Skôr by som tvoje tvrdenie poopravil a to tak, že čím je trolejbusová sieť rozsiahlejšia tým vyššie výhody z nej dopravný podnik čerpá. Takže nevidím dôvod, prečo by nemali ísť trolejbusy do Petržalky len preto, že tam nie je kopcovitý terén. Práve naopak trolejbusovú sieť by som ešte viac rozšíril aj do ostaných oblastí, kde je jej využitie opodstatnené. A navyše trolejbusová doprava sa vypláca najmä, v určitých časoch, keď je lacný prúd ?
Mas pravdu. Lenze momentalne sme v stave kedy moc na vyber nemame a Ovsiste sa javi ako realisticka moznost, preto radsej to ako nic A co sa tyka Apolla nevidim dovod nepustit tam trolej ked sa tam pusta BUS
Len na jednu vec si zabudol. Že trolejbusová doprava sa jednoznačne a prioritne oplatí a zavádza do kopcovitých oblastí. Okrem toho by som trolejbus na Apollo bez samostatného BUS pruhu za 60 kilometrovej rýchlosti nepustil.
A inak tak mi napadlo, prečo tá "utajená" jazda L 516 okolo 1:30 - 2:00 nebola nikdy pre vlkov, keď teraz zrazu sú pomaly aj všetky služobné jazdy aj pre vlkov?
Lenže zmenou 206 zhoršíš spojenie Kramáre - Hodžovo, keďže odtiaľ zoberieš 5 spojov za hodinu.
Re #80455 intony: Opäť znižuješ kapacitu na Kramároch bez náhrady menením 209, no keby sa potom dali na 204 kĺbaky, môže byť.
Re #80469 Mike: Vzhľadom na súčasnú vyťaženosť L 516 si myslím, že ten odchod nikomu chýbať nebude.
Re #80503 hoppusmark: Pred Ovsišťom by som ešte spravil Pražskú, Prokopa Veľkého, Lamač,... .
Mimochodov tabulky a CP nocakov su uz aj na zastavke SAV..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Re #80553 AAA: Lebo niekto dostal mozog Snad ti to vadi???