Ano ale bohuzial system semaforov by pracoval dalej nezavisle natom ci su zavory dole alebo nie. Potom ze sa tam trepu auta, keby si vsimali znacky tak zistia hned ze ide o vlakove priecestie ale zaroven by mali vymysliet nieco aby sa zabranilo systemovim zrazkam medzi semaformi a zavorami. A zase je v prvom rade na vyne neohladuplnost vodicov a fakt ze dnes ma vodicak kazdy debil a ak ho nema tak sa nic nedeje.
tu nejde o zelenu alebo cervenu.... ide o to ze ked tam dofici vlak, vypne sa cela krizovatka... z racianskej sa hrnu auta a ani za svet nechcu pustit auta z pionierskej... ti sa zase nahnevaju a natlacia sa do krizovatky... do toho tam dojdu elektricky.... potom vlak odide a semafory sa zapnu... a v krizovatke same auta... to je mozno raz za tyzden... a teraz keby to bolo kazdu chvilu, dakujem pekne...
preco by mali vlaky chodit na filialku (samozrejme sucasnu) ked
1) nejsu tam troleje
2) pred 10 rokmi ju zjednokolajnili
3) pretina ju viacero dopravnych tepien...
a tu nejde len o IAD ale aj o Slovak Lines (smer Pezinok tu ma trasu) aj o MHD aj o elektricky... to vsetko by viazlo v zapchach kazdych cca 10 minut ci kedy by tam dorazil vlak...
prestan uz plz vymyslat teplu vodu... lebo toto uz vazne nema ziadnu logiku... HLST je na dobrom mieste...
No tak priecestia sú bežné. Prečo by ale prosím ťa nemal vlak jazdiť kvôli autám? Čo keby autá nejazdili kvôli vlaku alebo by si počkali? Myslím,že karta by sa mohla obrátiť. Keď autá môžu vliezť všade, kamkoľvek a kedykoľvek tak prečo nie aj MHD alebo vlaky? Teda nemyslím úplne všade ale tak vieš kam tým mierim asi.
? no vidíš, ani ja som o tom doteraz nevedel... a určite o tom stále nevie množstvo ľudí, čo býva v Petržalke a cestujú MHD... takže sa o tom možno teraz dozvedia... ?
Inak Filiálka by mohla fungovať prakticky už teraz ako hlavová stanica. Aspoň osobáky by tam mohli končiť a určité rýchliky ktoré idú z východu a končia v BA. Lenže som čítal asi dva roky naspäť v BA novinách tie ťahanice okolo toho. MIÚ Nové Mesto nechce železniciam povoliť stavebné práce v okolí stanice aby sa zpravádzkovala a jediné čo tam chcú mať je zas nejaké nákupné centrum ponad trať a tam kde je stanica. Takže to už mohlo byť, keby nebolo židáckeho vedenia m.č.
Tak určite vlaky prichádzajúce z Marcheggu a Kútov, Brna a Prahy by končili na Hlavnej stanici. Zvyšok vlako začínajúcich v BA idúcich smerom Trnava, Nové Zámky, Zvolen, Komárno by mohli začínať pokojne na Filiálke. Keď sa vystavia ten tunel Filiálka - Petržalka, potom bude ešte lepšie.
Doplnok: ...alebo aj nie, veď ten pomalochod sa musí hýbať kvôli ďalším prichádzajúcim kabínam. aj s neho by sa to muselo vyvesovať. To by bola zložitosť.
keď sa tá sranda na medzistanici "Štart" odopne z lana tak môže aj zastaviť keď je treba, si myslím. Ale celkovo lanovka na DD je asi porovnateľný nezmysel ako širokrozchod do BA, imho.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MARAD