Navrhujem L212 aby mala rano 10minutove intervaly a v sedle 15 alebo 20minutove(klbove vozidla),pri 12minutovych (kratke),vecer po 21h nasadit kratke vozidla.Tato L by tiez mohla premavat cez Nivy a priamo na Cilizsku(Dolne Hony),miesto L202 v 8min.intervaloch.
Faktom je ze mimo spicky nechodi moc plna. Predlzenie do Ovsista a nasadenie klbovych vozov by jej vyrazne pomohlo - sucasny cestujuci by onu neprisli, ale dostatocne vytazena by bola stale a tak by mala zmysel.
Ta 209-ka do Petrzalky by mala predovsetkym tu vyhodu ze by z Petrzalky dopravila ludia na vela cielov + by tu bola L210 ktora by plnila uhlohu akejsi zrychlenej dopravy na AS Mlynske Nivy, Racko a Hlavnu stanicu.
Pomohlo by to urcite a ta L210 nieje tak vytazena cestujucimi.Napr. co sa tyka N44
a N47 zlucit s jednou trasou (Koliba - Valasska a spat).Vratim sa k tej trol.zmene,L88 by nemusela premavat cez Apollo ale isla by cez Pristavny most a cez Apollo len trolejbusy.Trolejbusy neznecistuju prostredie ako NAFTOVE VRAKOSY,ci stare dobre Ikarusy:-S.
Ja by som 209 videl skor v ciastocnom nahradeni 84 t.j spojenie internatov na Prokopa Velkeho (po vybudovani spojky na Hrobonovu) a Ekonomickej univerzity prostrednictvom sucasnej trasy 209 s predlzenim/presmerovanim cez Kosicku a Most Apollo, cim by sa predlzila cestovna doba medzi vyssie spomenutymi bodme o cca 2 minuty.
Linka 206 by nahradila 209 na Kramaroch s tym, ze by k srdcovemu ustavu iba zachadzala.
Linku 84 skratit po Zochovu so zriedenymi intervalmi a s presmerovanim cez Einsteinovu.
To co navrhujes ty je vlastne moja 210-ka, akurat by si zrusil 209-ku a dost dorafal 206-ku.
209-ka cez Nivy ma napadla, ale toto mi pride lepsie. Este jedna modifikacia, ale to uz je naozaj brutalne sci-fi:
33: Ovsiste - Mlynske Nivy (alternativne Landererova) - Dostojevskeho rad - nabrezie - Riviera - Kuklovska
Re #80451 intony: To je pravda Ale to by sa dalo riesit aj 212-kou k NOU so zachadzkou do NUSCH.
Btw.: Nove nocne spoje su az od noci zo zajtra na pozajtra, ze?
Dve linky z Kramarov na Hlavnu stanice nie je viac ako by bolo ziaduce?
A to s tym predlzovanim 209 a 210, to bolo take rypnutie, si pochopil spravne ? Nie som si isty, ale okrem toho, ze to bolo spomenute v novinach, bolo to pocut aj z DPB.
Ja si myslim toto: Co sa tyka L209 z Ovsista cez Apollo,je to dobry napad ale tato L mi mohla premavat cez AS Mlynske Nivy a Racianske myto s konecnou Hlavna stanica.Nahradila by L210 z AS Nivy.Z Hl. stanice by mohla premavat L206 cez Kramare a zachadzala by priamo k svojej povodnej konecnej a nahradila by L209 (smer NOU).Prave premyslam nad zmenou trolejbusov.Vcas dam
Vediet ako to vyzera
209 a 210 som to oznacil preto lebo neviem ako budu ocislovane potom.. ak si narazal na to a netusis kde to bolo napisane? Ja som nasiel len to co je na iMHD - to s L221 ?
Myslim, ze to co si napisal bo aj niekde spominane. Okrem ineho, po linkach 209 a 210 uz vtedy nebude ani chyru, ani slychu ☺
Re #80443 hoppusmark: Soto.
K tomu Tescu by to mohlo ist... a zaviest linku (napr. 211 :D) po trase NOU - NUSCH - Kramare - Hlavna stanica.
Re #80444 hoppusmark: Hej, to ma tiez napadlo - zatrolejovat L68, zlucit s L209, potiahnut do Tesca, casom mozno do Lamaca ale to je az privelke sci-fi.
Ja by som namiesto NOU potiahol tie linky az na Patronku(pripadne Tesco Lamac), a na NOU a NUSCH by som namiesto 206 a 209 zaviedol len jednu linku, ktora by premavala len na Hlavnu stanicu..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony
Re #80443 hoppusmark: Soto.