Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #81709:
Problém je tiež vo financovaní. Štát by mal financovať (prispievať na) MHD v BA.. Lenže to by zvyšok Slovenska neprehltol a neprežil, takže to zrejme nie je reálne.. Pritom do Bratislavy prichádza veľké množstvo ľudí zo zvyšku Slovenska, takže by to v podstate bolo aj pre nich... Ale to by najprv museli pochopiť ?
Reakcia na: 810zssk #81710:
1. O tom by som v našich podmienkách pochyboval. Keď už nie Ba, viď šarkany ako slovenské maršrutky v iných mestách,...
2. Keby aj áno, ako by si ju dosiahol a komu by vlastne prospela a za akú cenu?
Reakcia na: Mike #81709:
Nehovorim ze tu JE konkurencia, ale ze MHD prospieva konkurencia 😉
Reakcia na: 810zssk #81706:
Konkurencia v MHD je úplne super. Však nevidíš tých dopravcov čo sa sem o 106 hrnú? Aha , myslíš zájazdy Ba, čo skončili na zmluvkách Avionu a Shopping Palacu, svojho času sa uvažovalo že budú robiť X50 až nakoniec po čase začali robiť X11 ale za aké peniaze ma zaujíma... Jediné, čo akceptujem je Blagus s klimatizvanými busmi a zadarmo (doprava do Avion a Shopping Pakacu)- paradox voči MHD. A možno aj chcel Blagus údajne robiť Petržalskú MHD k 5.9.2005 ale tiež cúvli keď prišla reč na náklady a reálne tržby a výnosy...
Alebo nahrávaš na smeč p. Ing. Cílekovi, že keby bolo na ňom, dopravu robí súkromník ktorému meto prepláca iba tie najnevyhnutnejšie výkony , tzv" sociálnu dopravu" - to by boli možno 3 - 4 spoje za deň na L 57, 77, 79, lebo prirodzene by ten súkromník vykonával iba zaručene ziskové linky v špičkových časoch a v plnej dĺžke ako 21, 83, možno 31, ale oproti dnešku by to bola velká redukcia spojov a cestovné kľko by stálo,....

Re #81701 hoppusmark: Podľa mňa oni nemajú pocit dobre vykonanej práce. To možno poznáš ten pocit a možno ho spoznáš, nič nerobíš a dostávaš za to málo peňazí.
Alebo iné heslo: namáhaj sa iba do výšky svojho platu. Možno relatívne, ale výsledok vidíme ? ? ?
Reakcia na: klasIK #81687:
Pán Záhradník, prípsevky za pitný režim sú v hodnote 20,- Sk, príspevky v hodnote 35,- Sk sú za 11+ hodinové služby.
Ináč podľa mňa si za chvíľu budem musieť umývať topánky zo spodu, potom ako výstupim z autobusu... Pretože v autobusoch DPB je väčšia špina ako na ulici... Pretože ulicu aspoň niekedy umyje dážď... Ale autobus DPB neumyje nič ?
Reakcia na: hoppusmark #81705:
Ale je.. to co je tam nie je konkurencia, ale snaha o udrzanie monopolu.
Reakcia na: 810zssk #81704:
Neviem, či konkurencia v MHD je to najlepšie. Viď Banskú Bystricu..
Reakcia na: hoppusmark #81701:
Predovsetkym konkurencia.. keby prisla ina busova firma tak by mala motivaciu poskytnut co najlepsie sluzby.. aku motivaciu ma DPB?
Reakcia na: 810zssk #81702:
Resp. nie je vacsi problem ako predtym 😃
Reakcia na: Själavrak #81692:
S tymi poziarmi to NIE JE pravda, len sa to predtym nemedializovalo. A soferi su problem vsade. Zahradnik je hovorca a Kadnar vyzera OK.. takze nie je problem..
Reakcia na: Andy #81700:
No pekne, a za toto dostávajú plat... Magistrát by trebalo vymeniť aj s primátorom, a DPB by mala prebrať súkromná firma, ktorá by si nechala iba naozaj schopných ľudí a tých ostatných vymenila.. Ináč si neviem predstaviť zlepšenie...
Nechápem, ako tí ľudia, ktorí sú tam teraz, môžu mať pocit z dobre vykonanej práce...... ?
Reakcia na: hoppusmark #81697:
No nie že priamo Kolada, ale tak celkovo magistrát, DPB atď. moc nespravili, napríklad vtedy konkrétne čo sa týka tej preferencie.. Každý čakal, že sa to nejak spraví.. 😃 Vieš ako vyzerajú rokovania na magistráte? Zíde sa zopár zodpovedných ľudí, každý sa vyjadrí, povie sa, že je nejaký problém, všetci sa dohodnú, že by sa mal riešiť. Potom o mesiac sa zase zvolá rokovanie a zase sa zhodnú na tom, že je potrebné problém riešiť. A tak nejak to pokračuje až kým sa na problém nezabudne.
Reakcia na: Andy #81696:
Presne tak, sockovitosť MHD BA sa už naplno začala prejavovať...Takže už to pôjde asi len "do sociek" ?
Reakcia na: Andy #81696:
Minule bol v TV Bratislava Kajdi a ten sa mi tiež nezdal moc sympatický... ?
Reakcia na: Andy #81696:
To akože Kolada sám od seba povedal, že nič nespravil?
Reakcia na: Själavrak #81692:
Nuž páni Kadnár, Cílek a Záhradník majú síce veľké vízie s dobrými úmyslami, ale v jednej maličkej drobnosti je problém - nevedia ako tie vízie zrealizovať. Aspoň zatiaľ som nevidel ani jeden taký krok. Už sú tam pol roka a mám taký pocit, že DPB ide k horšiemu ešte rýchlejšie než predtým. Výnimkou sú nočáky, avšak to nebola ich iniciatíva, ale skôr šťastie že vôbec súhlasili s predloženým návrhom. Očakával som, že hneď niečo spravia aspoň s buzeráciou vodičov, čistotou vozidiel, správaním k cestujúcim, informatikou atď., ale stále nič, je to možno ešte horšie ako predtým. Pripomína mi to istého pána Koladu, ktorý si deň pred odchodom zo svojej funkcie uvedomil, že oni vlastne za celé obdobie nič nespravili, lebo si počas toho obdobia vlastne neuvedomovali, že nič nerobia.
Reakcia na: Martin Fundárek #81691:
to, čo minuli zo svojho vrecka na pitný režim teraz im vrátia v podobe druhých lístkov neskôr. Stále lepšie ako nič. ?
Reakcia na: Själavrak #81692:
Počty šoférov idú dole v celej strednej a východnej Európe, nielen v DPB..
Reakcia na: Själavrak #81692:
Ako keby predtým autobusy nehoreli.... So Záhradníkom to nemá absolútne nič spoločné...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.