Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
neviete mi niekto prosí poradiť, kedy mám volať do DPB, lebo zatial čo to skúšam, tak stále to nikto nedvíha ❓ ❗
Reakcia na: AAA #76538:
Pokial sa ma rychlodraznost petrzalskej trate vyzuit tak na linky iduce do petrzalky chodit vylucne nove rychlodrazne vozy.
Reakcia na: SDX #76537:
Podľa mňa T3 do Petržalky budú chodiť, alebo myslíš, že pre Petržalku bude špeciálne zadelenie?
Reakcia na: Dunčo #76531:
Hlavne sa mi paci ze tam chces tahat T3SUCS do Petrzky, ked tam maju jazdit nove vozy..

Re #76532 Dunčo: Super, a comu sa este maju prisposobit? Ked ta bude boliet hlava tak tiez nebudu robit?
Reakcia na: Puki #76534:
Caterpillar? Húsenica? To fakt? Určite? Nie Creteprint? Caterpillar poznám motory, akési módne oblečenie, ale o povrchu Caterpillar som ešte nepočul.
Reakcia na: Dunčo #76532:
O dozrievaní betónu si niekedy niečo počul?
Reakcia na: Dunčo #76532:
Tebe asi niečo také ako tvrdnutie betónu nič nevraví? Ten povrch čo tam dávajú sa volá tzv. Catterpillar. A ten má určité vlastnosti, ktoré musia byť dodržané a aj po poslednej vrchnej úprave to pár dní musí tvrdnúť. Jedna taká zástavka sa robí aj 2 týždne. Rovnako ako tzv. kasselský obrubník (v BA zatiaľ niečo nevídané) po jeho uložení ešte 2 týždne tvrdne. ? Čo sa týka tej maturity veď aj tak posledný týždeň pred maturitou školu nemáš.
Reakcia na: Dunčo #76532:
Ich nejaka matura nezaujima. ? Pracuju vsak uplne ako slovaci tak co ? ? ? ?
Ináč lepšie si nemohli naplánovať opravovanie trate na Vazovovej ulici fakt nie. Na SGeŠ kde študujem neviem ako budeme maturovať v takom kravale 28.5.-2.6. ??? Skutočná vďaka (FUCK OFF!!!). Ešte ako dôkaz ako rýchlo prebiehajú rekonštrukčné práce, tak piatok, sobotu, nedelu a ani dnes v pondelok sa od položenia jednej vrsty materiálu na zastávku Hálova v smere z mesta (asi vo štvrtok mohli spraviť) NIČ NEPOHLO !!! Len tak 4 dni bez robotníkov furt stoja výstražné stĺpy, opáskované a koniec. Takže myslím,že podobne sa postupovalo aj pri tej výmene trolejbusovej výhybky nedávno na Prievozskej.
Reakcia na: El Sergio #76528:
Keď bereš do úvahy, že na 10 aj 13 by sa použili dvojičky 2xT3SUCS tak potom by bola hodinová kapacita 4800 cestujúcich cez Starý most až po koniec Patržalky. Čo je 1600 cestujúcih viac ako pri najkratšom intervale 95. Určite nepredpokladám,že by zrušili úplne L93. Možno by len predĺžili intervaly a trasu asi skrátili a nepremávala by až na stanicu.
Reakcia na: kt8d5-11 #76529:
Dnes na L21. Taketo otazky ale nabuduce smeruj radsej do Dispecerskeho fora.
Nevie niekto na akých linkách bude jazdiť ten Citelis 18 CNG??
Reakcia na: El Sergio #76527:
Ups, reakcia na #76522 Dunčo. ?
Ty by si nám v tom tvojom návrhu dal na petržalskú radiálu interval 4 minúty? Ak má byť električka na sídlisku nosnou, v tom prípade môžem len poznamenať, že veselé... ?
Ozaj a keď už sme pri tých linkovaniach - čo dogma? Nikto sa ňou seriózne nezaoberal? ?
Reakcia na: Beus #76525:
ja som myslel vecer po 21:30 ,kedy chodia uz len eliny 1 a 12 - sorry zabudol som to napisat a ratat viem dost dobre , tak nemaj boja
Reakcia na: Petto #76524:
Ako môžu ísť električky minútu pred 32/33, keď v danom úseku chodia skoro každé 2 minúty (a v špičke častejšie než raz za 2 minúty)? Čiže prídeš, počkáš max. 1.5-2 min a niečo ti príde. V prípade víkendu je to max. 4 minúty.

