Reakcia na: hoppusmark #81993:
Pozri predtym tam tiež chodila nejaká linka. Preèo sa asi zaviedla v septembri linka 87 tadial kadial chodí dnes? Kedze je to internát EU tak všetci jeho obyvatelia sú alebo študenti alebo doktoranti na EU plus nezabudaj na Prístav tiež tam robí niekolko stoviek ludí. V rámci prístavu máš kopu iných firiem napr. aj Výskumný ústav dopravný.A to už dnes sa ludia sťažujú co tam dochádzajú že majú zlú dopravnú obslužnosť. Ja uznávam, že treba riešiť Apollo BC ale nie tým systémom, že tu uberieme, lebo ved nie sú taký dôležitý nech sa prejdu!
Fajn potom zrušme aj L44 ved pešo je to dostupné aj trolejbusom. Pozri napriek tomu, že tam nebývam sa ich zastavám dopredu a iba hovorím, že také jednoduche prehodiť tieto dve linky proste nebude! ? Omnoho menej komplikácii je s prehodením trasy L84, na Einsteinovej sú tiež business centrá a tiež tu vzniknú nové a velké centra. No ani tu sa magistrátu tiež do toho nechce.
Beus
Celé je to veľmi jednoduchý mechanický systém. Na zadnú časť rámu predného článku sa excentricky (čiže mimo pozdĺžnej osi vozidla, a teda aj otáčania) upína veľké a silné tiahlo, ktoré vedie popod podlahu zadného článku až ku 3. náprave, a tam je sústavou ďalších tiahel jeho pohyb prenášaný na natočenie kolies. Čiže riadenie 3. nápravy je závislé len na natočení kĺbu, a na ničom inom.
Princíp: keď sa kĺb natočí, bod upnutia tiahla v prednom článku (keďže nie je v osi vozidla) sa priblíži/vzdiali od zadného článku, a výsledná predozadná poloha tiahla priamo určuje natočenie kolies 3. nápravy.
Dúfam že pochopíš aj napriek zložitosti vysvetlenia