okrem toho by bolo skúšanie takéhoto autobusu asi zbytočné, pretože ja by som do Bratislavy kupoval iba také autobusy, ktoré tu už máme.. Čiže buď SOR, alebo Solaris... (alebo Citelis(25Tr) ale ten nemusím ? )
ale ved tie busy bezne jazdia tuna za humnami v Belehrade... a pokial sa mi dobre zda tak aj v Segedine... hoci mi to nedala logiku ze by na madare pustili nieco ine ako ikarus
No to je nejak tak, že za tri mesiace musíš odjzazdiť minimálne 60 hodín, čiže nie každý týždeň. Len ten vodičák a kurz, na trolejbusy to aj so všetkými kolkami vychádza okolo 70 tisíc. Čiže nedá sa to pri takom úväzku robiť pre peniaze, ale len za peniaze.
Ahojte! Som v Tatrach a prave som skoncil "sichtu" (2 jazdy) dieseselovym vlakom na trase Tatranska Lomnica-Studeny potok. Boloto nieco uuuzasne! Pozdravujem vsetkych!:-)
samozrejme ze podmienky by museli byt obojstranne, ale urcite ako nudzovy plan by to dpb pomohlo... pokial by mi zaplatili tie vodicske opravnenia (v zaujme fungovania dpb) a potom mi davali polovicny plat, tak ver tomu ze brigadnikov by sa naslo dost...
No hej, ja si idem niekedy v septembri začať robiť C, D a kurz na trolejbusy a vychádza to zhruba tak, že ak budem jazdiť 5 hodín týždenne, tak sa mi to splatí asi za 5 rokov.
Tiež nič moc.. Včera som išiel SADkou novým SORom, a mal som z toho autobusu horší pocit, ako z 3x generálkovanej Vrakosy.. Na 12-metrový autobus by vôbec nemali dávať tak malé kolesá, a okrem toho stále niečo v motore vŕzgalo a proste vydávalo to nejak divný zvuk...
Preto som zvedavý na nové NB12 a 18, možno to bude lepšie..
Nechápem, jak nad takým autobusom môže vôbec niekto uvažovať... Veď to zhorí ešte na ceste z Číny na Slovensko ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark