Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #80453:
? (33)

Ja by som 209 videl skor v ciastocnom nahradeni 84 t.j spojenie internatov na Prokopa Velkeho (po vybudovani spojky na Hrobonovu) a Ekonomickej univerzity prostrednictvom sucasnej trasy 209 s predlzenim/presmerovanim cez Kosicku a Most Apollo, cim by sa predlzila cestovna doba medzi vyssie spomenutymi bodme o cca 2 minuty.

Linka 206 by nahradila 209 na Kramaroch s tym, ze by k srdcovemu ustavu iba zachadzala.

Linku 84 skratit po Zochovu so zriedenymi intervalmi a s presmerovanim cez Einsteinovu.

The end my soto. ?
Reakcia na: 810zssk #80453:
Áno, od noci z nedele na pondelok (z 1.7. na 2.7).
Reakcia na: VodicL515 #80450:
To co navrhujes ty je vlastne moja 210-ka, akurat by si zrusil 209-ku a dost dorafal 206-ku.
209-ka cez Nivy ma napadla, ale toto mi pride lepsie. Este jedna modifikacia, ale to uz je naozaj brutalne sci-fi:
33: Ovsiste - Mlynske Nivy (alternativne Landererova) - Dostojevskeho rad - nabrezie - Riviera - Kuklovska 😃

Re #80451 intony: To je pravda 😃 Ale to by sa dalo riesit aj 212-kou k NOU so zachadzkou do NUSCH.

Btw.: Nove nocne spoje su az od noci zo zajtra na pozajtra, ze?
Reakcia na: VodicL515 #80450:
A to, vysvetli mi, naco by bolo dobre a komu a ako by to pomohlo?
Reakcia na: 810zssk #80449:
Dve linky z Kramarov na Hlavnu stanice nie je viac ako by bolo ziaduce?
A to s tym predlzovanim 209 a 210, to bolo take rypnutie, si pochopil spravne ? Nie som si isty, ale okrem toho, ze to bolo spomenute v novinach, bolo to pocut aj z DPB.
Ja si myslim toto: Co sa tyka L209 z Ovsista cez Apollo,je to dobry napad ale tato L mi mohla premavat cez AS Mlynske Nivy a Racianske myto s konecnou Hlavna stanica.Nahradila by L210 z AS Nivy.Z Hl. stanice by mohla premavat L206 cez Kramare a zachadzala by priamo k svojej povodnej konecnej a nahradila by L209 (smer NOU).Prave premyslam nad zmenou trolejbusov.Vcas dam
Vediet ako to vyzera
Reakcia na: intony #80447:
Aky ma toto suvis s L32? 😃
Reakcia na: intony #80446:
209 a 210 som to oznacil preto lebo neviem ako budu ocislovane potom.. ak si narazal na to 🙂 a netusis kde to bolo napisane? Ja som nasiel len to co je na iMHD - to s L221 ?
Reakcia na: 810zssk #80445:
A s 32 by si co spravil?
Reakcia na: 810zssk #80442:
Myslim, ze to co si napisal bo aj niekde spominane. Okrem ineho, po linkach 209 a 210 uz vtedy nebude ani chyru, ani slychu ☺
Re #80443 hoppusmark: Soto.
Reakcia na: hoppusmark #80443:
K tomu Tescu by to mohlo ist... a zaviest linku (napr. 211 :D) po trase NOU - NUSCH - Kramare - Hlavna stanica.

Re #80444 hoppusmark: Hej, to ma tiez napadlo - zatrolejovat L68, zlucit s L209, potiahnut do Tesca, casom mozno do Lamaca 🙂 ale to je az privelke sci-fi.
Reakcia na: 810zssk #80442:
A bolo by dobre ak by L209 pokracovala v trase L68 pod trolejmi aj v Petrzalke, aby bola prakticky nahradena cela L68 trolejbusovou linkou...
Reakcia na: 810zssk #80442:
Ja by som namiesto NOU potiahol tie linky az na Patronku(pripadne Tesco Lamac), a na NOU a NUSCH by som namiesto 206 a 209 zaviedol len jednu linku, ktora by premavala len na Hlavnu stanicu..
Viem ze to este bude asi chvilku trvat, ale napadlo ma linkovanie trolejbusov do Petrzalky po otvoreni trate na Ovsiste:
L209: Ovsiste - Most Apollo - Prievozska (zastavky Kosicka a Novohradska) - Mileticova - Trnavske myto - Racianske myto - SAV - Kramare - NOU a spat.

