Poprípade sa môže nechať vysadiť o 2 domy (vchody vedľa) a má po starostiach. Ja vždy keď idem domov taxíkom, tak sa nechám vysadiť na zastávke a taxikár nemá šancu vedieť kde bývam. ?
A čo je na tom, že vie, kde bývaš, odkiaľ ideš a kam ideš? Však sa len chce porozprávať. Keď ti to tak vadí, tak mu povedz, že o tom nechceš hovoriť. Alebo si rovno zožeň nejakú SBSku na stráženie domu, prípadne osobnú ochranku, pri tvojej dôležitosti pre teba určite také niečo vzhľadom k príjmu nebude drahá záležitosť. Mimochodom, to isté sa ťa môže spýtať hocikto aj v autobuse.
V prípade, že na nočné spoje nebude platiť električenka, osobne navštívim generálneho riaditeľa a požiadam ho o vrátenie alikvótnej časti sumy za električenku, keďže som si ju kupoval s tým že platí aj na nočné spoje.
Mne osobne sa stále zdá hodinový interval moc. Prevádzkovať nočnú MHD má zmysel tak s 30 až 45 min intervalom, aby sa aj v prípade náhlej potreby mohol človek odviezť MHD v noci domov.
Neviem prečo by sa malo platiť za odvoz nočákom viac?! Alebo prečo neplatí naň električenka. Ceny električeniek by určite potom boli vyššie ale trebars keby som priplácal na 1/4ročnú električenku trebars o 50sk až 100sk viac furt sa mi to rentuje vzhľadom na to, koľko cestujem. Nočáky nepoužívam ale minulý rok bola 2x kríza a nič iné mi neostávalo ? raz to skončilo cestou domov pešo a po druhé šťastie, že 23:50 šli nočáky zo stanice.
Nové označníky by v pohode mohli mať tú "sieťku", čo majú aj staré označníky, na ktorú sa pripevňujú tabuľky s číslami liniek... Odpadol by tak problém výroby ďalšieho typu tabuliek, a okrem toho je prehľadnejšie, keď sú tabuľky len s číslami, teda bez textu s konečnou zastávkou ?
no tak sa chcú trocha povyprávať ? a pri tom množstve zákazníkov je im úplne jedno, že kde bývaš, v podstate aj kam/ z kade ideš, to len aby reč nestála ?
a ja mám zas také skúsenosti z nočákov .... už nejedenkrát som si pokecal so šoférom... a aj zistil, že na ktorej zastávke vystupujem ?
Asi dvaja... a u ďalších som videl vizitky z bordelu... takže asi tak... okrem toho sa ťa pýtajú, kam ideš, čo ideš, a ešte aj zistia, kde bývaš, keď ta vezú domov..
No s tými starými busmi je to pravda, veď už som to tu dnes kritizoval ?
tak s takou dopravou mozu ist fakt doprdele... neviem aky ma zmysel aby MHD konkurovala IAD... ved to vlastne verejne vyhlasuju "prejdite na IAD, kaslite na MHD"
Netvrdil by som celkom, že taxíky sú extra bezpečné, mám skúseností dosť.. Staré rozbité autá, taxikári sú tiež dosť divní, ponúkajú ti, že ťa odvezú do bordelu.. ehm oveľa radšej pôjdem nočákom..
Moj navrh:
1.vitrina:
mapky dennych a nocnych liniek, CP a AKTUALNE zmeny (ak sa nic nedeje tak nieco dlhodobe, alebo pekna fotecka :)) + ak je miesto tak logo DPB
2.virtrina:
dlhodobe informacie (tak 3 tyznde po prvom zverejneni)
prepravny poriadok
schemy elektriciek a trolejbusov
a ine dodatkove info
Podľa mňa by teraz mali byť v 1.vitríne iba CP + mapka nočných liniek.. Nič viac.. Pričom o taký mesiac by sa to samozrejme mohlo zmeniť podľa aktuálnych výluk/mapiek..
"Molecova" smer mesto (ale aj niektoré zastávky na DD) čo majú tie terčíky s číslom linky aj názvom konečnej zastávky majú staré terčíky. Tak si teda na Molecovej z CP cestujúci môže prečítať CP N33 a N34, no z terčíka vidí 503 a 504... Plánuje sa s tým niečo urobiť
Na zastávke "ZŠ Majerníkova" smer Kuklovská dokonca zostal aj čiastočne zoškrabaný, ale čitateľný CP L503 (N33 je nalepený približne nad ním). ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
miso1234
a staré rozbité autá?? no ako keby na nočákoch nejazdili staré rozbité autobusy ...