Dobře, ale pak mi vysvětli tohle:
49 - mimošpičková linka, půl hodiny interval
211 - celodenní, 15 minut interval.
Není mi jasný, proč musí být 49 nahrazena o víkendu elektrickou trakcí a ještě v zahuštěnějším provozu. Nehledě na to, že 49 je alespoň částečně obsluhována NPA.
No neviem ako uvazujes ty, ale ak stihnes za hodinu prist do Cunova a spat po trase N93+N91, tak klobuk dole... A kedze na DPB si ludia vedia aj spocitat, ze to za hodinu nikto nevyjazdi a bolo by treba 2 klbove autobusy, je lacnejsie, ak tam bude 1 klbovy (N93) a 1 kratky (N91) autobus
810: vovnutri budu teplomery; BUSE bude napr "N21 DEVINSKA/NOVA VES"
A dalsia vec je ,ze som cestoval v autobuse v sobotu doobeda a cez RDST sa ozval dispecer s hlasenim,ze Pristavny most je uzavrety a linky 87 a 98 budu preto premavat po obchadzkovej trase. L87 cez rondel nepojde na Pristavny most ale odboci doprava na Pristavnu cez Most Apollo a pri Eko.univ. sa napoji na svoju stalu trasu. ALE VED TO JE JEJ STALA TRASA POKIAL SA NEMYLIM,ALEBO ANO????? ? ? cESTUJUCI LEN NECHAPAVO KRUTILI HLAVAMI NAD CUDESNYM OZNAMOM. TO DISPECERI UZ NEVEDIA KADIAL IM CHODIA AUTOBUSY?????????? ? ? ?
Crossway Low Entry je nízkopodlažní příměstský bus, který má pouze dvě dveře. Crossway LE nebude žádná plnohodnotná náhrada městských nízkopodlažních autobusů. Něco ve stylu Sor CN12. Nic víc nic míň.
Dáváš špatnej odkaz. Crossway LE je na světě už nějaký ten pátek, více třeba tady: http://www.karosa.cz/_data/doc/czech/karosar_22.pdf
Na Zlatych aj ano aj nie - ale to uz cestujcich trapit nemusi
fobust: Dve okruzne linky su zavedene z dovodu vyjazditelnosti 60-minutoveho kola, inak by tam musel byt dvojnasobny pocet vozidiel. Ludia sa naucia, nocak im zdrhne maximalne raz
Ohladne novych liniek nocnej dopravy.Naco budu 2 linky (91 a 93) ked to moze urobit 1 autobus a 1 vodic.Zeby mal DPB viac penazi,alebo niekto marnotratne uvazoval??? ?
Tá okružná N21 je fajn, dúfam iba že to pochopia aj cestujúci, ktorí náhodou chcú ísť z DNV smerom do mesta (to platí skôr pre spoje tesne nadránom). Inak to schvaľujem, konečne nejaký výraznejší krok vpred v našej MHDčke.... ❤
Ako sa Vam pozdava idea presunutia nastupista zastavky Letisko na sucasnu zastavku Letisko - terminal. Predpokladame totiz ze z letiska cestuju ludia ktory prileteli. A priletovy terminal je prave pri tejto zastavke... takze keby tam ten bus stal viditelne uz dlhsie, spropagovalo by to MHD.
Inak dufam ze do nocakov daju aj hlasenie typu "Moznost prestupu na linku 56 do lokality Vychodne".. celkom by to bodlo.. len sa obavam ze pri tej radosti z toho linkovania zacinam mat privelke ocakavania...
No ty niesi asi jediny, kto ma kratku pamat... s tym maju tu na iMHD problem viaceri. Vazovova Radlinskeho robili ked sa robila Vazovova. Este sme sa vtedy smiali ked mali problemy s vyskovou urovnou kolajnic. A Vyhybky zo Spitalskej sa menili ked sa robila Spitalska. Takze v podstate spravili len ten usek, ktory bol stary, este nerekonstruovany a bolo ho treba vymenit... ?
Chodniky nie su v sprave DPB, ma sa o ne starat spravca - mestska cast / magistrat / najitelia domov pred ktorymi chodniky su. Ty si nemysli, ze DPB ti bude teraz malovat novy most, lebo jeho busy na nom zle vyzeraju... Existuje niekto, kto je za nieco zodpovedny... Ani ty nebudes platit susedovi obed, ked mu ho neda manzelka ?
A este polozim jednu otazku: kde sa bude otacat L56? Bolo by dalsi voz pre teoreticku premavku na Studenu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Själavrak