Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
no sú podobné - ale výrobcovia sú iný pravdepodobne.

Tu sú tiež enjaké neoplany v severnej amerike (teda usa a kanada)

http://www.busexplorer.com/NABus/Neoplan-5.html
Este k tym americkym Ikarusom - povedal by som, ze rozdiel v zhlade medzi nimi a americkymi Neoplanmi je dost maly - pozrite si fotky z Philadelphie na iMHD.
J: Jasne, ze je to blbost - presne ako napisal Andrej.

13sk: Ked uz hovoris o vozoch, tak 4801 vyzera tak, ze ju zachvilu vyradia, vzadu je to fakt otras.

Mam tu jednu prosbu:
From: Nagy Istvan [mailto:istvan@eminescu.rdsor.ro]
Sent: Monday, June 10, 2002 9:54 AM
Subject: Old electric locomotives

Hello.
My name is Nagy Istvan and I'm from Oradea, Romania.
I searched information about similar locomotives used in Oradea and I
found the mujweb.atlas.cz/www/slichta/muzea.html site. On a link of this
site I have found a picture about the locomotives in Oradea
too (www.geocities.com/Yosemite/Rapids/6330/vagon.html). Can you send me
information about the electric lcoomotives from Brno or Ostrava or
anithing about similar old locos?
If you are interested in the e.locs in Oradea I can send a lot of pictures
and manufacturer information.
Bye.

Vie mu niekto pomoct?
to J:

No predsa lístok je na všetky pásma bez rozdielu Tam ide iba o čas. To iba električenky sú na 1-vé, či druhé pásmo. A tam platí, že ak máš iba na prvé pásmo, tak ti platí iba do prvej zastávky druhého pásma a potom si už musíš označiť lístok.

Ale ešte raz opakujem - lístok nezávisí od pásma, ale iba času.
Mám otázku. Veľa ľudí mi tvrdí ze ak si cviknem lístok v 1. pásme a autobus orejde do 2. pásma musím si cviknúť nový aj keď časovo ešte platí. Že je to blbosť.
Dnes bolo na 51ke pekne dusno. Jazdili tam 3192 a 3518 a o všetko sa pričinili nielen zápchy na Vajnorskej, Račianskej a Kukučínovej, hyperpomalé SORoidné dvere a neustále gongovanie "Nasleduje zastávka", ale aj to, že 3518 si dovolil z konečnej Lopenícka odísť na poruchu, nezobrať pri tom ľudí a o pol kola sa vrátiť späť na trasu. A tak najskôr jedna zúrivá babka vynadala vodičovi 3192 za to, že nešiel v odchode 3518ky. Povedal som jej, nech vodičovi nenadáva, lebo ide načas, a tak sa pustila do mňa s tým, že sa do toho nemám starať. Ešte zúrivejšia však bola ženská v 3518, ktorá sa cez celý autobus hádala s vodičom, prečo nešiel z Lopeníckej, ale na Trnavskom mýte má čas si kúpiť noviny. A tak jej vodič späť cez celý autobus odvedil, že sa "3 kolá nebol ani vyčúrať", a že má podľa Zákonníka práce nárok na prestávku. Niekedy sa fakt pýtam, komu vôbec linka 51 slúži, lebo všetci na ňu iba nadávajú. Cestujúci na to, že vozy permanentne jazdia aspoň so 4-minútovým meškaním, vodiči na to, že napriek tomu, že sa na konečnej iba točia a jazdia bez prestávky, nestíhajú grafikon. Na tretí voz na linku nie sú prachy a zväčšovať interval by bolo životu nebezpečné, lebo dotyčného by zabili dôchodcovia palicami...

CeCo: Ked si to Presscentrum zaplati... Penazi na to maju dost 🙂
Niekto by mohol premenovat Landererovu na Presscentrum, dnes som nemal sajnu, ci tam ide 71 alebo nie, az teta cestujuca mi povedala... 🙂
Karosa úplně předělal svůj web. Je tam mnoho fotek nových vozidel. Jsou tam i fotografie pražského kloubového Citybusu, nových Karos B961 a je tam článek o prezentaci Karosy v Bratislavě s vozidlem Agora CNG.
http://www.karosa.cz
COLOR: no neviem, ale ja s tymi ujami na vratnici mam len dobre skusenosti, vzdy ked som nieco potreboval, tak mi pomohli (a velmi). SBSkari neviem (len ono to je potom asi aj o tom, v akom case tam ides a ci tam mas co vtedy hladat, ak ides po pracovnej dobe, necuduj sa ze ta dnu nepustia, a vzdy lepsie ked ti povedia ze to co xces podat tam nechat nemozes, ako by sa to stratilo (nepredpokladam ze tam bude ten isty clovek aj hned rano takze ak by aj bol ten co si ho videl ochotny, tak ten druhy by sa ti na to mohol vybodnut a zahodit to...)
Bol som pred chvilou na podatelni DPB ale ta strasna byrokracia ma dost nasrdila... Vratnik alebo SBSkar ci kto je to (proste ten co sedi na vratnici) mi povedal, ze podatelna je len od neviemkedy do pol tretej. Ja som sa ho spytal ze ci to tam nemoze nechat, samozrejme ze mi povedal NIE. Pytam sa: JE TO TAKY PROBLEM nechat kolegovi cez noc na vratnicopodatelni jeden list papiera? A este nieco: Ako sa vola to oddelenie ktore prijima staznosti? Ja blb som si myslel ze dispecing...
Mr: Inak mne sa najviac lubili prave RTO. 😉
No este posledne budem otravovat:

Celkom pekny vyber busov zo sveta:

http://www.busexplorer.com
Mr: Ahaa... tak preto...
KLF: no myslim, ze ten 282 by bol zbytocny - lebo jeho dlzka je navlas rovnaka s 283 (oproti 280 o 1,5m viac resp. 16,5m vs. 18m), takze asi preto sa moc neujali.
No este vam nedam pokoj 🙂

Tu je zase zopar obrazkov a technickych info o roznych ikarusoch - najma 2xx.

http://magyarbuszok.freeweb.hu/200.htm

sice tomu vdaka jazyku neorzumiem nic 😞, ale zaujimave su 281-ky s lavostrannym riadenim, tak isto je tam aj obr. 282 - nielen nakres.
KLF:
no hej ŠM 16,5
http://www.volny.cz/karelsoft/sm165.htm

Toto mohla byť tiež zaujímavá koncepcia:
http://www.volny.cz/karelsoft/no80.htm

Myslím, že RTO klbova je krasna - teda bola. Ale skody SM 11 boli podla mna najkrajsie autobusy - velmi krasne - vo vsetkych prevedeniach - zvlast v dialkovych luxusnych...
Mr: Mne sa aj tak najviac ludia tie 282. 😉 Akoze nieco takej dlzky by sa do BA zislo.
Inak ani ta klbova RTO nie je skareda. 😉 Si pamatam aj na klbovu SM. 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.