K dnešnému otvoreniu novej vozovne v Petržalke: ako sa tak veľavážení hostia zbiehali, tak prišla pojazdná dielňa a ťahala nejaký krátky Ikarus. Niekto ho zabrzdil ešte pred závorou. Voz tam čakal, kým sa smotánka premiestni k hale údržby. Samozrejme nechýbali dojemné príhovory nového šéfstva. V prvej rade boli odstavené 435ky. Ik 280 & 283 odstavené vzadu. Čítajte zajtra bulvár, dozviete sa viac... ?
Vzhľadom na podjazd v Mlynskej doline sa predĺži najskôr tak pri zrušení D2 Lamačská - Staré grunty. ?
Re #77366 Jezo: Takže kúpime "až" 3 električky a "až" 20 - 25 autobusov, ozaj "razantná" obnova. ? Ale apsoň nám nevzýšia cestovné, ak to tiež nie je len oj**.
To je jedno, či rátajú iba úsek Šafárikovo námestie - Bosákova a zvyšok železnice. Kde sú vozy pre petržlenovú koľajovú trať? Tie tiež kúpia železnice? ?
Neviem, ci si si ten sclanocek cital cely, ale v plane je len vystavba casti po koniec stareho mostu v hodnote 1,5mld Sk. Zvysok asi rataju od zeleznic, ale aj tak to nieje najkrajsie.
Okrem toho, nejde mi to do hlavy. Ak je teda 200 miliónov na električky v rozmedzí rokov 2007 - 2100, podľa toho súdim, že petržlenková električková trať nebude hotová ani do roku 2010, keďže 2,5 voza určite stačiť nebude. ?
No v jednom interview so Zacharom bola suma,že 80miliónov Sk. Takže ak sa im podarí za 200 miliónov nakúpiť 5ks, tak je viac než jasné, že nás dobre oje*al. Len si dobre menil číselká a nás vodil za nos. A nebol jediný kto takéto čísla nahodil. Veď 80miliónov nestojí ani rušeň.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jezo