Myslím, že od začiatku bol reč o výnimke - predaji CL u vodiča na jednej jedinej zastávke, a to zastávke L61 pri letisku.
Zdržanie by bolo nulové, ak by vozidlo pristavovalo vždy 10 min. pred odchodom. Do času odchodu by prebiehal predaj CL, po začiatku spoja by už šlo všetko normálne. Nie je to nemožné.
Z Dúbravky do Rače, ak by si cestujúci na to zvykli, by to bolo určite o 15 minút navyše. Nerobte zo seba debilov, keď skoro na každej zastávke je automat... doplnkový predaj v električkách by som nikdy nezaviedol.
Chcem povedat k tej kradezi elektricky ze v televizi JOJ hovoril vodic ze treba elektricku nejak zlozito nahodit a reporterka vravela ze vo viac ako v 50 tlacidiel sa neda vyznat.No ja som male 12-rocne decko a vedel by som to v pohode ovladat.a este ako mohol zdrhnut ked na fotke je ze pred elinou zastala policia tak ako mohol zdrhnut to by ho chytili ? .
Re http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4728 :
...homologizácia, posterminál, externý, softvérom regulovaná hodnota nominálu... Hotentóčtinu som síce neštudoval, takže tej tete Horčíkovej nerozumiem, len by som sa jej opýtal... Koľko miliónov by stálo ak by špeciálne na letisku lístky predával aj vodič?
?
Na stranke PARS NOVA som nasiel zaujimavu fotku - T6A5 na linke 2: http://www.parsnova.cz/images/photo/tramvaje/t6a5-1.jpg - ako sa tam preboha dostala? Vsak ju vypravuje Jurak a tie vozy maju Krasnany? Bolo to dlhodobejsie, ci len jeden, dva krat?
Z dnesneho rana:
Chcem pochvalit revizorKU, ktora dnes rano kontrolovala listky na L8 medzi Legionarskou a Vazovovou. Takychto treba viac:
Nastupila a nenapadne (nie v uvodzkovkach!!!) podala vodicovi dallas kluc. Oznacovace sa zablokovali a potom (a toto ma sokovalo, pretoze som zvyknuty na Mirecka) povedala: "Dobre rano (!!!), kontrola cestovnych listkov, prosim o listok." a zakazdym ked jej ho niekto podal povedala "Dakujem pekne!".
Len tak dalej!!!
Vyčkaj(te) (aj ostatní) času, trasy budú zverejnené čoskoro. Podľa predbežného návrhu N61 v úseku Drieňová - Letisko má mať identickú trasu ako dnes 513. (Teda až na úsek Rádiova - Galvaniho, ktorý dnes 513 nemá jednoznačne definovanú trasu, tak N61 by vraj mala ísť cez. zast Bojnická)
Mierová je v pešej dostupnosti z Gagarinovej, Drieňová zas z Ružinovskej, Dulovo nám. z Košickej alebo Záhradníckej, prip. Miletičovej. á Bajkalská je už horšia. Na Trnavskej na Ostredkoch sú priemyselné objekty (zast. na znamenie Závod SAD), tam by nočák chýbať nemal.
Ale čo taká Bulharská?
N61 bude premávať po Ivánskej ceste alebo pojde ako L513 cez Rožňavskú, Bulharskú a Galvániho? Dúfam, že ako L513 lebo inak by ostala dosť veľká oblasť bez nočnej dopravy.
Načo by na N61 bol kĺbový duobus? Mam skúsenosti z L513 a SOR na tej linke bohato stacil.
No pekneee ? Napokon nieje to take zlozite. Vela ludi vie kde sa otvaraju prve dvere na K2 ci T3 ? Zvysok uz nieje pre zasvateneho problem ? Holt asi budu musiet dat do kabin, mechanicko-elektronicke zabezpecovacie zariadenie na "nahodenie " vozu ?
Určite nie si sám, ani prvý, čo si to všimol, ale ja sa nad takýmito novinárskymi drístami už ani nepozastavujem. Len sa pousmejem že "zasa ani sami nevedia, o čom píšu", a myslím si svoje
Ja neviem... som prvy kto si vsimol v tom clanku, ze najprv pisu, ze elinu slohol z DEPA a kusok dalej, ze z KONECNEJ ?!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Chcem pochvalit revizorKU, ktora dnes rano kontrolovala listky na L8 medzi Legionarskou a Vazovovou. Takychto treba viac:
Nastupila a nenapadne (nie v uvodzkovkach!!!) podala vodicovi dallas kluc. Oznacovace sa zablokovali a potom (a toto ma sokovalo, pretoze som zvyknuty na Mirecka) povedala: "Dobre rano (!!!), kontrola cestovnych listkov, prosim o listok." a zakazdym ked jej ho niekto podal povedala "Dakujem pekne!".
Len tak dalej!!!