Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Beus #77893:
Tiež som si to myslel, ale kolega z prešovskej diskusie, ktorý ich videl naživo, mi povedal, že tretia aj štvrtá náprava AGG 300 úplne presne kopírujú druhú nápravu. Tak sme potom pozerali na nákresy a to nie je klasické ikarusácke riadenie tretej nápravy ale proporcionálne cez nejaké vačky. V Solingene som sa viezl AG300T a bol to neprekonateľný zážitok, napriek len jednej hnanej náprave si myslím, že 15Tr by naň nemala šancu (a to sú zo Solingenu do Oehligsu riadne serpentíny).
Reakcia na: ufo #77890:
Samozrejme, že brúsením sa hlučnosť znížiť dá. Ale nikdy to nebude také tiché, ako iné druhy zvršku.
Reakcia na: Solider #77882:
Nie su to este stare vykopane vyhybky ? Bo tie som tam videl poukladane.
Na ta3 ukazovali aj sofera horiaceho solarisu.Vravelo sa ze moze ist o zavadu a podla Zahradnika nemusi byt vzdy najlepsie to najlacnejsie:) Tak ktovie mozno solace uz nekupia...
Reakcia na: S499.1023 #77873:
Áno, terajšie 7602-10 sú druhé obsadenie, a pripravované reko (VarCB3+Progress) pod číslom 7602 a 7610 budú tretie obsadenie, to som mal na mysli 🙂

Re #77875 S499.1023: Nie len VanHoolov, ale principiálne - nepáči sa mi na nej vynášanie vleku do vonkajšej strany oblúku, ktoré je rozhodne väčšie, než pri pevnej náprave...a z toho som vychádzal aj pri úsudku o AGG300...ak sa v niečom mýlim, oprav ma, rád si to nechám vysvetliť.
Reakcia na: ufo #77888:
Nemali by tento rok rekonštruovať nejakých 150m v Dúbravke?
Reakcia na: S499.1023 #77886:
Akosi neverím inému, ako Poľskému a Českému trhu... to možno bude tým, že som málo scestovaný.
Reakcia na: S499.1023 #77889:
Aj hlucnost BKV panelov sa da riesit - pravidelnym brusenim. Skoda, ze v Ruzinove sa brusilo zatial len raz. (Ak neratam prejazdy Schorlingu v davnych casoch). Po tom predminulorocnom bruseni som mal pocit, ze je vyluka elektriciek v Ruzinove. ?
Reakcia na: ufo #77888:
Fajn, tak už viem, vďaka. S príšernými BKV panelmi sa počká, až to bude nezjazdné ? ? Mimochodom, Ružinov je dôkazom, že sa dá na BKV postaviť aj kvalitná trať (z hľadiska GPK, nie z hľadiska hlučnosti).
Reakcia na: S499.1023 #77887:
Nerobilo sa to sucasne s usekom Dolne Krcace - krizovatka Harmincova, ale dodatocne neskor od tej krizovatky az po zaciatok BKV panelov - S49 na SB8.
Reakcia na: ufo #77885:
Tým som si práve nebol istý, či za križovatkou ešte pokračuje otvorený zvršok.
Reakcia na: Solider #77882:
Taktiež opakujem otázku: PREČO by sa VanHooly nehodili do mesta, keď tam bežne jazdia a to po ďaleko užších uličkách ako v BA?
Reakcia na: S499.1023 #77884:
Uz nie, ved je tam otvoreny zvrsok.
Reakcia na: Solider #77882:
Vzhľadom na to, že si momentálne neviem spomenúť, kde je Damborského, tak Ti presne nepoviem, ale Vignolove koľajnice tam určite nie sú, keďže na obe strany je zakrytý zvršok. V úseku Karlova Ves - Dolné Krčace je otvorený zvršok s koľajnicami NP3 na pražcoch pražského typu (neviem, kto koho zase podplatil na "skúšobné použitie" tohto pre BA úplne netypického zvršku), od Dolných Krčacov po križovatku s Harmincovou je S49 na SB8, cez križovatku je NP3 na paneloch VÚIS a ďalej mám už len neistý pocit, že aj po bývalý triangel je to isté (bol tam klasický zvršok NP3 na drevených pražcoch a zádlažbové panely), od Hanulovej až na konečnú boli určite ponechané BKV panely, taktiež v príšernom stave (nekvalitné panely položené na nekvalitne pripravenej pláni nevhodnej pre panely BKV.
Po posledných udalostiach by sa anketa mohla upraviť na: "Stáva sa Vám, že sa vznieti vozidlo MHD, v ktorom cestujete? ?
Na Slovensku sú tri dopravné podniky, kde je prevádzka autobusov Solaris. Je nimi Bratislava, Prešov a Košice. Ešte som nepočul, aby mali v Prešove nejaké problémy so Solarisom.

VanHool: Toto vozidlo sa vôbec nehodí do Bratislavy, toto by sa hodilo asi ako linkový autobus medzi Bratislavou a Nitrou tak maximálne...

Inak k Vazovovej ul.: Včera pri posedení pri kofole som bol pozrieť situáciu ktorá vyzerá asi nasledovne; trať je podkopaná, nové podložie a samozrejme po križovatku s Blumentálskou ulicou už sú položené betónové panely a pri trati som videl položené výhybky (dosť ma zarazilo, že na drevených podvaloch) a samozrejme trať by mala byť odhlučnená (asi tak, ako na Obchodnej). Celkom im tá práca ide, vyzerá to tak, že to budú mať hotové skôr, než 17. júna. Mimochodom, v nedeľu sa nerobí, pretože nedostali povolenie. ?

S499.1023: Ty si taký odborník na zvršky, bola trať medzi Damborského a bývalým trainglom na Hanulovej rekonštruovaná na bezžliabkové koľajnice S49 na betónových podvaloch SB-8B?
Reakcia na: Ondro #77879:
Tak to mi teda povedz, ako to robia, keď každý autobus má určeného svojho koncového odberateľa skôr, než sa ocitne na linke. Ty si odpracoval nejaké smeny Bolechówe? Mám o tom vážne pochybnosti. Autobus nie je vrták z Baumaxu.
Reakcia na: Emo #77878:
Áno.
Reakcia na: S499.1023 #77806:
je to tak aj tak. udrzba na zapade je urcite lepsia a poliaci velmi dobre vedia ktora seria je kvalitnejsia (to lahko zistis po odpracovani 2 smien vo fabrike, mal som tu cest) a tu daju na zapad...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.