Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Själavrak #82988:
2 linky na sulekovej neotocis
Reakcia na: 810zssk #82953:
K tým linkám 203 a 207 môžem dačo pridať? Kedže 203 a 207 majú intervaly dlhšie, kvôli nedostatku šoférov tak aby sa dali opäť vrátiť k 12minútovým celodenne, tak ma napadlo toto:
203 : Koliba - Karpatská - Hodžovo nám. - Šulekova a späť, 12//15
207 : Rúžová dolina - Prievozská - Svätoplukova - Záhradnícka - Hodžovo nám. - Šulekova a späť, 12//15
208 : Valašská - Búdková - Hodžovo nám. - Ul. 29. augusta - ASMN - Prievozská - Mierová - Cintorín Ružinov a späť, 8,5//12
Reakcia na: hoppusmark #82984:
Preco? Ten usek nie je tak dlhy aby bol problem aby sa tade tocila okruzna linka.
Reakcia na: 810zssk #82972:
Vieš prečo sa tam teraz vozí vzduch? Lebo všetci musia chodiť pešo... Vlastne od Šafranovej na Búdkovú sa nevozí ani vzduch, lebo tam nič nechodí. A práve to by trebalo riešiť..
Mimochodom Ik435 majú dosť na houby tlmiče... Aj na najmenších nerovnostiach to trasie a skáče jak sviňa... Menili sa vôbec tie tlmiče niekedy?
Reakcia na: 810zssk #82983:
Jednosmerná trať tam bude na nič... ?
Reakcia na: AAA #82982:
Ja si zas myslim ze ked uz tu trat budovat tak jednosmernu. Pri obojsmernej by neboli naklady umerne efektu.
Reakcia na: 810zssk #82978:
Myslím, že tak skoro sa tá trať žiaľ nepostaví, a keď sa k tomu niekto odhodlá, dúfajme, že bude mať aj rozum a spraví ju obojsmernú. ?
Reakcia na: 810zssk #82980:
Neboj sa, dobre sa tam vyznam.. sorry, za dva prispevky.
Reakcia na: hoppusmark #82979:
Skoda ze tam chodim kazdy tyzden 🙂
Reakcia na: 810zssk #82972:
V tej lokalite sa vôbec nevyznáš ?
Reakcia na: AAA #82977:
Ako zachadzka fajn, ale zas, keby islo o okruh tak stavias trat jednosmerne, co znamena mensie naklady (aj ked organizacne komplikovanejsia premavka pri urcitych pripadoch) a tym padom (v BA) vacsiu sancu na realizaciu.
Reakcia na: 810zssk #82976:
Ja nehovorím o okruhu, ale o trase 207: Valašská - Drotárska/Búdkova (alternatívne každý druhý spoj) - pôvodná trasa - Ružová dolina.
Ak sa zistí, že na Drotárskej sa uživí plný interval 207, čo možno vzhľadom na výstavbu v okolí a aj VŠVÚ predpokladať (prac. deň 12, víkend 15), 203 raz za cca 30 - 35 minút by šla v určitom časovom období ( cca 6:00 - 20:00) cez zastávku Horský park k Amfiteátru, ak by bola požiadavka jej celotýždennej obsluhy.
Pričom pri 207 by bola trasa cez Drotársku asi o 3 minúty dlhšia ako priamo, takže to by zas až také tragické nebolo. A ako hovorím, kto sa ponáhla z okolia Lovinského, môže ísť 83kou.
A okruh sa mi ani veľmi nepozdáva, keďže hlavne v prac. dni by to viedlo k veľkým nepravidelnostiam v smere do mesta.
Reakcia na: AAA #82975:
Ak ma byt ta zachadzka okruzna, tak radsej 203, lebo:
- 207 ma jazdnu dobu Ruzova dolina - Amfiteater 27 min.
- 203 by mala jazdnu dobu Koliba - Amfiteater cca. 22 min.

Je pravda ze 207 ide aj na ASMN a pod., ale zaroven je faktom ze z Hodzovho ide tiez dost spojov, ktore by mali postacit.. ak by to organizacne slo, tak ja sa nebranim ani 207, ale to by uz bola len ceresnicka 🙂
Reakcia na: 810zssk #82974:
Tak potom možno najjednoduchšie riešenie:
41: zrušená
203 ako je,
207 alternatívne každý druhý spoj cez Horský park a každý druhý cez Drotársku.
Možno by sa tým aj ušetrilo pár vozokm. A inak tá trať cez Drotársku bola aj navrhnutá tuším DP, alebo v ÚP kedysi, len mala ísť z Drotárskej cez Ul. na hrebienku na Červený kríž, ale v súčasnej podobe Ul. na hrebienku si tam dobre t-bus neviem predstaviť.
Reakcia na: AAA #82973:
To bola len taka idea.. ked sa nad tym dlhsie zamyslim, mas vlastne pravdu. Ale stojim si za tym ze interval 20 min je uz prilis stedry a fakt je to minimalny interval.. mensi uz urcite nie.
Reakcia na: 810zssk #82972:
S návrhom som prišiel ja, lenže tá trať má zmysel len v tom prípade, že sa zruší L 41 a bude tade premávať jedna z existujúcich liniek 203, resp. 207 a tým pádom tí ľudia získajú spojenie s centrom za nie príliš veľkého navýšenia vozokm, keďže by sa zrušila L 41 a zároveň by bola lepšie naplnená 207 v úseku Búdkova - Valašská, lebo by brala aj ľudí z Drotárskej.
Ale samotné nahradenie L 41 t-busom je blbosť, v tom sa zhodneme.
Reakcia na: AAA #82971:

1. Interval - pod 20 minut sa ist neoplati. Naco vozit vzduch? Ta trat ani netvrdim ze ma zmysel, ale padol tu navrh tak sa zacalo riesit linkovanie a pridal som sa.
2. Trate sa nestavaju kvoli inej trase. Trolejbusova trat nikdy priamo nezlepsi spojenie, nakolko rovnaku trasu vzdy mozes ist aj busom.
Reakcia na: 810zssk #82970:
Pri intervale, ktorý navrhuješ je celá výstavba tej trate nezmysel a za predpokladu, že tá linka má byť trasovaná ako 41, teda, že neprinesie tým ľuďom lepšie spojenie do centra, je to celé zatrolejovanie potom veľká blbosť a vyhodenie peňazí.
Reakcia na: hoppusmark #82969:
Na zastavku Safranova a spol.

Teraz je tam 30min., sem tam hodina a jazdi maly voz.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.