Turbo> Az na tych tupcov je to fakt dobre! No myslim si ze aj ked mu to posles, neprecita si to.
#7918> Presne tak! Zrusit!
p. Matichova> Bez urazky, ale vy si myslite ze "nove" autobusy (tipujem ze myslite Ikarus 435 ) Vam pomozu? Nie, nie, mozno to s Vami bude menej hhrkat, ale na tlacenicu treba hustejsie intervaly. No, a na tie nie su peniaze. Stazujte sa na lamparni. Teda chcem povedat na magistrate. A este nieco chcem napisat a sem sa to hodi: (Aj) na linke 83 budu jazdit stare rachotiny - "nove" Karosy CNG B741.
Turbo: ja by som to snad trochu prepisal..., lebo neviem ci sa mu vobec bude unuvat to citat, ked zbada ze ma okolo samych tupcov...
kontakt skusim zistit, no nic neslubujem...
inac prave som sa viezol v 3618. nejake extra prehrievanie vzadu som nespozoroval, zato som si vsimol uplne odflaknute (ale zato velke) okna s 20-rocnymi listami a tesnenim. co mi este chybalo, bol vnutorny ticker buse... to preco tam nie je?
ma niekto kontakt na naseho Primatora??? chcel by som mu daco poslat, tu to mate, ako koncept..
citat z BA novin:
"Za najväčší problém Moravčík označil služby Dopravného podniku Bratislava - nepodarilo sa zvýšiť kultúru cestovania. Ako dodal, nie je možné uvoľniť viac prostriedkov, preto súčasný stav ostane nezmenený dlhší čas dovtedy, kým sa nepodarí znížiť zadlženie mesta."
---
Pan primator, Vy viete o tom ze DPB zivori? To som rad. Ale asi Vam nie je jasne ako velmi. Mozem Vam povedat, ze DP Praha dostava rocne 8 mld. Kc, co je 11 mld. Sk!!! A Bratislava dava na MHD iba 1,2 mld. Sk rocne. Cize ak si to vyratame, tak Prazsky Magistrat dotuje MHD skoro desatnasobkom!!! A je Praha desatkrat vacsia ako Bratislava? Nie, je 2,5 krat vacsia. To je jeden z dovodov, preco mame taku MHD aku mame. Dalsi dovod neriesenia problemov MHD je METRO, aj ked sa Vam to mozno zda nelogicke. Vdaka slubovanemu metru (uz od 1970-tych rokov!!!) sa riesi doprava provizoriami a jej uroven je cim dalej tym horsia. Paradoxne chete mat vo "svojom" meste metro, ale pritom sam vravite, ze nebudete zvysovat dotacie na MHD, lebo Bratislava ma dlhy. Myslite si, ze prevadzka a udrzba metra je taka lacna??? Je jedno kto metro postavi, ale ake bude. Ak sa jedna o kolajove metro, tak Bratislava na nom neusetri. Viete Vy kolko stoji udzba trati "tazkeho" metra, este k tomu ak su trate v podzemi, kde nie je dostup techniky? Vezmite si, ze elektrickove trate su menej narocne na udrzbu, su ovela lahsie dostupne pre techniku (stavebne stroje) a su lacnejsie. Preco sa Magistrat brani rozvoju elektriciek v meste? Je to najlacnejsi sposob prepravy, na rozdiel od metra uz mame v meste vybudovanu zakladnu siet, staci opravit niektore useky a rozsirit trate. Uz davno mala byt postavane nova vozovna Dubravcice pre elektricky, ale nie je. Preco? Vsak si zratajte kolko to sioji a kolko sa po postavani rocne usetri. Nedajte to ratat kadekjakym ludom, oni vam vyrataju take bludy, ze metro vyjde lacnejsie. To ale nie je pravda! Oni na z metra ziju. Pan Moravcik, ti ludia, ktorych mate okolo seba vam davaju zle rady, mate okolo seba bandu tupcov, ktori nevedia co MHD znamena. Su to len teoretici a nie ludia ktori maju ozajstny prehlad. Opytajte sa Dopravnho podniku co potrebuju, ale nie generalneho riaditela, ten je tiez teoretik, ale ludi z praxe, z rezortu techniky a prevadzky, ti najlepsie vedia co treba. Prosim Vas, uz sa nenechajte oblbovat snami panov Kovalcikov a im podobnych. Viete ze pan Kovalcik este v 80. tych rokoch vyratal, ze ak by sa vtedy postavilo metro (ruskeho typu), tak by sme pri cene 100 Kcs (vtedajsich Kcs!) splaccali stavbu 150 rokov. Ale dnes to zatlka a bude nam tvrdit, ze iba matro dokaze vyriesit dopravu v BA. Ja som sa vypraval z ludmi, ktori kedysdi s nim pracovali v Dopravoprojekte. Oni mi povedali co to je za cloveka. Uvedomte si ze on o vystavbu metra nema zaujem, ved na nom zaraba. A keby uz bolo, tak by nemal pracu. Pan Kovalcik ma aj podporu na Magistrate, ludia ako pan Lunacek ho tvrde podporuju, lebo tiez snivaju o metre. Pan primator, vezmitze si ze vsade na svete sa k elektrickam vracaju, lebo ako druh dopravy ma velku buducnost. Dokonca aj v Londyne po patdesiatich rokoch obnovuju elektricku v meste! Napriek tomu ze maju jednu z najlepsich sieti metra na svete! Totiz viete, elektricka na rozdiel od metra je mestotvornch prvok. Vy uz necestujete MHD, ale ani pani ktori o nom na Magistrate rozhoduju s nim necestuju. Ako cestujuci asi najlepsie vieme ako MHD vyzera, preto si myslim ze by mestsky poslanci mali pouzivat MHD a nie ich auticka, krore su castokrat znacky BMW. Ked mestsky poslanec dava taku otazku ze naco nam je 56 dispecerskych vozidiel, tak prosim Vas, co tam robi? My mame 5 dispecerskych vozidiel, cislo 56 na aute je volaci kod vysielacky. Co prosim Vas robia taki ludia na Magistrate, nech si najprv zistia co MHD je a co obnasa, a az potom nech nieco kritizuju. Takychto "kompetentnych" ludi napozaj nepotrebujeme.
Ondrew:
Spojky:
A-C medzi stanicami Namesti Miru (smer Muzeum) a I.P.Pavlova (smer Muzeum)
B-C za stanicou Florenc (smer Krizikova/B a Vltavska/C - teda taky obluk o 270st.)
A-B neexisuje
Servisne tunely:
pokial viem tak su to spojky zo stanice Skalka do depa v Hostivari (kde sa uvazuje vystavba stanice - povodne to bola spojka uz od stanice Zelivskeho, neskor sa na nej vybudovali 2 stanice).
Dalej spojka do depa Kacerov (ale to asi nejde v tunely) a spojka do depa na Zlicine.
Na Strasnickej to vyzera na 2 tunely ale to asi hned konci – uvazovana trat smer Zahradni Mesto-Hostivar a nejake v minulosti zamyslane sidlisko
Viac pozri http://www.tramvaje.cz/pr-me-c.htm, ale schemy vratane servisvych trati necakaj.
Ja by som radsej uvital nove elektricky ako dajake smradlave autobusy.... Vezmite si ze autobusy sa (aj ked v malom pocte) kupuju, ale elektricky nie. Tak isto sa kupuju trolejbusy, aj ked iba 4 ks rocne. Uz je najvyssi cas kupit dajake nove eliny, lebo niektore state serble naozaj patria na srot.
Uvítala by som na trase č.83 nové autobusy, nakoľko
tie staré rachotiny, ktoré idú z Petržalky, až do Dúbravky preplnené v rannej špičke, s nami dobre trasú
Zdravim. Neviete nahodou o stranke, kde by sa nachadzali mapky tras prazskeho metra ( hlavne ako su trate prepojenie prepojkami, servisne tunely a pod. )? Diki
Ale kde. Kludne posielaj aj dalej take zaujimavosti.
Inak prave som dokukal stranku Karosy - no... to uz moc nie je original Karosa. UZ su to skor Renaulty secko. A to je skoda.
Idem kuknut stranku Skody Ostrov co nove. Snad ma aspon oni potesia.
