Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #78391:
Rovnako ako autobus ? .
Co myslíte, mali by mediá zaujem o pribeh 21 Trky e.c.6401 ???
Reakcia na: Solider #78408:

1) jestli je autobus šrot se nehodnotí podle designu nebo podle interiéru
2) Design čehokoliv se nedá hodnotit škaredý/líbivý. Každý má jiný vkus a každému se líbí něco jiného. Já zas nemůžu přijít na jméno designu Solarisu. Ten se mi hnusí. Přesto nebudu hodnotit Solaris podle mého subjektivního vkusu na design.
3)Interiér má své mouchy a je to taky jediná hlavní vada Citelisů. Jinak jsou to provozně spolehlivé autobusy s minimální správkovým procentem (alespoň u nás v Praze).
4) Chybějící šroubky? Nehněvej se na mě, ale kolik Citelisů jsi viděl? Není to zas nějaká tvoje fóbie a šroubkama sis přiložil polínko do ohně?
5) Malá okna - blbost. Připadaj ti snad tyto okénka malá?
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-140332.html
Autobusy se dnes šijí na míru. Co si objednáš to máš.

Nezlob se na mě, ale píšeš tu hovadiny. Citelis je standartní autobus nikterak se nelišící od Solarisu nebo Citara. Stejné komponenty, stejná koncepce.

Příště, prosím, nehodnoť autobusy podle svých pocitů líbí/nelíbí.
Reakcia na: Solider #78390:
účastinná ?
Reakcia na: LUK #78416:
Skús aj "Zemný plyn".. 😃
Momentálne najväčším hitom v DPB je Desmod "Zhorí všetko čo mám..." ?
Teraz v tej situácii aká je jedno či sa kúpi SOR NB 18 CITY alebo Karosa Citelis 18 na plyn alebo na naftu. Hlavne aby to jazdilo, nezhorelo do roka. V takejto situácii by bola dobré aj zmŕtvychvstanie tých vrakov Ikarusov 280. Zatiaľ však takéto úvahy behajú len okolo človeka, autobusmi sa ešte nikto nezaoberal či dokážu sami vstať z mŕtvych ?
Ikarusy 435 sa ešte vyrábajú ?
Reakcia na: aquila #78324:
A bolo by potom možné keby Staromestská bola riešená ako podjazd odbočenie na Štefánikovu? Alebo ten dnešný podjazd na Hodžovom ktorý tam je by umožňoval len výjazd na Mýtnu a Kollárovo námestie?
Reakcia na: Andy #78395:

1898 - jún - Založenie účastinnej spoločnosti pod názvom: „Pozsonyi villamossagi reszvénytársaság“ – Bratislavská elektrická účastinná spoločnosť (BEÚS), s účastinnou istinou 1 460 000 korún.

Zdroj: z histórie DPB na web stránke
Reakcia na: Jakub1 #78410:
kto si co objedna, to MA ?
Reakcia na: Solider #78408:
Halve málo málo okien je "človečina vo vlastnej šťave"
Reakcia na: m@rtin #78405:
Citelis bol dobrý už v Bratislave ☺
Reakcia na: m@rtin #78405:
Je to podľa prevádzky. Ja osobne to nemusím, škaredý design, nepriestranný interiér, častokrát chýbajúce šrúbky od Karosy, má to malé okná...
Reakcia na: MatusZA #78402:

Přijeď se svézt kloubovým Citybusem do Prahy a možná změníš názor na to, že neběhá.
Reakcia na: dragula #78404:
Nuž čo už, žiaden bus nie je dokonalý...
Reakcia na: Solider #78394:

Mohu se tě prosím zeptat, v čem je Citelis takový šrot? Nám jich tu po Praze běhá 400 a některým je přes deset let a větší problémy s nimi nikdy nebyly.
Reakcia na: palec #78350:
pan riaditel co nam poviete k 21 Trke #6401, prečo je nepojazdna od AUGUSTA 2006 ??????????????? Trosku velky luxsus za cca 13. 000000 Skk
Ja osobne mám rád aj CityBusy, aj Citelisy, ale iba 12-metrové (majú aj kvalitnejšiu prevodovku ako 18M-ká, ktorá vôbec nehegá). ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.