Uzavriem túto tému tým, že je absolutne zbytocné špekulovať nad výmenou trasy L87 a L96, ked stací aby L96 išla cez Most Apollo. Medzi Ekonomickou univerzitou a Mliekarenskou neobslúži iba zástavku Prístavný most, ktorú však obsluhuje dostatocne L98. Jediné co môže DPB riešiť je nárast vozokilometrov a nárast poctu cestujúcich na úkor L68. Prípadne ci nie je možné obsluhovať Apollo BC v smere do Ružinova inak ako po Prievozskej napr. po ulici Mlynské Nivy.
Pozri predtym tam tiež chodila nejaká linka. Preèo sa asi zaviedla v septembri linka 87 tadial kadial chodí dnes? Kedze je to internát EU tak všetci jeho obyvatelia sú alebo študenti alebo doktoranti na EU plus nezabudaj na Prístav tiež tam robí niekolko stoviek ludí. V rámci prístavu máš kopu iných firiem napr. aj Výskumný ústav dopravný.
A to už dnes sa ludia sťažujú co tam dochádzajú že majú zlú dopravnú obslužnosť. Ja uznávam, že treba riešiť Apollo BC ale nie tým systémom, že tu uberieme, lebo ved nie sú taký dôležitý nech sa prejdu!
Fajn potom zrušme aj L44 ved pešo je to dostupné aj trolejbusom. Pozri napriek tomu, že tam nebývam sa ich zastavám dopredu a iba hovorím, že také jednoduche prehodiť tieto dve linky proste nebude! ? Omnoho menej komplikácii je s prehodením trasy L84, na Einsteinovej sú tiež business centrá a tiež tu vzniknú nové a velké centra. No ani tu sa magistrátu tiež do toho nechce.
a či ten internát náhodou nie je v pešej dostupnosti k zastávke "Prístavný most", kde stojí L98..
Lebo aj keď ešte neexistovala 87, ale iba 97, nebolo priame spojenie Prístavnej ulice a EÚ, a študenti sa teda museli aj vtedy nejak dostať do školy..
Internáty vo vlčom hrdle by zostali aj naďalej obsluhované L87..
Otázne je len teda, čo je dôležitejšie: dve veľké business centrá, alebo jeden internát.. A aby sa to dalo posúdiť, bolo by ešte dobré zistiť, koľko študentov z internátu na Prístavnej chodí na EÚ..
Nie mal som na mysli L87. Tá predsa obsluhuje internát EU s názvom Prístav - ten, co ma streche reklamy. A potom obsluhuje druhý internát teda sústavu internátov vo Vlcom Hrdle. Kde sú okrem stredoškolských internátov, kde býva dosť študentov EU a ubytovní pre robotníkov aj vysokoškolské internáty. ?
No a zbytok trasy uz suhlasim je iba slovnaft a ta horsia cast trasy. Takže ako hovorím treba doriešiť ako sa študenti dostanú z EU v case, ked nepremáva L96 na svoj intrák v Prístave, ktorý je mimochodom dost velký. A neverím tomu, že L96 bude jazdiť celodenne v èase nedostatku vodicov a vozidiel.
Ľudia sa vlastne sťažovali, že to od L68 majú ďaleko do Apollo BC, keď vystúpia na zastávke Košická...
No a 96 by po zmene trasy stála priamo pred Apollo BC... A keďže sa buduje už aj Apollo BC 2, ktoré bude dosť veľké, tak tá zmena má ešte väčšie opodstatnenie...
Zrejme si mal na mysli L84 tie dva internaty a skolu,pokial viem a nemylim sa tak 87 ma iba ekon,univerzitu slovnaft dolne hony pentagon mea culpa skratka cigansko-slapsky orient expres
Bolo to v niektorých novinách.. Bola to pripomienka ľudí z Petržalky, ktorí tak chceli zlepšiť spojenie Petržalky s business centrami na Prievozskej... To by bolo možné práve linkou 96.. 87 by išla normálne cez Prístavný most a vynechala by tak prakticky len Prístavnú ulicu (neviem, či tam je niečo tak dôležité...)...
Zo strany DPB to bolo ohodnotené ako dobrá pripomienka a povedali, že sa tým budú zaoberať.. To s tou 68 máš čiastočne pravdu, ale podľa mňa až tak rovnaké trasy zas nemajú. 96 ide ešte dosť dlhú trasu cez Ružinov a aj v Petržalke obsluhuje o dve zastávky viac v Ovsišti ako 68 (EÚ a Bulíkova)..
A preco by ich mali meniť? Nedáva mi to logiku. Potom by L96 mala ešte viac identickú trasu s L68. A koniec koncov L87 mas studentsky autobus spajajúci 2 internáty EU so samotnou školou. Ako obslúžiš L96 Prístav a internáty ak jazdí iba v špicke? Pochybujem, že sa o niecom tak nedomyslenom uvažuje.
Patrik : Pravda pravda...ja vyuzivam na 90% trasa BA -PK - Modra a vodici v pohode, dokonca niektori ma uz poznaju, bo casto chodim a ani pri nich nepotrebujem sa preukazavat uz ISICom.. ? intervaly maju velmi dobre podla mna tiez, ved niektore nase linky by si mohli brat priklad a o tej urovni busom to tiez nejde porovnat...platim 20sk na cestu, co je v porovnani kvality SL a MHD ako zadara no hej SAD DS maju kliamatizovane, ale Slovak Lines som take este nevidel, ale pacia sa mi SAD TT busy...no, chodia prevazne SORKY, len mojou trasou prevazne karosy ale praveze zrychlene expresne stare karosy, ale tie mam rad, maju velmi pohodle sedacky ? ..zaclonky
IKE : tak stava sa aj take pripady, obcas vodic doslova vyhodi nejakeho opiteho, alebo bezdomovca, jednoducho ho nepusti, uz sa mi stalo, ze taka partia isla 14-15r mali ozaj krasny slovnik, tak vodic ze ako to vypravas v mojom buse, chalan bol aj nanho drzy, tak vodic sa nedal a ich vyhodil surovo hehe...takto keby gungovalo MHD , hned by neboli take problemy.
BTW : dnes 9.15 odtahovana 6612 na L 202 smer mesto
Ojoj... tak to ja u PAL narážam na náskoky furt a stále, prakticky kdekoľvek na Slovensku. DAL sú na tom podstatne lepšie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Puki