A ak čakáš na nejakú konkrétnu električkovú linku, tak si napísal ešte väčší nezmysel, keďže električky majú 12-minútový linkový interval, a T-busy 10, čiže max. raz za hodinu sa môže stať, že by T-bus prišiel minútu po špecifickej linke.

Nauč sa najprv matematiku, a potom od zlosti čakaj 9 minút (počas ktorých ti zdrhnú 3-4 električky, a zakaždým iné) 😉
Reakcia na: Ámos #76521:
Dobre si nazval L33 - vytah k elektrickam- byvam sice na DD ,ale nepotrebujem spojenie vsade staci mi L32 , L133 ( mohla by chodit este aj poobede ,co slubovali - ale mam pochybnosti o´tom ako by to zvladali nase trolejbusy ) -staci len ak prisposobia odchody elektriciek a tbusov na Molecke ako je to teraz z mesta na DD -ale naopak to vobec neplati - tbusy a abusy prichadzaju vzdy cca O1,11,21,31 ... a eliny idu minutu pred nimi , cize radsej chodim peso ,akoby som tam cakal od zlosti 9 minut ❗
Reakcia na: Dunčo #76522:
Na Kapucínskej je potrebná väčšia kapacita ako na nábreží. Kľudne daj aj 9 do 4-minútového inetervalu bez vložených spojov. Aj 5 uber vložené spoje. Ak by si dal 10 aj 2 do väčšieho intervalu (alebo kúpa vozdiel), vhodná by bola špičková linka 17 po trase Karlova Ves - tunel - Námestie SNP - Americké nám. - Vinohrady.
A bolo by fajn, keby si dal linky doradu.
Reakcia na: SDX #76502:
ešte som skúsil toto:
linky s intervalom 4/4/4//7.5
5 - Rača, Krasňany, ŽST Vinohrady, Račianska, Račianske mýto, Americké nám., Špitálska, Šafárikovo nám., nábrežie, Karlova Ves a späť + vložené spoje v rannej spičke v úseku ŽST Vinohrady - Karlova Ves
9 - Ružinov, Trnavské mýto, Vazovova, Floriánske nám., Obchodná, tunel, Karlova Ves, Dúbravka
linky s intervalom 8/8/8//15
2 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Floriánske nám., Vazovova, Trnavské mýto, Vajnorská, ŽST Nové Mesto a späť
10 - Zlaté Piesky, Vajnorská, Trnavské mýto, Špitálska, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra,Šafárikovo nám. a späť
13 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Obchodná, Nám. SNP, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra, Šafárikovo nám. a späť

- kľudne by sa mohla vymeniť konečná 10 (Zlaté Piesky) s 2 (ŽST Nové Mesto)
- Plánované predĺženie liniek 10 a 13 do Petržalky
- vybudovanie obojsmernej trate na Šafárikovom námestí pre 5 a neskôr aj pre 10 a 13
Reakcia na: intony #76519:
ved vravim ja stebou suhlasim, ale treba sa na veci pozriet objektivne a snazit sa ich tak aj zhodnotit (aj ked byt absolutne objektivny je nemozne)
Ano Luky III maju podla mna super dopravu dnes (sam na Lukach III byvam) ale zas. Ak si zoberes ze tie linky neobsluhuju len luky III, ale aj ine casti Petrzlaky a nemoze ti kazdy druhy spoj zacinat v polovici trasy...
L33 je vytah k elektrickam a ak sa podari vyriesit kapacitny problem 32+33 tak skutocne DD budu mat dobru dopravu. Sice budu musiet prestupit, ale to musia aj Petrzalcania. (teda ak sa mesto uraci a konecne spravi nieco s kapacitou karloveskej radialy lebo nepobera...)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.