Neni tej stanice škoda? ? boha však v iných krajicnách by taká stanica bola využitá okamžite. Ale tu u nás by sa rátalo len keby tam vyrástol ďaľší Polus, Aupark alebo Avion, lebo ľudia už nevedia čas tráviť inak ako nakupovaním.
bola parova na to dam ruku do ohna... pamatam si to, lebo ked pri priecesti s janosikovou ulicou dali prec druhu kolaj, oco tam mohol parkovavat ked isiel do roboty...
S tým, že veľa vodičov je neohľaduplných súhlasím. No na pionierskej za tie zmätky podľa mňa môže ten kto tú križovatku programoval. Šak by stačilo aby sa pri aktivácii závor na semaforoch objavila červená a zelená by bola zatiaľ len na hlavnej (eliny+auta po račianskej). A nie ako teraz, že sa rozbliká oranžová. Šak to je choré.
Určite má oveľa lepšiu polohu ako súčasná Hlavná stanica. Jednak je oveľa bližšie k letisku, veľmi rýchlo dostupná z Ružinova (8,9,14,39,61), Rače (3,5,11+61,74,201,204,209),Trnávky(204), Vrakune(78,201), Podunajských Biskupíc (78,201), Vlčieho hrdla (74), aj z Vajnorov by sa tam dostali priamo 53, Kramáre(209), Petržalka (68 a 78), Slávičie údolie (31 a 39), Vajnorská (1,2,4). A bez budovania nejakej konečnej zastávky potreby dlhého státia autobusov.
tazko povedat ci je to o bezohladnosti vodicov... skor o etike...
tie semafory sa musia vypnut (ledaze by sa napojili na zeleznicne zavory a smery co by tam odbacali by mali automaticky cervenu)... lebo ak by fungovali v tomto stave dalej... auta by dostali zelenu aj keby boli zavory spustene...
cely problem je v tom ze ked sa vypne hlavna krizovatka tak racianska je hlavna cesta... a vodici to tak beru... problemom su ale vodici co odbacaju z pionierskej na raciansku a nemaju sa tam ako dostat... a tak sa tam pochopitelne nasackuju... potom ostavaju vysiet na kolajach a blokuju auta co idu na racko
Ano ale bohuzial system semaforov by pracoval dalej nezavisle natom ci su zavory dole alebo nie. Potom ze sa tam trepu auta, keby si vsimali znacky tak zistia hned ze ide o vlakove priecestie ale zaroven by mali vymysliet nieco aby sa zabranilo systemovim zrazkam medzi semaformi a zavorami. A zase je v prvom rade na vyne neohladuplnost vodicov a fakt ze dnes ma vodicak kazdy debil a ak ho nema tak sa nic nedeje.
tu nejde o zelenu alebo cervenu.... ide o to ze ked tam dofici vlak, vypne sa cela krizovatka... z racianskej sa hrnu auta a ani za svet nechcu pustit auta z pionierskej... ti sa zase nahnevaju a natlacia sa do krizovatky... do toho tam dojdu elektricky.... potom vlak odide a semafory sa zapnu... a v krizovatke same auta... to je mozno raz za tyzden... a teraz keby to bolo kazdu chvilu, dakujem pekne...
preco by mali vlaky chodit na filialku (samozrejme sucasnu) ked
1) nejsu tam troleje
2) pred 10 rokmi ju zjednokolajnili
3) pretina ju viacero dopravnych tepien...
a tu nejde len o IAD ale aj o Slovak Lines (smer Pezinok tu ma trasu) aj o MHD aj o elektricky... to vsetko by viazlo v zapchach kazdych cca 10 minut ci kedy by tam dorazil vlak...
prestan uz plz vymyslat teplu vodu... lebo toto uz vazne nema ziadnu logiku... HLST je na dobrom mieste...
No tak priecestia sú bežné. Prečo by ale prosím ťa nemal vlak jazdiť kvôli autám? Čo keby autá nejazdili kvôli vlaku alebo by si počkali? Myslím,že karta by sa mohla obrátiť. Keď autá môžu vliezť všade, kamkoľvek a kedykoľvek tak prečo nie aj MHD alebo vlaky? Teda nemyslím úplne všade ale tak vieš kam tým mierim asi.
? no vidíš, ani ja som o tom doteraz nevedel... a určite o tom stále nevie množstvo ľudí, čo býva v Petržalke a cestujú MHD... takže sa o tom možno teraz dozvedia... ?
problemom su aj a hlavne krizovatky... hlavne Pionierska...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dunčo