ufo: ja by som tam najradsej videl otvoreny zvrsok, aspon by sa tadial neprehanali autickari a bola vyrazne jednoduchsia udrzba trate...
Dnes kratko po otvoreni trate na nabrezi: linka c. 4 z karlovej vsi na zlate piesky (vypravu ani ev.c. si nepamatam) na nam l. stura po zvoneni zaklatil, ked skodovka ktora robila divne operacie pred nim na kolajniciach skoro pre zmenu podbehla pod K3Sku na 14ke :-))... po par metroch dalej sa ledva pregulal popod sekciu a zastal, rozleteli sa dvere na kabine vodica a vodic s nadavkami vybehol z kabiny, vyklonil sa z vozidla cez predne dvere a zaklopil neakemu autickarovi couhajuce spatne zrkadlo. (skoda ze mu ho neurval, aspon by si dotycny vodic auticka nabuduce rozmyslel ako a kam zaparkuje).
btw, skoda ze po skonceni vyluky nebudu behat ziadne spoje z tunela dole na SNPcko (mohla sa tadial tocit napriklad linka 12:-)), lebo zas tam zacnu parkovat ti ftaci s autami...
V dnesnej pravde (papierovej) je aj fotka 2812ky pri tom vlaku, ale na inetovom vydani som to nenasiel...
Skoda,ze na nabrezi sa zmohli len na asfalt.Aspon na zastavky mohli dat zamkovu dlazbu.
A ta 263.006 ako dopadla??? Momentalne to bola najkrajsia princezna s novym lakom.
Ale ved tam uz krizovatka je, akurat by ju chcelo trochu modifikovat. To uz asi nevedeli ani zakreslit, lebo na nase male slovenske pomery by to bolo na nich privela Asi este nevideli dialnicne krizovatky na mape vlavo od nas
d3k0: pokracovanie Galvanihu podla planu bude ale bohvie kedy. Bude vies poza Vrakunu a Dolne Hony a za Biskupicami sa napoji na tzv. nulty okruh.
Inak kdesi som si cital clanok, tusim s predstavitelom Slovenskej spravy ciest, ktory sa chvalil, ze sa ubranili tlaku Ruzinova a pripojku z dialnice na Vrakunsku, resp. Ruzinovsku nevybudovali ... to zrejme ma aj svoje vyhody (nie je dialnicna krizovatka pri kazdej vrbe), ale nepriamo to sposobilo, ze cely Avion a jeho vychvalovana vynikajuca dostupnost bude dobra pre vsetkych, len nie pre Ruzinovcanov Naozaj by pomohol cestny a elektrickovy podjazd pod tratou zhruba v urovni konecnej elektriciek ...
d3k0: tam sa skor da podjazd ako nadjazd a co sa tyka tej vrakune, mne osobne tam dost chyba aj vylez z dialnice... ked ides od ziliny je dost neprakticke ist dole z dialnice na trnavke a potom tam po tych vsetkyx paziach, a zas ist az na gagarinku je uz celkom slusna nadchadzka...
TBC: S tymi nehodami mas pravdu - pred dvomi rokmi som tam videl nakladiak prejdeny vlakom (nastastie chytil len vlecku).
Si: No mna zaujima, preco sa nejaky rozumny nadjazd neurobil v ramci dialnice. Myslel som si, ze Galvaniho povedie az do Vrakune, ale figu - vytrepe sa na dialnicu a je po ulici. Pritom spojenie Trnavka - Vrakuna dost chyba.
Este rano stala pod mostom musli elina 7943+4 a pred nou nieco dokoncovali vrbusti. Ja len dufam, ze rekonstrukcia neprinesie vacsie mnozstvo idiotov co sa budu predbiehat po elinovej trati...
No je to smutne, ze nie su peniaze a chudaci potom su radi, aj takejto rekonstrukci...
POSRATY magistrat aj s Moravcikom a podrbane VUC aj s Lubom Romanom chujom z ANO, co ma plnu hubu lanoviek, elektriciek a neviem coho... Tam nech zaleze do toho svojho penzionu pre starych hercov kua a nevychadza! hajzel! ;(( A tak som mu veril !!!!!!!!!
Kokos, tak to otvorenie trate slavnostne mi pripada DOST trapne.
Akoby otvarali trat do Devinskej novej vsi, alebo do Svateho Jura... blaaaaaazni ;)))))))
Som strasne zvedavy, ako kvalitne spravili tu trat na nabrezi... hadam par rokov vydrzi! Otazne je preco sa nestavala standartnym sposobom. Myslim si, ze by urcite mala dlhsiu zivotnost.
trat na Razusovom nabr. bola slavnostne otvorena kratko po 11. hodine prestrihnutim pasky pod novym mostom...len skoda ze strasne prsalo ...potom nasledovala jazda historickou elektrickou c. 104 po zrekonstruovanej trati...a po pol dvanastej bola obnovena premavka elektriciek po povodnych trasach...
Si: ale hej... je tam jedna moznost. Podjazd, alebo nadjazd nad tratou. Vyzadovalo by to ale presunutie Trnavskej cesty (tam pri trati), smerom k novym panelakom. Ak si to vies predstavit, tak tam je dost siroky pas zelene, ale ta by mohla padnut za obet. Dala by sa tam vybudovat mimourovnova krizovatka s tym priecestim, spojena s napojenim na Ivansku cestu. Tato moznost tu je a preberali sme ju aj u nas na stavebnej fakulte.
Neorzumiem preco by sa mal 2812 vyradiť. Keď má DPB havarinu poistku tak má to z čoho pokryť. A opravu by som dal spraviť niekde inde ako v našich dieľnach. Lebo unás by ho dokončili ako historický voz - to asi nie je do smiechu?!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si