Reakcia na: Beus #77893:
Tiež som si to myslel, ale kolega z prešovskej diskusie, ktorý ich videl naživo, mi povedal, že tretia aj štvrtá náprava AGG 300 úplne presne kopírujú druhú nápravu. Tak sme potom pozerali na nákresy a to nie je klasické ikarusácke riadenie tretej nápravy ale proporcionálne cez nejaké vačky. V Solingene som sa viezl AG300T a bol to neprekonateľný zážitok, napriek len jednej hnanej náprave si myslím, že 15Tr by naň nemala šancu (a to sú zo Solingenu do Oehligsu riadne serpentíny).
Solider
VanHool: Toto vozidlo sa vôbec nehodí do Bratislavy, toto by sa hodilo asi ako linkový autobus medzi Bratislavou a Nitrou tak maximálne...
Inak k Vazovovej ul.: Včera pri posedení pri kofole som bol pozrieť situáciu ktorá vyzerá asi nasledovne; trať je podkopaná, nové podložie a samozrejme po križovatku s Blumentálskou ulicou už sú položené betónové panely a pri trati som videl položené výhybky (dosť ma zarazilo, že na drevených podvaloch) a samozrejme trať by mala byť odhlučnená (asi tak, ako na Obchodnej). Celkom im tá práca ide, vyzerá to tak, že to budú mať hotové skôr, než 17. júna. Mimochodom, v nedeľu sa nerobí, pretože nedostali povolenie. ?
S499.1023: Ty si taký odborník na zvršky, bola trať medzi Damborského a bývalým trainglom na Hanulovej rekonštruovaná na bezžliabkové koľajnice S49 na betónových podvaloch SB-8B?