V pôvodnom návrhu boli v noci pred voľným dňom (denne - teda nočne) to nejde, lebo každú chvíľu sú na nejakom úseku napäťové výluky - teda nočné a to by musela byť el. nahradená vtedy busom, a na rozdiel od t-busu, v prípade el. by bus musel na radiále stáť na iných zastávkach a zvlášť v prípade Rače by to bolo dosť rozdielne. No a keď by často bývali náhrady el. busom, tak vlky na radiále by už pomali nevedeli, kedy im ide el. a kedy bus, kam as postaviť, to by aj bolo podstatne viac oznamov na tú tému (vlky oznamy nečítajú) a prebehovať v noci z el. zast na busovú, keď nočák častokrát lieta 70 kmh (aj viac ☺ )...
No ale v noci pred voľným dňom to bolo v návrhu, ale to bol ten priestor na redukciu, lebo podľa mňa by bol zázrak, keby sa schválil návrh nočákov v plnom znení, ako ho autori predložili. Tak sa schválil oproti pôvodnému zredukovaný, ale to vlky nevedia..
Btw. môžeš si aj Ty dakedy vypočuť, ako by vodiči elín nadávali že jadiť nočák, voziť tých ... atď. Aj keď možno by sa dobrovoľníci našli, ale zasa odbory ako by pindali.... ?
inak som šiel linkou 92 k Vozovni Petržalka a vzdialenosť zastávky Vozovňa Petržalka a Bzovícka je minimálna. Prečo ich nespoja. Však na obratisko na Dolnozemskej, teda teraz už Vozovňa Petržalka nechodí nikto. Alebo ak chcú mať zastávku Vozovňa Petržalka tak nech ju dajú k Vozovni až pred bránu ako to je v Jurajovom dvore a 92 sa bude otáčať v areáli.
34ku vypravuje druhá kolóna ktorá má 45 kĺbových plynových Karos. Vypravuje ich na linky bez ohľadu na to, či jednotlivé poradia začínajú na jednej alebo druhej konečnej. 93ku si delí štvrtá a prvá kolóna. Poradia začínajúce na Hlavnej stanici vypravuje prvá kolóna, ktorá má 30 kĺbových plynových Karos, preto je možné a pravdepodobné, že sa tam vyskytujú. Ostatné poradia robí štvrtá kolóna, ktorá nemá ani jeden plynový voz, preto sa na nich plynové autobusy neobjavia (s výnimkou ZV, resp. nejakej mimoriadnej udalosti). 68ku robí celú štvrtá kolóna a pokiaľ viem všetky jej poradia začínajú v Petržalke. A ak by aj začínali na Trnavskom mýte, tak pokiaľ ju bude robiť štvrtá kolóna, plyňáky tam aj tak neuvidíš (samozrejme okrem ZV a iných prípadných mimoriadností). Jasné??? ☺
ale keď sa napríklad na 34, ktorá začína na Račku ráno, teda určité vozidlá dostane plyňák tak prečo by sa nemohol aj na 68 nejakú, ktorá začína na Trnavskom?!
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
DPB taky nater doteraz nevymyslel a LBC je len slaby odvar... najzakladnejsia cervena a prilisna kriklavost urcitych prvkov