Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
KLF: no ja som nepisal, ze 282 jazida v KE, ale ze 280.49 jazdia v KE 😃.

Ale nakoniec som zistil, ze su to 280.87 🙂. No ale zdali sa mi podobne 😃. Proste ako i280 + dvere z 283.

Jo ten 293, ak ste si precitali, tak neskor dostal motor man a par kusova sa predalo do teheranu.
Ad:13sk
Predpokladám, z toho, čo čítam, že ešte stále si u nás na 4-ke v zácviku-vieš už, s ktorým vozom budeš točiť "na ostro"? Budeš jazdiť s partnerom, či ako delenkár?
Tie Ikarusy su sranda co behaju v Amerike. 😉 Inak pochybujem, ze Ikarus 282 beha v KE. Ale je perfektny!!! By sa zisiel do BA!
Inak vidim v poslednej dobe dost po BA behat tu zrekonstruovanu RTO (Rychly Turisticky Outobus) co stala dlho pri zeleznicnom depe hore. 😉
13sk: No tak napis nieco zaujimave, resp. nieco (najlepsie vsetko ak mozes) na to si ziskal iny nazor ako si mal dovtedy (jedno, ci sa ti zlepsil, alebo zhorsil nazor). Ak teda mozes, tak ta poprosim - napis nieco.

Diky
tak asi by som sa Ti mal priznat,ze som ako vodic ziskal novy pohlad na velmi vela veci v DP.Samozrejme do toho patri aj prevadzka busov na 4.kolone.Tolko roznych nazorov na Ing Sina som uz davno nepocul.Napr./citat/"Ja ho mam vlastne celkom rad.Za cely mesiac sa vobec nestretneme" 😎
13sk: no ja som nehovoril, ze si vymyslas 🙂. Ja som len chcel upozornit, ze keby tie autobusy boli v dobrom stave, tak to porovnanie bude uplne ine asi.

A tiez je aj ine z hladiska cestujucich - ale to je normalne.
Andrej(Anndy008):aj ked na 4.dtpe nie som zrovna najdlhsie,tych vodicov,co som postretal mali nazor velmi podobny.Naozaj kazdy bus,pokial je o neho starane,sa odvdaci bezporuchovou prevadzkou.Samozrejme ine je to napriklad u kabiny.Tam je Karosa suverenne na chvoste oblubenosti,lebo v zime ju prefukne,co sa o inej znacke povedat neda.Zas na druhej strane motor Liaz v Karosach vyvre najskor.Az potom napr.Ikarus.No zvyk robi svoje.
TURBO #7809> mam taky pocit,ze mas narazku na Ikarus 293.Ma 5 dverove prevedenie,dlzku 22680 mm ,kapacitu 229 cestujucich a motor RABA s vykonom 184 kW,max.rychlost 70 km/h.
Jo niekto chcel vediet oznacenie "dvojklbovych" ikarusov. Oznacenie Ikarus 293.
http://www.volny.cz/karelsoft/ik293.htm

Dalej tu mam este dalsie zaujimavosti, na ktore som narazil:
Historia ikarusov a oznacenie serie 2xx. http://www.busexplorer.com/WorldBus/Ikarus-Text.html

zaujimavy 282, 280.49 - myslim, ze taketo jazdia aj v KE http://lacatraffic.freeweb.hu/busz_bp_rajz.html

dalsi kanadsky ikarus - 286 (alebo tiez ORION III)- tiez Otava: http://www.geocities.com/~buslist/Delivery/Crown_ikarus.html
andrej: do ameriky sa tusim robili ikarusy 286. z tych novsich su to 416 a 436 - prave minuly tyzden som si nieco taketo pozeral 🙂 Zrejme ta 6ka na konci znamena modifikacie pre Ameriku.
to 13sk:
no hej, ale to potom hovori iba o tom, ze vacsina busov je dobrych, ak sa dobre spravia, ci nastavia. Takze chyba bude asi v udrzbe, ci kde nie?
COLOR>na 4808 alias 94/4 som jazdil.Ale 7.6. 14,48-23,08.Lebo 3.6. som mal 4307 v utorok 4849,v stredu 4309,poobede 4310,vo stvrtok 4823 (95/3) a v piatok uz zmienenu 4808.Vikend volny.Dnes doobeda som makl 4505 (92/3).Poobede ma caka 85.Voz este netusim.Inac tazko teraz jednoznacne komentovat vase dohady o tom,aky bus je uplne najlepsi,resp.uplne najhorsi.Lebo ak si postavite 10ks. Karosa 741 trojkovej rady,verte mi,ze ani jedna nebude rovnaka.Co voz,to ine brzdy,plyn,tocna,etc.Napr.dnes rano som mal 4505 a ten vrzgot,co mi prenikal do kabiny...a to som mal este stastie,ze prsalo.Lebo ked je sucho,tak je ramus zo stredu voza este nasobne vacsi.No ale co sa tyka napr.TAM,tak u nich jednoznacne zhoda panuje v tom,ze na vozovke sedia uplne idealne,bezkonkurencne.Aj motor je najsilnejsi.No ked som v stredu mal 4310 na 84/7,tak sa vliekla do kopca za stanicou 2401 na 34 , ale nechal som ju stale predo mnou bez predchadzania,no ale tolko dymu pri tak nizkom vykone...vsak ten bus/2401/ zrejme pozna viacero ludi.Takisto 4808 bola vraj raketa.Potom odisla na P2,vobec netahala,tak ju tam opat dali,opat sa v tom pohrabali a je to o malo lepsie uz teraz.No stav pred generalkou nedosahuje ani zdaleka
Hee - vedeli ste, ze ikarusy na baze i28x jazdili (a mozno este jazdia) aj ottawe?

http://www.busexplorer.com/NABus/MidSize/TorontoIkarusArticulated.html
Alcazar: Ak su foto dobre, tak su vitane! 🙂

ufo: Hmmm, teraz neviem, ci sa to tam dostalo omylom, alebo co... Tie sedadla ma fakt iba 1509. Odkial mas info, ze motory v 4800 az 4811 su madarske? Mozno je to nejaky licencne vyrabany MAN v RABE. Koniec koncov, aj Ik280 mali takto licencne vyrabane MANy a oznacovali sa RABA-MAN.
J: no neviem, ale v takej Karose, TAMe alebo Ik283 je nepomerne viacej miest na sedenie kde nemam problem s tym, ze budem mat otlacene kolena o sedadlo predo mnou... tolko k pohladu pohodlia cestujuceho (nehovoriac o tom, ze v ik4x5 (zarucene 435, so 415 nie som si sure) v lete kuria radiatory (minimalne vzadu) ako keby ix niekto za to platil:-)))
Dnes som sa rozpraval s jednou pani, ktorá má 84 rokov a dozvedel som sa, že 14 rokov jazdila na elinách(Ganz,... a potom T2 a skončila na T3) a potom 3 roky na trolejbusoch. Nemal som veľa času sa popýtať toho viac, ale o 3 týždňe tam idem znovu tak niečo povyzvedám.

si: z pohľdu dennodenného cestujúceho I435 a I415 sú najlepšie busy, lebo sú pohodlné. Potom SOR, zaním Karosy, ďalej I280 a I283 a nakonci sú Tambusy- hlavne keď je na 97 nakonci mi ide prdel upadnúť na tých tvrdých stoličkách..

Palec: nemusia 180 rušiť stačí tam dať SOR
Kedyze zacne premavat ten vlak z Vajnor na Trnavske myto? Ci kazde cudo trva 3 dni...? 😞 Ako sa o tom vsade piiiiisalo. A zrazu nic.
Alcazar: V Úterý se chystám do Brana také a jsem rád, že na Autotecu je vystaven náš pražský Citybus 18m dlouhý. Udělal jsi mi radost. Letos jich dostaneme 12 a už se jich nemůžu dočkat. Ty sedadla, jak popisuješ jsou ve všech pražských Citybusech.

Karosy B961 mají o 3 sedadla víc než Karosy B7(9)41.
V zadu po levé straně jsou přidána 2 sedadla a za posledními dveřmi je 1 sedačka bokem k vozu, jako u starých Ikarusů.
http://www.citybus.cz/archiv/502/b961/karosa_b961.htm
V popisoch autobusov Ikarusu 283 je,ze 4508 mala calunene sedacky,nebola to nahodou (a este aj je)1509??? Lebo si pamätam tie davne casy,ked som vymetene pozeral,co robia calunene sedacky v Ikaruse 283 a bolo to na linke 21-dnesnej 97 a tu vzdy robila 1. Cize aj vtedy to musel byt 1509.
A pri Ikaruse 435 seria 4800-4811, som cital ze maju motory madarske -Ikarus,az 2800-2804 a 4820-4824 dostali MANy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement