Solarisy sa mozno vratia,no to potrva.V Ostrave jazdia i Solarisy-trolejbusy,nielen v tomto meste ale i v inych.Sory su pekne a kvalitne,v Nitre je videny SOR nizkopodlazny?Solarisy maju vady
Mám ešte dve otázky k nočákom: prečo neprešla trasa cez centrum (napr. cez Námestie SNP) a koľko ľudí bude tvoriť ostrahu? Pretože ak to bude len jeden povedzme SBSkár, mám obavy o jeho bezpečnosť, ak natrafí na početnejšiu skupinku agresorov. ?
Uz su zmeny, akurat v takej forme ze povodny letak s trasami nocnych spojov nahradili novym.
V DPB sa mohli pohrat este s dizajnom nocnych CP - predovsetkym ich mohli dat modre a dat to vytlacit farebne - toto tak casto menit netreba takze by to zas tak vela nestalo
Že majú PP na Hl. Stanici do 23:30 a potom streidajú o 3:30 Hl. St, alebo majú PP na opačnej konečnej od 0:30 do 1:00. Ale ten t-bus je iný prípad. Ale pokiaľ by sa vlky v ankete vyjadrili, že im veľmi chýba ten vynechaný odchod, dá sa aj N44/47 vyriešiť tak, aby bol aj ten odchod podľa mňa...
Môj názor na to, čo píšeš, teda 209 Ovište - Apollo - Košická a ďalej ako dnes NOÚ, a 210 Hl. St - ASMN - Apollo - Ovsište, je taký, že presne toto som čítal v DP kontakte ako návrh. Ing. Weigla, resp. Ing. Kajdiho. Tskže buď si/ste jeden z nich, alebo si nevymyslel nič nové.
Všetko na poslednú chvíľu, oznamy sa vraj gudú lepiť zároveň s novými CP a na hl. St by sa údajne pred rozjazdami (neviem či aj dnes, zrejme však asi zajtra) mali vlkom rozdávať schémy nových NV ?
Tak by ma celkom zaujímalo, prečo na zastávkach nevisia nijaké oznamy o zmenách v nočnej doprave. (Jediná novinka, ktorú som si vo vitrínach všimol, je oznam o zatvorení predajne na Hodžovom.) Očakával som, že pri takejto zmene budú týždeň dopredu oblepené oznamami pomaly všetky stĺpy, a ono nič. Externá komunikácia DPB je na žalostnej úrovni.
Navrhujem L212 aby mala rano 10minutove intervaly a v sedle 15 alebo 20minutove(klbove vozidla),pri 12minutovych (kratke),vecer po 21h nasadit kratke vozidla.Tato L by tiez mohla premavat cez Nivy a priamo na Cilizsku(Dolne Hony),miesto L202 v 8min.intervaloch.
Faktom je ze mimo spicky nechodi moc plna. Predlzenie do Ovsista a nasadenie klbovych vozov by jej vyrazne pomohlo - sucasny cestujuci by onu neprisli, ale dostatocne vytazena by bola stale a tak by mala zmysel.
Ta 209-ka do Petrzalky by mala predovsetkym tu vyhodu ze by z Petrzalky dopravila ludia na vela cielov + by tu bola L210 ktora by plnila uhlohu akejsi zrychlenej dopravy na AS Mlynske Nivy, Racko a Hlavnu stanicu.
Pomohlo by to urcite a ta L210 nieje tak vytazena cestujucimi.Napr. co sa tyka N44
a N47 zlucit s jednou trasou (Koliba - Valasska a spat).Vratim sa k tej trol.zmene,L88 by nemusela premavat cez Apollo ale isla by cez Pristavny most a cez Apollo len trolejbusy.Trolejbusy neznecistuju prostredie ako NAFTOVE VRAKOSY,ci stare dobre Ikarusy:-S.
Ja by som 209 videl skor v ciastocnom nahradeni 84 t.j spojenie internatov na Prokopa Velkeho (po vybudovani spojky na Hrobonovu) a Ekonomickej univerzity prostrednictvom sucasnej trasy 209 s predlzenim/presmerovanim cez Kosicku a Most Apollo, cim by sa predlzila cestovna doba medzi vyssie spomenutymi bodme o cca 2 minuty.
Linka 206 by nahradila 209 na Kramaroch s tym, ze by k srdcovemu ustavu iba zachadzala.
Linku 84 skratit po Zochovu so zriedenymi intervalmi a s presmerovanim cez Einsteinovu.
The end my soto. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VodicL515