Inak mozno blba otazka - ale tie 15TrM co su k nam dovazane, to su funglace, ci prerobene stare 15tr?
Mr: podla mna Ikarusy v USA su uplne super. Aj Skodovacke trolejbusy. Velmi pekne URL si poslal!
Inak napisal som mail do Karosy, nech mi povedia kde mozem ziskat take velke modely autobusov ako maju na stranke s tymi deckami. ;))))
Este k tym americkym Ikarusom - povedal by som, ze rozdiel v zhlade medzi nimi a americkymi Neoplanmi je dost maly - pozrite si fotky z Philadelphie na iMHD.
J: Jasne, ze je to blbost - presne ako napisal Andrej.
13sk: Ked uz hovoris o vozoch, tak 4801 vyzera tak, ze ju zachvilu vyradia, vzadu je to fakt otras.
Mam tu jednu prosbu:
From: Nagy Istvan [mailto:istvan@eminescu.rdsor.ro]
Sent: Monday, June 10, 2002 9:54 AM
Subject: Old electric locomotives
Hello.
My name is Nagy Istvan and I'm from Oradea, Romania.
I searched information about similar locomotives used in Oradea and I
found the mujweb.atlas.cz/www/slichta/muzea.html site. On a link of this
site I have found a picture about the locomotives in Oradea
too (www.geocities.com/Yosemite/Rapids/6330/vagon.html). Can you send me
information about the electric lcoomotives from Brno or Ostrava or
anithing about similar old locos?
If you are interested in the e.locs in Oradea I can send a lot of pictures
and manufacturer information.
Bye.
No predsa lístok je na všetky pásma bez rozdielu Tam ide iba o čas. To iba električenky sú na 1-vé, či druhé pásmo. A tam platí, že ak máš iba na prvé pásmo, tak ti platí iba do prvej zastávky druhého pásma a potom si už musíš označiť lístok.
Ale ešte raz opakujem - lístok nezávisí od pásma, ale iba času.
Mám otázku. Veľa ľudí mi tvrdí ze ak si cviknem lístok v 1. pásme a autobus orejde do 2. pásma musím si cviknúť nový aj keď časovo ešte platí. Že je to blbosť.
Dnes bolo na 51ke pekne dusno. Jazdili tam 3192 a 3518 a o všetko sa pričinili nielen zápchy na Vajnorskej, Račianskej a Kukučínovej, hyperpomalé SORoidné dvere a neustále gongovanie "Nasleduje zastávka", ale aj to, že 3518 si dovolil z konečnej Lopenícka odísť na poruchu, nezobrať pri tom ľudí a o pol kola sa vrátiť späť na trasu. A tak najskôr jedna zúrivá babka vynadala vodičovi 3192 za to, že nešiel v odchode 3518ky. Povedal som jej, nech vodičovi nenadáva, lebo ide načas, a tak sa pustila do mňa s tým, že sa do toho nemám starať. Ešte zúrivejšia však bola ženská v 3518, ktorá sa cez celý autobus hádala s vodičom, prečo nešiel z Lopeníckej, ale na Trnavskom mýte má čas si kúpiť noviny. A tak jej vodič späť cez celý autobus odvedil, že sa "3 kolá nebol ani vyčúrať", a že má podľa Zákonníka práce nárok na prestávku. Niekedy sa fakt pýtam, komu vôbec linka 51 slúži, lebo všetci na ňu iba nadávajú. Cestujúci na to, že vozy permanentne jazdia aspoň so 4-minútovým meškaním, vodiči na to, že napriek tomu, že sa na konečnej iba točia a jazdia bez prestávky, nestíhajú grafikon. Na tretí voz na linku nie sú prachy a zväčšovať interval by bolo životu nebezpečné, lebo dotyčného by zabili dôchodcovia palicami...
CeCo: Ked si to Presscentrum zaplati... Penazi na to maju dost
Niekto by mohol premenovat Landererovu na Presscentrum, dnes som nemal sajnu, ci tam ide 71 alebo nie, az teta cestujuca mi povedala...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andrej (Anndy008)
http://www.dpp.cz/cgi-bin/tl.asp