Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dunčo #77445:
oznacenie by malo byt linka/poradie len by som rad vedel kedy bude na trati 19 vozov L13. ? Ale to som ti asi nemal prezradzat. ? A mozno nemam pravdu sak Max ti to objasni ?
Reakcia na: Max #77443:
13/19? som v keli...to je čo zač?
Reakcia na: Max #77443:
Ja viem len mysli aj na kolegov ?
Reakcia na: No_38 #77439:
budes prekvapeny, ale myslel som to smrtelne vazne! Sak to bol moj prideleny vozik prosim pekne ?
Reakcia na: Max #77438:
Nemyslym. Zatial niesom zamestnanec DPB ? ale z videnia sa pozname teda ja teba urcite ?
Reakcia na: Dunčo #77437:
najradsej mam linku 13/19 ?
V tej scheme liniek od koncertu G.M. dako nenachadzam 66ku. Ved aj ona tade chodi a nikde nie je spomenuta ?
Reakcia na: Max #77436:
No s tou 7086 to nemyslys vazne, ze? ❓
Reakcia na: No_38 #77434:
pozname sa z prace?
Reakcia na: Max #77436:
Ale linku som myslel ?
Reakcia na: No_38 #77433:
v pohode, preco by som mal byt urazeny? ? aj ked je pravda, ze mam radsej rychlejsiu jazdu, no tej sa v beuse asi nedozijem. Osobne mam celkom rad kopec medzi zast. PKO a Lafranconi, kde sa da trochu zrychlit, ale vsade je max. 50km/h, okrem toho treba davat pozor na trat, na chodcov aj gumokolistov, takze asi tak.

Okrem toho mne je to jedno ako rychlo idem, alebo ci stojim z dovodu prekazky na trati - ja som v praci, platene to mam, tudiz ma to vobec netrapi. Trapi to akurat tak cestujucich, ktori sa stale niekam ponahlaju, nestihaju potom prestupy, vlak, telenovelu a pod. a ti na zastavkach cakajuci potom ukazuju na hodinky, ze meskam... ja sa nikam neponahlam, ja som v praci!

Dunco: naraz vzdy iba na jednej ? ... aj to na tej, ktoru mi prave daju... ale keby som si mohol vybrat, tak 7086 ?
Reakcia na: No_38 #77434:
Ten historičák s prívesným vozňom ?
Reakcia na: Dunčo #77432:
No s #38-ckou iste nejazdi. Ak ti ten voz vobec nieco hovori. ?
Reakcia na: Max #77430:
Prepac Max nechcel som ta urazit. Vliect sa s elinou ako slimak ta iste ubija ?
Existuje vobec momentalne nejaky fajn (rychly) usek v BA, teda ak neratam KV - Damborského ? ?
Reakcia na: Max #77430:
Na ktorých električkách si?
❗ ❗ uzavierka tomasikovej je od 19:50 skoncena a linky premavaju po stalych trasach ❗ ❗
Reakcia na: No_38 #77421:
teraz je na Miletičke povolená rýchlosť "až" 20 km/h, lebo trať v dezolátnom stave. Po prestavbe za niekoľko miliónov bude možno možno aj 50, no kým sa vozidlo rozbehne tak na 40, tak bude akurát brzdiť do zastávky...
Reakcia na: Beus #77427:
Vsetci vieme ze keby sa chce, tak to funguje... ale

1) z nejakeho dovodu to nie je pre siemens a ich kamaratov vyhodne
2) najlepsie je zo svetelnej krizovatky spravit nesvetelnu a nechat to na vodicov

?
Kto z vás má ten nový blog http://halusiak.blog.sme.sk ? Má tie isté obľúbené webstránky ako ja. ? Zaujímavé články o tej vnútromestskej vlakovej doprave.
Reakcia na: S499.1023 #77239:
Ku križovatke pri Kukurici - zhodou okolností pri nej bývam, takže občasné posuny a vzniknutý chaos mám možnosť často sledovať v priamom prenose 😉
Vtedy, keď sa to riešilo, zrejme bola situácia iná, doprava menej hustá, a vodiči ohľaduplnejší... momentálne to tam vyzerá tak, že akonáhle sa CSS prepne do režimu prerušovanej žltej, tak sa všetci nastrkajú tesne ku závorám, vytvoriac tam často tak ukrutnú zápchu, že v priamom smere po Kukučínovej a Račianskej smerom von z mesta takmer nemáš šancu prejsť, a ak náhodou áno, tak len preto, že niektorí z odbočujúcich z Rače doľava zbadali blikajúce priecestie o kúsok skôr, a zastavili "už" na električkových koľajniciach, blokujúc tak oba smery električiek, a nedajbože odtiaľ uhnúť, ešte to bude ukazovať že veď nemá kam 😉
A konieckoncov, prechod z prerušovanej žltej do normálneho signálneho plánu si beztak jednu celočervenú vyžaduje, takže by tam pribudla vlastne len jedna, a viem Ti zodpovedne povedať, že v prípade špeciálneho signálneho plánu pre zavreté závory by tá križovatka bola jednoznačne celkovo priepustnejšia, než s blikajúcou žltou.
A keď už sme pri tom, dokážem si predstaviť algoritmus, ktorý by vedel v ľubovoľnom čase urobiť plynulý prechod zo štandardného signálneho plánu do špeciálneho bez celočervenej (nazad to už môže byť v niektorých momentoch problém, lebo synchrón) 😉
V každom prípade, vyslovujem presvedčenie, že zablokovanie križovatky blikajúcou žltou a vodičmi pred rampami, a potom ešte jednou celočervenou, je rozhodne horšie, než by bolo dvomi celočervenými, a špeciálnym signálnym plánom 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.