Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Jo znalci: dnes som mal supravu 7725-26 - to je orgazmus na tom jazdit ! Akceleracia ako F-1, brzdy ako raketoplan, tichy chod ako svajciarske elektricky, no uzas ! Cele sa to sprava ako nove z tovarne ! Aj pedale boli fantasticke ! Tlak na pedale bol PRESNE taky aky by asi mal byt. Tiez mi to pripadalo ako nove ! Nemala niekedy teraz generalku ? Lebo minimalne lak ma novy.
7304: Ano, je uz v Krasnanoch. Dnes som sa skoro vykolajil, ked som sa po nej obzeral. 😉 Duplaky z Juraku stoja v Krasnanoch, ak som dobre videl na 1 a 2 kolaji. Teda ak neratam kolaj "historicku". A su tam aj supravy bez reklam. Inak nepremavaju iba solo 6tky, ale aj duplaky.
No a k tomu rozdelenie, co kde bude premavat - K2S budu na com behat ?
d3k0 #8191> co tak pesimisticky naladeny? 🙂 optimisticky by si sa mal pytat - zhorela do tla? 🙂
Martin Fundárek: je uplne jasne ze treba vyriedit zastavky, ako doplnkovu dopravu by bolo treba prednostne trolejbusy a tam kde to z neakych dovodov nie je mozne, tak autobusy...
K diskusii o metre, Karlsruhe a pod.:
Myšlienka napojiť bratislavskú električkovú sieť na železnicu nie je zlá. Ak však chceme, aby električky plnili v meste funkciu NDS (nosného dopravného systému), uvedomme si, že NDS musí spĺňať dve základné požiadavky, aby bol zaujímavý v porovnaní s IAD:
- musí mať dostatočne krátke intervaly, aby cestujúci nestrácali priveľa času prestupmi z a na doplnovú dopravu (v špičke max. 5-6 min., v sedle do 10)
- musí byť dostatočne rýchla, t.j. musí byť jednak dostatočne odfiltrovaná od vonkajších vplyvov (zápchy, semafory), jednak nesmie zastavovať pri každej vŕbe - mnohé zastávky bude treba zrušiť, v dôsledku čoho sa zhorší dostupnosť električiek a električky stratia charakter obslužnej dopravy.
A tu sa dostávame k problému. Čím túto obslužnú funkciu električiek nahradíme?
YaNo - Ako velmi zhorela 4096 - iba motor?
Andy #8182, #8188> asi ti usla suprava 7781+7782 na linke 6 🙂
No, ja pridam aj nieco k veci (...) 🙂

- V Krasnanoch uz vraj je 7304.
- 7303 zostane v Juraku
- Linka X2 bude mat cez vikend 9-minutovy interval, v spicke prac. dni 6 minut
- Do Krasnan by mali byt preradene hlavne vozy s reklamami, ale nie Podravky a Tic-Tacy (su na opravach). Ista je suprava 7809+7810. Nemal by ist "konvoj" z Juraku, ale dojazdy zo 4iek a este niecoho (zabudol som) pojdu rovno do Krasnan.
COLOR: Dobre, sorry, budem to pisat do dispecera, ale nevedel som, ze su setsky kratke prvy den..
Martin z AA (Prahy)> Co takto tam nasadit vrtulnikovu prepravu? 😛 😎 🙂 🙂 🙂 V zivote som v AA (Prahe) nebol ale takyto system by som apon raz v zivote rad videl 🙂 hehe... Vies co pozriem sa do mapy a poviem ti ci by sa to tam hodilo 🙂 🙂 🙂 🙂 "Muhehe" (citat Martyk 🙂 )
---
...asi s tou travou prestanem 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Sufus: Těmi zfanatizovanými obyvateli Prahy 6 označuješ i mě? Já podporuju metro, protože na Ruzyni u letiště bydlím 13 let a moc dobře vím, že rychlodráha je jen jedna obrovská lobby. Nemám rád zase fanatiky prosazující rychlodráhu aniž by znali místní situaci nebo jí znali z mapy. Proč chci metro a ne rychlodráhu se tu rozepisovat nebudu, protože to by bylo tak na 20 odstavců. A vůbec tady jsme na diskuzi MHD v Bratislavě.
Andy> to je uz dlhsie a davaj to radsej do dispecera, OK? 🙂
Podarilo sa mi zistit nasledovne:
Na linke 1 budu tyrystorove TV1, TV8 a (akoze) TV12 🙂
Na linke 4 budu Krasnanske K2 - kachny ( 😮 ).
Na linke 12 Juracke Duplaky co budu v Krasnanoch.
Na linke 8 budu kacicky.
Na linke 9 duplaky T6.
Na linke 14 duplaky.

