Reakcia na: m@rtin #77991:
S tou udržbou máš 100% pravdu, ale autobusy zase nemôžu začať horieť len pre to, že sa oňho nestará na plno. Ako príklad môžeme vidieť Ikarusy 4xx, o tie sa tiež nestará tak ako by sa malo, ale pri tom jazdia. Samozrejme potom sa stane, že sa pokazí prevodovka, vzduch...atď, ale nezačne horieť, tak že zhorí pol autobusu. Ikarusy síce tiež mali dosť požiarov, ale nie až takéto!No ale veď to som vravel. Tak poďme na to postupne:
Solaris autobus - horíííí. Na čo nám je taký autobus, keď zhorííí! Torllino - je naozaj dobré vozidlo. Ten by som pre Bratislavu bral aj ja!
Citelis - k tomu sa snaď už ani nemusíím vyjadrovať. Pojmú strašne málo cestujúúúcich. A ten schod je podľa mňa dosť "nemoderný" (a vlastne ani neviem prečo tam je).
Sor - dúfajme, že sa im to vydarí, ale mohli by trocha zmeniť ten interier.
Električky samozrejme nerátam, pre ne platia uplne iné normy a vyhlášky ako pre cestné vozidlá. Ale môžeš kúpiť elinu od škodovky, ale aj t-bus od škodovky...tak som to myslel.
Toho nemenovaného výrobcu som nemal namysli žiadneho....to som napísal iba ako príklad, že ako to môže napríklad byť!
m@rtin
Solarisy u vás hořely v Košicích, kde je údržba podobná té bratislavské. V ČR hořel pouze jeden Solaris v Ostravě. Požár vznikl od topení značky, která je používaná v kdejakém jiném autobuse.
"Nemáme nejako možnosť nakúpiť dopravné prostriedky od jedného dodávateľa"
Samozřejmě, že máte.
Urbino/Trollino
24Tr,25Tr/Citelis
A to se chystá trolejbus i pod značkou Sor!
Tramvaje do toho nepleť. Ty unifikovat nemůžeš. O té prvotřídnosti trolejbusů jedné nejmenované značky, kterou máš asi na mysli, si myslím své.