L210: Ovsiste - Most Apollo - Mlynske nivy - Racianske myto - Hlavna stanica

Alternativne by linka 209 mohla ist z Mildy na Apollo tak ako L68 (ak by sa tak postavila trat)..

Aky je Vas nazor?
Reakcia na: vodic.MHD #80436:
Nocaky mi pripadaju tak ze sa zacina nieco robit... takze pevne verim ze trend bude pokracovat 🙂 Kadnar sa este negativne neprejavil, tak uvidime...
Reakcia na: Mike #80428:
Tiez by som bol rad keby si mi ich poslal, dakujem.

Re #80429 diky: "Dopravný podnik Bratislava, a. s. v spolupráci s imhd.sk !!!po spustení Pilotného projektu nočnej dopravy!!! zverejní dotazník..." Najprv citaj..

Re #80434 Peon: Tiez mi to pride ako blbost... ale v suvislosti s tym by mohli posunut prvu 91-ku o 4:25 z Noveho mostu, resp. druhu o 4:45 posunut tak aby bol pri Auparku, alebo niekde inde zabezpeceny prestup. Uz ked taka sprostost ide nech ma aspon nejaky vyznam.
Reakcia na: Peon #80437:
Ad odchod 0.00 - Keď ti ten odchod zavadzia, tak si ho nevšímaj. Alebo ti k nemu má DPB dať poznámku, že "spoj nie je určený pre Peona" aby si ho niekedy náhodou omylom nevyužil?
Reakcia na: Peon #80437:
No lepšiu.. Nechce sa mi skúmať celé mesto, ale napríklad z mesta do Vrakune chodia výjazdové trolejbusy od cca 4:00 každých desať minút. Takže taká Vrakuňa má tú dopravu vtedy ešte lepšiu než Petržalka. 😃
Reakcia na: d3k0 #80435:
Ad. N93, N95 - 04:30 h: Som si aj myslel, že to je kvôli Vozovni Petržalka, len som chcel poukázať (že aj keď to má svoje dôvody), že Petržalka má týmto teda asi lepšiu nočnú MHD ako iné MČ. ?

Prípadne, aby to nevyzeralo tak "okato", mohli o 04:30 h dať namiesto N93 prvú 93-ku a namiesto N95 zo Šafka prvú 95-ku, ale dobre, toto už nebudem ďalej rozpitvávať, to je drobnosť. ?

Asi vás nahnevám, ale ja si fakt myslím, že by bolo lepšie nemať 0:00 h rozjazd tých vybraných nočákov, aby to bolo prehľadnejšie... Neverím, že všetky spoje N99 by zároveň služili ako služobáky...

Ozaj, služobáky aj od 1.7. budú mať ešte číselné označenie 4xx ❓

Ad Vlčie hrdlo-sídlisko: No dobre teda, ale také Kopčany sú myslím od zastávky L99 "Kopčany-sídlisko" v podobnej dostupnosti ako VH sídlisko od Slovantu, tak aspoň s nimi by som to snáď porovnať mohol. ?

Aha, vážne, aj na Hodžku budú dispečéri? Tam zrejme (ak tomu správne chápem) nie každý využije prestup "na hrane", že ľudia budú na prípoj musieť cez cestu prechádzať. Tá trolejová spojka na Hlavnú stanicu sa aspoň už plánuje?

V takýchto dispečérskych záležitostiach ako prejazdy vozidiel vrámci liniek nemám prehľad.

Ad 57: Hehehe, no vážne, prečo ide najskôr na "Žabí majer" a potom k Stavivám? ?

Hm a nevyjde náhodou približne rovnako draho (alebo dokonca lacnejšie) tá obsluha oboch častí Žabáku vždy naraz?

Nie jak teraz, keď každý jednotlivý spoj sa vráti na Jurajov dvor. V prípade obsluhy oboch častí naraz (okrem možnosti aj "vnútrožabiemajerneho" spojenia) z Juráku vyjde a naň príde iba raz. Napr. poobede cez pracovné dni by stačil ten 24-minútový interval. ?
Vedenie DPMB nezaujímajú cestujúci ale plné vrecka riaditeľov v podniku ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.