(opravte ma ak sa mylim) 🙂
Ludia, uz mate info o vypravovani elektriciek z Krasnan? Neviem si to predstavit, hlavne ako to bude s tym prvym tyzdnom... 7 premava, 4 a 9 v spicke zahustene intervaly? To je cudne. Som stasne zvedavy, ako to zvladnu!
Ozaj, zabudol som povedat, ze dnes su 6ky vsetky kratke...
Majkl a ostatni, ktori sa chystaju do Prahy: ozvite sa aj mne, mozete byvat u mna (pokial ma Koleje a menzy UK do tej doby nedefenestruju) a pravdepodobne sa vam budem i venovat, pokial nebudem mat prave nejaku skusku... Ozvite sa mailom alebo SMS na +420605113600.

Martyk: jo, huleni je fpoho 🙂

Ad integrovana vnutro- a okolobratislavska kolajova doprava: to snad nemyslite vazne, pouzivat v meste namiesto 600 V== napatie 25 000 V, 50 Hz. To by sa dalo JEDINE ak by boli dosledne odizolovane vsetky elektrickove trate od cestnych komunikacii. V podstate by to znamenalo zrusit elektricky uplne a postavit ich nanovo. Ved by nemohlo existovat ani blbe krizenie s trolejbusom. Viete, ake zlozite je len krizenie zeleznicneho a trolejbusoveho vedenia v Presove? A to sa na vychodnom Slovensku na zeleznici pouziva len 3000 V ==, nie ako v Bratislave 25 kV ~~. Dalej: predstavte si, ze sa to uvolni a spadne. Na koho to spadne, ma proste smolu. Navyse, 25 kV "pritahuje"...

Z uvedeneho vyplyva, ze jedine riesenie by bola skutocne viacsystemova elektricka, ale kolko by vyvoj a vyroba takeho vozidla stali, sa nepytajte...
Vcera o cca 14:00 6613 201/8 havarovala s toyotou yaris pred Astrou na prievozkej ulici. Zablokovala celkom krizovatku prievozska-?Martincekova?, asi hodinu tam stala. Mala pokrceny predok pri narazniku a samozrejme naraznik. Ta toyota nieco podobne...
Novinka: 6283, ktory ho hradil ma uz pokazeny vnutorny transparent. Zastavky asi nehlasi uz vobec...
Dnes som isiel 36??, chybala mu tyc na drzanie vzadu..
Cerstvo zhorena karosa 4096 na linke 180 pred Petrzalskou vlakovou stanicou. Ked som isiel pred minutou okolo, prave hasici zmotavali hadice 😉
Uz je tu letooooo 🙂
KLF a Si:
Pozrel som sa iba letmo do knihy a nenasiel som tam presny rozdiel medzi zvislymi kolajnicami a kolajnicami so sklonom (nemal som vela casu). Takze neviem ti to povedat, ani ja neviem vsetko. 🙂 Inac, s tebou mozem suhlasit, tiez by som nechal par ulic aj na rozchode 1000 mm, ak by sme teda naozaj presli na 1435 (comu neverim lebo to stoji az moc penazi). Inac, kby sa hypoteticky prerabala siet na 1435ku, tak potom by som celu siet upravil tak, aby vyhovovala vozidlam RT8D5 (nema schody). Cize vysoke nastupistia a obluky posunute tak, aby vyhovovali profilu RT8D5. To by si ale vyziadalo okrem ineho aj nove vozidla (RT8D5 - to by uplne stacilo, co na tom ze je to CKD - teda pokial by to este vyrobili 🙂 ). Alebo ked uz, tak potom KT8D5N, ale lepsie by boli RT8D5. Samozrejme nie vsetky trate by sa prerabali naraz. Povedzme Karlovka a Dubravka by bola prva, kde by sa aj nasledny vypravovali vylucne RT8D5. A podobne. Toto by si ale vyziadalo rychlu zmenu, nove vozidla a vozovnu (ziadna sucasna nie je vhodna pre KR8D5). Ale to su vsetko spekulacie, co sa asi naozja urobi bude velke NIC. 😞
KLF: osobne by som skor preferoval obnovu starej vozovne a z tohto spravil zaroven muzeum...
teras som siel domof vozom 2208 (na linke 78),ten chuda voz aj ked po motorickej stranke vyzera byt ok, ma minimalne prednu napravu tak rozheganu... (jedna baba co sa chvilu viezla mala aj prob ze jej to moc miksluje prsami:-)) a ked bol niekde pri trnavskom myte tak dispecer cez vysielacku hlasil ze hladaju neaku starsiu zenu... vie o tom niekto nieco ? :-))
a 1914 som dnes chytil na 97, inac to bola genialna jazda, dobre s tym siel a dokonca aj nacas :-)) skoda ze tam bol iba ako zalozak a nie stabilne prideleny...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.