Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
a uprimne lutujem ruzinovcanov... (dufam ze 78 daju pokoj), co im tam ostane jedna jedina linka - 67 premavajuca odnikade nikam a cez weekend v intervale 40 minut...
S tou 74 do bazin uz prestan, je to jeden zo zasadnych problemov, preco vacsina ludi tie tvoje zmeny nepodporuje 🙂

A co sa tyka nahrady busov elinami, viem si predstavit, aka "adekvatna" nahrada by to bola. Ved sa pozri, ako dopadla "nahrada" elin X6kou... 🙂
jo, este k tej 39.. ja osobne by som skor spravil to ze ju odklonil od zochovej na hlavnu stanicu po trase spojov 93 a pod...
d3k0: no tu 39 tipujem ze po prazdninax uz neobnovia... a hmm ak dubravcanom skratia linky a daju im eliny, budu mat aspon nieco.. ale ked ostane len na eliny, budu oblasti ktore sa budu moct ist past... (este keby tak ostalo aspon na trofle, ved hadam uz dojdu tie 15TRmky a potom mozno daju 8 minutovy interval na 201 a 202 (a poslu do bazin 82:-))
len situacia ved neak bude mi skor pripomina to, ze sa proste pocka a hadam sa to neak vyriesi (vybavi vynimka v tomto pripade), ale co ak nie ? nebolo by to rozumnejsie zacat upravovat uz teraz ? (poznam kopu toho co by sa dalo zlikvidovat - hmm zacal by som 79:-)), pripadne skratit a obmedzit... - 74 do bazin a podobne:-))
si> si si nevsimol, ze kazdu chvilu je na elektrickach kopec novych tvari?
d3k0> ved aj tak ta 39 jazdila zbytocne ten kus do ruzinova...tym sa aj tak nikto nevozi 🙂
No neviem, ci by sa Dubravcanom pacilo, keby im trebars skratili 83ku, zrusili 34ky a nahradili to elinami 🙂 Uvidime koncom roka... Inak, s tou 39 ma vazne nastvali... Takto sa zacinalo aj s 37 a 54 - tiez najskor nepremavali cez prazdniny a o rok uz vobec...
d3k0: hmm ked bude nedostatok vodicov, preco otalaju s uprednostnenim elektrickej trakcie ? ale ako to ze vodicov na elektricky (hmm trolejbusy som tam tusim ani nevidel) bude dost ?
Ten C80 fakt nevyzera az tak zle, ale zmena v konecpcii je podla mna asi taka ako medzi Karosu radu 700 a 900 🙂
no tak uz som opat o cosi mudrejsi.

Este keby mi turbo prip. niekto iny vysvetlil princip fungovania motorgeneratora a zrychlovaca, tak by som bol uplne stastny. vopred dik
Maddoc: Nepise sa tu o tom preto, lebo som to vcera napisal do Dispecerskeho fora - tam to totiz patri... 😛
Po dnešku si myslím, že sa trať na Vajnorskej nemala vôbec rekonštruovať, lebo ľudia si to jednoducho nezaslúžia. Ráno som cestoval električkou a začul som dôchodkyňu, ako sa rozčuľuje nad tým, že si niekto dovoľuje opravovať trať v LETE! Ovládol som sa a nič som jej nepovedal. O niekoľko hodín som cestoval Rakovinabusom (linka 50) a zase sa tam babky rozprávali o tom istom - ako sa chúďatá deti budú musieť tlačiť v autobusoch, keď sa pôjdu okúpať. Tak som sa ich spýtal, či teda majú trať opravovať cez Vianoce, keď budú zase všetci nakupovať v Poluse (a samozrejme bude zamrznutá zem). Babky sa vynašli a odvetili, že sa to má robiť v noci. Pousmial som sa so slovami, či si myslia, že by dokázali celú Vajnorskú zrekonštruovať za noc. Podľa nich je to však všade možné. Rozhodol som sa teda použiť ako príklad zahraničie, kde to podľa mňa robia tak isto ako tu a ich otázka bola, či som vôbec niekde v zahraničí bol. Povedal som im jedno mesto, ale nepomohlo, lebo podľa babiek to tam tiež opravujú v noci. Keď som povedal, že tam však žiadne električky nemajú, tak debatu ukončili tým, že tam majú metro, a že ho opravujú v noci. Skutočnosť, že keď som tam v lete bol, tak práve prebiehala veľká letná výluka metra, som si už radšej nechal pre seba. Babky sa opäť začali baviť medzi sebou o tom, ako rýchlo v Maďarsku odhŕňajú sneh. Keď už začali točiť o Maďarsku, tak som im skočil do reči, že keď som bol pred dvomi rokmi v Budapešti, tak tam tiež opravovali trať v lete a tiež tam chodili plné autobusy. Ich reakcia bola taká, že je teda celá Stredná Európa pobláznená. Na môj dovetok, že môžu byť rady, že sa vôbec nejaké peniaze (po 10. rokoch) na opravu našli sa na mňa všetky tri zasmiali v štýle, že ja môžem byť rád, že si ony vôbec platia cestovné (ešte neboli také staré, aby to mali zadarmo). Čo k tomu dodať? Že sa mali peniaze na opravu trate vložiť do banky a čakať, kým sa na Vajnorskej dobre vykoľají nejaká električka a v nej sa predčasne poberie ta het nejakých desať dôchodcov. Potom by si tí dementi uvedomili, čo vlastne kritizujú...

Jediné, s čím súhlasím je to, že sa rekonštrukcia mala začať až 29.6., takto je to zbytočne skoro. Ešte by som podotkol, že linka X6 je jeden veľký podfuck, lebo ak by sme si aj zobrali prázdninový 15-minútový interval troch električkových liniek 2, 4 a 6 a nezaoberali sa úvahami o kapacite 2xT3 vs. kĺbaky (pozn. v lete na linke 2 premávali súpravy), vychádza nám interval linky X6 5 minút. A je taký? Nie. V špičke 6 minút, v sedle 10 minút (!) pri menšej kapacite vozidiel. Když nejsou lidi, nejsou lidi... (Vďaka, milá SDĽ, za Zákonník práce.)

BTW, podaktorí spoluobčania s dlhšími prstami sa už veľmi rýchlo zorientovali a linka X6 sa stala ich obľúbenou. Takže pozor!

A ešte jedna sranda, čo sa mi dnes stala. Ráno si idem na skúšku do školy 74-kou (2314) a jej vodič mal silnú potrebu predbehnúť 63-ku, čo bola pred nami. Dobre sa rozbehol, bus aj predbehol a zrazu sa pred nami v zákrute pri novej pumpe na Trnavskej objavila zápcha. Náš vodič reagoval tak, že sa snažil zaradiť úplne vpravo do výjazdového pruhu z pumpy. To sme ešte stále išli 50 a zrazu sme pred nami objavili pomaly idúci maďarský autobus, ktorý sa tiež zaraďoval do nášho pruhu. Samozrejme, už sme to neubrzdili, zaflekovali sme a od obrubníku sme sa odrazili rovno do maďarského busu. Našťastie sa nič vážne nestalo, iba sa trochu poškrabali plechy... 🙂

(Sorry za z mojej strany neobvykle dlhy prispevok 🙂 )
CeCo: www.dp-praha.cz Tam je všechno
Dušan: Jasně, že se ozvi.
Ten C80 nevyzerá až tak zle 🙂
Martyk: Pivo nepijem (vek len 16...), v prahe som trhane cele prazdniny. Inac diki za pozvanie. 🙂
A to info: vseobecne, linky, cestovne (aj pre rodicov, aj pre mna)...
Martin z Prahy: Ja sa chystam na tyzden do Prahy, ale az po lete tak v auguste/septembri. Potom by sme sa tam mohli stretnut. Ak pojdem ozvem sa predtym. :d)
caute frojeri, ako sa mate ?
Pozor!!! Ikarus 280 sa este stale vyraba! Sice s oznacenim C80 a novym celom, ale je to stale Ikarus 280!!! Hore je link... 😃
Inac, tu mate link na jednu nemecku stranku, su na nej Tramvaje Tatra, a aj ich rekonstrukcie (teda aspon zopar): http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/ktnf6/index.html
tak v tom cislovani teda je bordel, najma tie reko. 🙂
No, to N za označením typu, to už nemá až tak moc sdolečnýho s oficiální doktrínou ČKD. Teďka už si tam každá rekonstrukce přidává co chce. Takže například v německu jezdějí mimo jiné KTNF8, což je nevím něco jako KT8 - Niederflurwagen poskládaná myslím z KT4.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.