamena mensie naklady (aj ked organizacne komplikovanejsia premavka pri urcitych pripadoch) a tym padom (v BA) vacsiu sancu na realizaciu.
Ja nehovorím o okruhu, ale o trase 207: Valašská - Drotárska/Búdkova (alternatívne každý druhý spoj) - pôvodná trasa - Ružová dolina.
Ak sa zistí, že na Drotárskej sa uživí plný interval 207, čo možno vzhľadom na výstavbu v okolí a aj VŠVÚ predpokladať (prac. deň 12, víkend 15), 203 raz za cca 30 - 35 minút by šla v určitom časovom období ( cca 6:00 - 20:00) cez zastávku Horský park k Amfiteátru, ak by bola požiadavka jej celotýždennej obsluhy.
Pričom pri 207 by bola trasa cez Drotársku asi o 3 minúty dlhšia ako priamo, takže to by zas až také tragické nebolo. A ako hovorím, kto sa ponáhla z okolia Lovinského, môže ísť 83kou.
A okruh sa mi ani veľmi nepozdáva, keďže hlavne v prac. dni by to viedlo k veľkým nepravidelnostiam v smere do mesta.
Ak ma byt ta zachadzka okruzna, tak radsej 203, lebo:
- 207 ma jazdnu dobu Ruzova dolina - Amfiteater 27 min.
- 203 by mala jazdnu dobu Koliba - Amfiteater cca. 22 min.
Je pravda ze 207 ide aj na ASMN a pod., ale zaroven je faktom ze z Hodzovho ide tiez dost spojov, ktore by mali postacit.. ak by to organizacne slo, tak ja sa nebranim ani 207, ale to by uz bola len ceresnicka
Tak potom možno najjednoduchšie riešenie:
41: zrušená
203 ako je,
207 alternatívne každý druhý spoj cez Horský park a každý druhý cez Drotársku.
Možno by sa tým aj ušetrilo pár vozokm. A inak tá trať cez Drotársku bola aj navrhnutá tuším DP, alebo v ÚP kedysi, len mala ísť z Drotárskej cez Ul. na hrebienku na Červený kríž, ale v súčasnej podobe Ul. na hrebienku si tam dobre t-bus neviem predstaviť.
To bola len taka idea.. ked sa nad tym dlhsie zamyslim, mas vlastne pravdu. Ale stojim si za tym ze interval 20 min je uz prilis stedry a fakt je to minimalny interval.. mensi uz urcite nie.
S návrhom som prišiel ja, lenže tá trať má zmysel len v tom prípade, že sa zruší L 41 a bude tade premávať jedna z existujúcich liniek 203, resp. 207 a tým pádom tí ľudia získajú spojenie s centrom za nie príliš veľkého navýšenia vozokm, keďže by sa zrušila L 41 a zároveň by bola lepšie naplnená 207 v úseku Búdkova - Valašská, lebo by brala aj ľudí z Drotárskej.
Ale samotné nahradenie L 41 t-busom je blbosť, v tom sa zhodneme.
1. Interval - pod 20 minut sa ist neoplati. Naco vozit vzduch? Ta trat ani netvrdim ze ma zmysel, ale padol tu navrh tak sa zacalo riesit linkovanie a pridal som sa.
2. Trate sa nestavaju kvoli inej trase. Trolejbusova trat nikdy priamo nezlepsi spojenie, nakolko rovnaku trasu vzdy mozes ist aj busom.
Pri intervale, ktorý navrhuješ je celá výstavba tej trate nezmysel a za predpokladu, že tá linka má byť trasovaná ako 41, teda, že neprinesie tým ľuďom lepšie spojenie do centra, je to celé zatrolejovanie potom veľká blbosť a vyhodenie peňazí.
Teraz je tam 30min., sem tam hodina a jazdi maly voz.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Själavrak
203 : Koliba - Karpatská - Hodžovo nám. - Šulekova a späť, 12//15
207 : Rúžová dolina - Prievozská - Svätoplukova - Záhradnícka - Hodžovo nám. - Šulekova a späť, 12//15
208 : Valašská - Búdková - Hodžovo nám. - Ul. 29. augusta - ASMN - Prievozská - Mierová - Cintorín Ružinov a späť, 8,5//12