Výsledok: Počas rannej špičieky zvýšenie hodinovej kapacity zo 4080 na 4320 osôbjedným smerom. Poobednej hodinovej prepravnej kapacity jedným smerom z 3200 na 4320 osôb.
Počas sedla zníženie kapacity z 3200 na 2560 osôb. Žeby električky chodili počas prepravného sedla také plné, aby bola potrebná kapacita 4320 osôb?
...
Ale nie toto som chcel. Písal som ti, že to bol oficiálny návrh, ktorý bol vcelku dobrý.
A pripomenul som ti, že v systéme 5 liniek si máš dosadiť Šafko miesto Janíkovho dvora. Nechce sa mi s tebou hádať.
ja by som este viac posilnil 68 a 95 ktore idu do stareho a noveho mesta.A spajaju vacsiu cast petrzalky s centrom..A tie ranne 95 a 68 to je strasne...Sak dnes bola taka plna 68 ze som skoncil na jednej pani co sedela.. ?
No je síce menej plná ako keď premávala z Ovsišťa ale aj tak dsoť ľudí odtiaľ ide 88 a potom prestúpi na 83 na Nám.hraničiarov, čiže pre nich sa zmenilo len toľko asi,že musia aj tak cestovať svojou starou linkou ale prv si na ňu musia dojsť.
Chodíš s nimi? Si asi nevidel ako tí ľudia na Námestí hraničiarov čakajú na 83. Keby mohli tak slintajú. Za ranný interval 6min by prsty na nohách bozkávali vedeniu DPB.
A ja si pošlapem pešo či čo? Nepoviem keby ubrali na 95ráno na 4min interval ale na 83 ??? Veď to nemôže spraviť zdravý človek !!! Alebo 88??? Potom ešte nech mi niekto odporúča cestovať na Zochovu 83...
No ja neviem ale tak určite si viem predstaviť koľko profákov sa postaví na našej škole proti riaditeľskému voľnu, nakoľko nestíhame dobrať látky. To neviem, viem,že na Vazke na gympli majú 7.5. takže vtedy si vydýchnu no 30.4. nebude MHDčka o nich ľahšia. Uvidíme aké echá dojdu nabudúci týždeň od direktora v našej škole a či budú brať ohľad aj na toto.
To s tým prispôsobením cestnej siete nárastu IAD nie je trvalé riešenie. Pojem dopravná indukcia ti asi veľa nehovorí. S krátkodobého hľadiska (maximálne niekoľko rokov) je rozšírenie cesty postačujúce, ale tým, že sa zlepší priepustnosť, táto komunikácia príláka viac aút a sme tam, kde sme boli. Začarovaný kruh... A dokedy chceš rozširovať cestnú sieť? Najmä v mestách je to veľmi ťažko zrealizovateľné. Východisko je funkčná MHD, teda spoľahlivá sieť s hustými intervalmi a kvalitným vozovým parkom za primerané ceny. A neviem, ako rozmýšľajú ľudia v najvyšších funkciách (nie je to len prípad BA), keď MHD dávajú na okraj záujmu a preferujú IAD (napr. rozširovaním parkovísk, či ciest). Pritom oveľa lacnejšie a jednoduchšie by bolo vytvoriť kvalitnú MHD.
Inak 30.4. sa bude "vynikajúco" cestovať . Tie prázdninové intervaly 68, 83 a 88 si nebudú ľudia vedieť vynachváliť. Pokiaľ viem tak na školách dali riaditeľské voľno len 7.5. a nie 30.4. takže bude "veselo" posledný aprílový deň. Myslím,že školáci z učilíšť v Rači na interval 59 budú prekvapene tiež pozerať. Pokiaľ teda nedostanú náhodou riaditeľské. A to ani toho 7.5. nemá väčšina škôl isté to riaditeľské voľno.
Keby si zas ty čítal pozorne tak by ti neušlo,že prekážkou pre schválenie toho je obmedzenie prevádzky linky č.12 len prepravné špičky! Presne to mi povedal nejden človek na tomto fóre. Takisto neprešlo vedenie linky č.3 medzi Račkom a Trnavským mýto cez Vazovovu. Mimochodom trepeš lebo po nábreží teraz premávajú 4 a 12 plus 17 špičková. Spolu to je kapacita 10x320+4x220. Po novom by to bolo 8x320+8x220.
V Monaku je MHD záležitosť tých, čo sú na šoférovanie vlastného IGK moc starí, alebo moc mladí, alebo z iných závažných dôvodov nemohli dostať vodičák ani osobného vodiča.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo