Aha, takže 78 bude mať od Farského zhodnú trasu buď s 99 alebo s 84. Pričom teraz sa na obidve linky v smere do Ovsišťa dá prestúpiť na hrane.. Hmm.... To je na čo dobré?
Podľa pána Cíleka už v lete čoskoro uvidíme skúšobnú prevádzku. Zatiaľ je to iba v štádiu plánovania a sami nevedia, či to bude mestská polícia alebo si najmú súkromnú SBS ?. Myslím, že je zbytočné špekulovať ako povedali nechajme sa prekvapiť.
Trochu som meškal ale bol som tam ?. Čo si ja ešte pamätám tak pán Cílek vidí okrem možnosti predĺženia linky až k Cintorínu práve využitie nových nízkopodlážných BN 9,5 na túto linku.
A pouvažujú nad L78 aby končila v Ovsišti.
Tiež vravel, že novou vozovňou sa ročne ušetrí 10 mil Sk. Ale len 2 mil. Sk pôjdu na zlepšenie dopravnej obslužnosti Petržalky. Zvyšných 8 sa rozdelí medzi iné mestské časti. Ako to odôvodnil, tá vozovňa niečo stála a platilo ju celé mesto. Toto bola snáď jeho jediná chyba ktorej sa dopustil. Lebo mesto tá vozovňa de facto nestála ani korunu.
A tie 2 mil. Sk sa využijú na predĺženie pravdepodobne L83 k Technopolu avšak tam sa musí vybudovať nové obratisko, keďže kruhový objazd tam nebude.
A tiež sa uvažuje nad zmenou v nočných linkách a nad strážnou službou.
Nie je to dobre... Práveže z Petržalke alebo inde máš dam príklad 5 liniek a plno autobusov... NA DD 2 linky + jedna co ide len rano... A ak viem tak teto peniaze boli vyhradene na duobusy.. A ak viem tak uz od 89 roku minuleho storocia je v plane vybudovat /splnene/ a kupit trolejbus /polovica hotova/ pre to aby sa tam ludia naraz zmestili... Vidiet ze nebyvas na DD. Skús v poobedných hodinách nastúpiť na Molecke tak aby si nemusel čakať keDˇsi priiel presne pred príchodom busu... A vidiet ako tyto poslanci plnia predvolebne sluby ze dokupia 6 trolejbusov 25Tr... Rad by som pocul nejaké stanovisko od DPB preo taká zmena... o dna na den ked predtým tie peniaze boli určené pre 25Tr...
A ináč bolo by oveľa lepšie, keby sa tých 500 miliónov použilo na nákup 50 kíbových autobusov! Veď na linku 32 sú duobusy aj tak netreba, a električkovej trakcii nákup dvoch električiek za 200 mil. aj tak nepomôže ! A okrem toho je autobusová trakcia v najhor šom stave. Tak načo odkladať tých 500 miliónov keď problém treba riešiť teraz.. Potom bude dosť času na zháňanie zvyšných peňazí.
na predpokladám, že budú dodané do 3-tej, krasňan, pretože, už tam majú 33 týchto vozidiel, a budú sa nahrádzať naftové karosy
a SOR 9,5m nebude nízkopodlažný, ale polonízkopodlažný, ako tie, čo jazdia teraz. Podla mňa to nie je žiadny problém, že tie vozidlá nebudú NP, a nechápem, prečo vela ludí požaduje NP, lebo ak má niekto problém vyšplhať sa po tých schodoch, tak nech nenastupuje zadnými dverami ?
kolkokrat si sa viezol linkou 28? ja sa nou vozim denne, takze viem, ze kindervajcia by trasu cez sidlisko nezvladli (nakolko je to linka obsluhujuca aj Devin, onedlho mozno jedina). tak laskavo prestan vymyslat hluposti.
Inak ta 28 by mohla jazdit cez Eisnerovu na konci sidliska by odbocila na Ul. J. Ponicana a tam by sa obotcila niekde okolo bloku rodinnych domov. Som si isty ze by sa tam naslo miesto na jednu unimobunkupre vodicov a zaroven by sa tym zvysilo pokrytie MHD. Dokonca mam pocit ze by sa tym usetrili aj vzkm.
uz dnes sa do kindervajec nezmestia vsetci ludia v spicke, v sezone casto aj v sedle.
Re #78523 Solider: ziadna verzia NB (tie su 100% NP ale len v dlzkach 12a 18m), ale BN (s hrbom).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe