Ako sa dostanem z Miletičovej alebo Košickej na Šafárikovo námestie v prvom návrhu? V druhom by šlo o páradny prestup á la Molecova. Mal by si to prehodnotiť.
A tak ma napadlo, keď si spomínal ako nerád píšeš pri linkách písmenká (viď 703, 711, atď...), potom písaním písmena L pred čísla denných liniek porušuješ svoju zásadu. ? ?
L50: OD Slimak - Dulovo namestie (bez zmeny) - Most Apollo - Einsteinova - Aupar
L95 okruzne: Vysehradska - Safarikovo namestie (bez zmeny) - Mala scena - Wustenrot - AS Mlynske Nivy - Kosicka - Most Apollo - (Einsteinova) - Farskeho - Vysehradska.
L95 alternativne: Vysehradska - Safarikovo namestie (bez zmeny) - Mala scena - Wustenrot - AS Mlynske Nivy - Kosicka - Pristavna - Wustenrot - Safarikovo namestie - Vysehradska. (pripadne by neslo o okruznu linku a pri ASMN by sa tocila)
Zamer? Spojenie AS Mlynske Nivy s Petrzalkou pomocou predlzenia nosnej linky, na predlzenom useku by nahradila L50. V pripade realizacie navrhu by mohla L78 premavat len po ASMN, resp. sa tocit cez Trnavske myto (nahradila by ju 95-ka), resp. ist na Rajsku.
Mozny problem - zrusenie spojenia Safarikovo namestie - Aupark.
Nevylucujem ze je to blbost, uprimne, do Petrzalky sa moc nevyznam, ale toto mi pride mapovo celkom fajn riesenie ako zabezpecit tolko pozadovane spojenie Luk a ASMN, asi bez potreby viac vozov (specialne keby sa L78 skratila).
Dokaze mi vysvetlit ako funguje ta saskaren na L50 pri Auparku? Dnes som nou odtial isiel tri krat s troma roznymi vodcmi (takze neslo o vodica) a vzdy robili toto:
- pride na vystupiste
- ide kusok dopredu
- tam zotrva par minut
- potom sa otoci a zastavi par metrov pred nastupistom
- po minutke aj viac pride na nastupiste
Na oznacenie 15 m vozidla sa mozno stretnut s pojmom "strednekapacitny". Neviem, ci je to vseobecne zauzivany pojem, ale 15 m vozidlo nie je klbove.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk