Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Bol som pred chvilou na podatelni DPB ale ta strasna byrokracia ma dost nasrdila... Vratnik alebo SBSkar ci kto je to (proste ten co sedi na vratnici) mi povedal, ze podatelna je len od neviemkedy do pol tretej. Ja som sa ho spytal ze ci to tam nemoze nechat, samozrejme ze mi povedal NIE. Pytam sa: JE TO TAKY PROBLEM nechat kolegovi cez noc na vratnicopodatelni jeden list papiera? A este nieco: Ako sa vola to oddelenie ktore prijima staznosti? Ja blb som si myslel ze dispecing...
Mr: Inak mne sa najviac lubili prave RTO. 😉
No este posledne budem otravovat:

Celkom pekny vyber busov zo sveta:

http://www.busexplorer.com
Mr: Ahaa... tak preto...
KLF: no myslim, ze ten 282 by bol zbytocny - lebo jeho dlzka je navlas rovnaka s 283 (oproti 280 o 1,5m viac resp. 16,5m vs. 18m), takze asi preto sa moc neujali.
No este vam nedam pokoj 🙂

Tu je zase zopar obrazkov a technickych info o roznych ikarusoch - najma 2xx.

http://magyarbuszok.freeweb.hu/200.htm

sice tomu vdaka jazyku neorzumiem nic 😞, ale zaujimave su 281-ky s lavostrannym riadenim, tak isto je tam aj obr. 282 - nielen nakres.
KLF:
no hej ŠM 16,5
http://www.volny.cz/karelsoft/sm165.htm

Toto mohla byť tiež zaujímavá koncepcia:
http://www.volny.cz/karelsoft/no80.htm

Myslím, že RTO klbova je krasna - teda bola. Ale skody SM 11 boli podla mna najkrajsie autobusy - velmi krasne - vo vsetkych prevedeniach - zvlast v dialkovych luxusnych...
Mr: Mne sa aj tak najviac ludia tie 282. 😉 Akoze nieco takej dlzky by sa do BA zislo.
Inak ani ta klbova RTO nie je skareda. 😉 Si pamatam aj na klbovu SM. 😉
KLF: no ja som nepisal, ze 282 jazida v KE, ale ze 280.49 jazdia v KE 😃.

Ale nakoniec som zistil, ze su to 280.87 🙂. No ale zdali sa mi podobne 😃. Proste ako i280 + dvere z 283.

Jo ten 293, ak ste si precitali, tak neskor dostal motor man a par kusova sa predalo do teheranu.
Ad:13sk
Predpokladám, z toho, čo čítam, že ešte stále si u nás na 4-ke v zácviku-vieš už, s ktorým vozom budeš točiť "na ostro"? Budeš jazdiť s partnerom, či ako delenkár?
Tie Ikarusy su sranda co behaju v Amerike. 😉 Inak pochybujem, ze Ikarus 282 beha v KE. Ale je perfektny!!! By sa zisiel do BA!
Inak vidim v poslednej dobe dost po BA behat tu zrekonstruovanu RTO (Rychly Turisticky Outobus) co stala dlho pri zeleznicnom depe hore. 😉
13sk: No tak napis nieco zaujimave, resp. nieco (najlepsie vsetko ak mozes) na to si ziskal iny nazor ako si mal dovtedy (jedno, ci sa ti zlepsil, alebo zhorsil nazor). Ak teda mozes, tak ta poprosim - napis nieco.

Diky
tak asi by som sa Ti mal priznat,ze som ako vodic ziskal novy pohlad na velmi vela veci v DP.Samozrejme do toho patri aj prevadzka busov na 4.kolone.Tolko roznych nazorov na Ing Sina som uz davno nepocul.Napr./citat/"Ja ho mam vlastne celkom rad.Za cely mesiac sa vobec nestretneme" 😎
13sk: no ja som nehovoril, ze si vymyslas 🙂. Ja som len chcel upozornit, ze keby tie autobusy boli v dobrom stave, tak to porovnanie bude uplne ine asi.

A tiez je aj ine z hladiska cestujucich - ale to je normalne.
Andrej(Anndy008):aj ked na 4.dtpe nie som zrovna najdlhsie,tych vodicov,co som postretal mali nazor velmi podobny.Naozaj kazdy bus,pokial je o neho starane,sa odvdaci bezporuchovou prevadzkou.Samozrejme ine je to napriklad u kabiny.Tam je Karosa suverenne na chvoste oblubenosti,lebo v zime ju prefukne,co sa o inej znacke povedat neda.Zas na druhej strane motor Liaz v Karosach vyvre najskor.Az potom napr.Ikarus.No zvyk robi svoje.
TURBO #7809> mam taky pocit,ze mas narazku na Ikarus 293.Ma 5 dverove prevedenie,dlzku 22680 mm ,kapacitu 229 cestujucich a motor RABA s vykonom 184 kW,max.rychlost 70 km/h.
Jo niekto chcel vediet oznacenie "dvojklbovych" ikarusov. Oznacenie Ikarus 293.
http://www.volny.cz/karelsoft/ik293.htm

Dalej tu mam este dalsie zaujimavosti, na ktore som narazil:
Historia ikarusov a oznacenie serie 2xx. http://www.busexplorer.com/WorldBus/Ikarus-Text.html

zaujimavy 282, 280.49 - myslim, ze taketo jazdia aj v KE http://lacatraffic.freeweb.hu/busz_bp_rajz.html

dalsi kanadsky ikarus - 286 (alebo tiez ORION III)- tiez Otava: http://www.geocities.com/~buslist/Delivery/Crown_ikarus.html
andrej: do ameriky sa tusim robili ikarusy 286. z tych novsich su to 416 a 436 - prave minuly tyzden som si nieco taketo pozeral 🙂 Zrejme ta 6ka na konci znamena modifikacie pre Ameriku.
to 13sk:
no hej, ale to potom hovori iba o tom, ze vacsina busov je dobrych, ak sa dobre spravia, ci nastavia. Takze chyba bude asi v udrzbe, ci kde nie?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.