Doplnkový predaj u vodiča je blbosť, a to z tohto dôvodu: predstavte si, že niekto nastúpi na zastávke spolu s revízormi. Než si stačí vôbec kúpiť lístok a následne ešte aj označiť, označovače sú už dávno zablokované. ?
Presne tak! Dajme toto na Vajnorsku a idealne aj od Riviery po Safko. Vsak co tam potom ze nam skolabuje doprava.. podla tej foto ide o nejaku nevytazenu ulicu, takze tam to moze byt... ale v BA moc nie je kde taketo trate stavat.. este mozno Spitalska..
A ešte by som dal do pozornosti šírku chodníkov a prechodov pre chodcov.. Tam asi neexistuje prepchávanie sa pomedzi autá ešte aj na chodníkoch ako v BA ?
A ešte neprešlo 30 dní... len štyri. Čiže ešte mám 26 dní na rozmyslenie a odpoveď bude pravdepodobne negatívna. Nie pretože by som sa bál, ale nechcem mať ešte nejaké problémy.
Ibaže linka 31 jazdí na časti trasy linky 39, takže tam sa to dá bez problémov. Podobne bezproblémový by bol preklad liniek 1 a 12, keď ešte linka 1 jazdila cez Šafko. Ale na linkách, ktoré zo spoločného úseku idú každá inam, takýto model použiteľný nie je (resp. jeho použitie je, mierne povedané, nerozumné).
Neviete niekto, ako je to s pracovnou dobou revízorov? Majú určený normálny osemhodinový pracovný čas odvtedy - dovtedy? Pretože ešte nikdy som nevidel revízora po šiestej hodine (raz, ale to bolo v Brne). A ako sa človek može stať revízorom? Nechcem to nijako zneužiť, ja mám električenku, len ma to zaujíma. ?
Nerozumiem otázke s telefonovaním.
Mimochodom, TELEFONOVAŤ počas jazdy nie je zakázané. Zakázené je: "počas vedenia vozidla obsluhovať telefónny prístroj alebo vykonávať inú obdobnú činnosť, ktorá nesúvisí s vedením vozidla".
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider