Teraz v tej situácii aká je jedno či sa kúpi SOR NB 18 CITY alebo Karosa Citelis 18 na plyn alebo na naftu. Hlavne aby to jazdilo, nezhorelo do roka. V takejto situácii by bola dobré aj zmŕtvychvstanie tých vrakov Ikarusov 280. Zatiaľ však takéto úvahy behajú len okolo človeka, autobusmi sa ešte nikto nezaoberal či dokážu sami vstať z mŕtvych ?
A bolo by potom možné keby Staromestská bola riešená ako podjazd odbočenie na Štefánikovu? Alebo ten dnešný podjazd na Hodžovom ktorý tam je by umožňoval len výjazd na Mýtnu a Kollárovo námestie?
1898 - jún - Založenie účastinnej spoločnosti pod názvom: „Pozsonyi villamossagi reszvénytársaság“ – Bratislavská elektrická účastinná spoločnosť (BEÚS), s účastinnou istinou 1 460 000 korún.
Mohu se tě prosím zeptat, v čem je Citelis takový šrot? Nám jich tu po Praze běhá 400 a některým je přes deset let a větší problémy s nimi nikdy nebyly.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jakub1