ked ani teraz uz nie su vodici ani na ten ubohy pocet vozidiel co mame, tak aj keby sme mali o tych 22(21) kusov viac, tak nefiem, ci by na vsetkych vozidlach mal kto jazdit...
jedine co sa mne osobne paci ako prinos pre vodicov je, ze za odpracovane hodiny v tych horucavach dostali vodici bez klimatizacie o 20sk/h naviac...nie je to vela, ale aspon trocha motivacie v tom bolo a nebol to jeden z tych zlych krokov ?
a hlavne, že médiá im to takto žerú aj s navijákom a neupozornia na fakt, že DPB kolabuje nie kvôli Solarisom, ale kvôli ďalším stovkám autobusov po životnosti a desiatkam chýbajúcich autobusov..
Veď presne. Teraz DPB robí zo seba chudáčika, čo za nič nemôže, a hádže vinu na Solaris, pričom tvrdí, že kvôli tým 22 nevypraveným autobusom kolabuje celá bratislavská MHD.. Čo je samozrejme hlúposť, pretože chýbajúce Solarisy sú iba zlomkom, a doprava by skolabovala aj keby tu tie Solarisy jazdili.. Možno o nejaký polrok neskôr, ale predsa...
Podľa mňa je to iba politická hra. Na jednej strane môže DPB vydierať Solaris a požadovať hory-doly (akože argumentami) a na druhej strane môže DPB od septembra pre "objektívne dôvody" neobnoviť pôvodný grafikon a znovu ušetriť. Na rozdiel od predošlých rokov to nebude potichu, ale s patričnými mediálnymi informáciami ktoré iba potvrdia úbohosť stavu. Hlavne že Ďurkovský vravel že vie ako na našu MHD. Hej, vie. Len akosi zabudol povedať vie ju dostať ešte do väčších problémov a nie že ju vie zlepšiť...
To rokovanie o predĺžení záruky bežalo ešte predtým, ako v piatok boli doručené výsledky expertízy.. Čiže rokovanie o tej záruke prebiehalo doteraz, odteraz (po výsledkoch expertízy) sa to možno zmení... Cháááápeš? Lepšie to už vysvetliť neviem...
Takže mám tomu chápať tak, že Solarisy sa už na cesty nevrátia, aj keď rokujú o predĺžení záruky a výrobca namontoval zariadenie do autobusov a niektoré autobusy boli na STK? ?
Samozrejme, že na DD sa dostane aj B741 aj čokoľvek iného. Do podstatne väčších kopcov jazdia návesové súpravy s omnoho horšou výkonovou hmotnosťou.
Takže ešte raz vás dôrazne žiadam, aby ste buď obhajovali trolejbusy relevantnými argumentmi alebo radšej držali hubu, lebo im svojimi kecmi môžete len uškodiť.
Nezmeni. A presne to treba. Lebo potom zacnu ludia tlacit na DPB a magoriat. Potom zacne taka mensia vzbura.
Re #82315 Sommelier: Presne tak.. zabudol si na to ze trolejbus ti vytiahne aj tam kde sa autobus nikdy nedostane - vid Dlhe Diely kde sa z klbovych busov dostane len Ik280 (ani 283 som si nie isty). Co sa tyka agregatov, ja by som navrhol nakupit este niekolko vozov aj s nimi, prave pre vyluky.
Re #82323 hoppusmark: Nech sa opovazia tie Solarisy navzdy vyhradit, tak si zistim kde sedi capko hodim mu do okna paradajku!
Doporučoval by som, aby si sa riadil tým, čo doporučuješ C734.00, čiže aby si sa nevyjadroval k tomu, čomu ani za mak nerozumieš. Akým spôsobom napr. trolejbusy krátia brzdnú dráhu? Aký komfort, ktorý je v trolejbuse, nedosiahneš v autobuse?
Pri obhajobe trolejbusov treba používať relevantné argumenty, inak im môžeš len uškodiť.
dnes 6289 v hlavnej ulohe v novom case prechadzajuca popri mieste prasknuteho potrubia po zaplavenej legionarskej
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
richardhudec
jedine co sa mne osobne paci ako prinos pre vodicov je, ze za odpracovane hodiny v tych horucavach dostali vodici bez klimatizacie o 20sk/h naviac...nie je to vela, ale aspon trocha motivacie v tom bolo a nebol to jeden z tych zlych krokov ?