Ale aj tak neviem možno, preto píšem tak rozhorčene, že som tomu veril, že sa bude cestovať lepšie a akosi to tak neni. Však ale kukni sa na to aspoň z toho uhla pohľadu : Si v Petržke kde sú nosné linky s hustým intervalom 3,4,6min, potom doplnkové nejaké s 8min intervalom. Potom aj tak väčšina z nich nejde ďalej ako do centra kde sa prestupuje na ostatné linky. A tu je total iná doprava, linky s intervalom 12/20/20//20 a podobne a na ne prestupovať. Prečo by sa také linky s hustým intervalom nedali zaviesť aj vo zvyšku mesta?? Viď trolejbusy okrem 201,202 a 208 a o elinách nehovorím. Prečo voľakedy sa viedli linky z jedného konca mesta do jedného a odvšadiaľ všade a teraz sú zas proti tomu okrem možno L4,L5,L9,L39,L63,L75,L83,L96,L98,L204?
Ok. Teda musím povedať, že som na strednej škole. Vinu hádžem až moc na vedenie DPB, ale fakt sú veci o ktoré sa dobre dlho snažia (alebo to tak tvrdia) a nič z toho. Sú veci na ktoré potrebujú podporu vedenia mesta a nielen na papieri ale aj finančne. Predsa si tie money nevynútia, to je mi jasné. No posledné nákupy a stavby teda vyzerajú dosť shitne. Hovorilo sa o adekvátnej náhrade kĺbových autobusov a nakúpili sa Solarisy (neviem ako by nahradili klbáky na L21 alebo L83, by som sa rád pozrel) a nákup doubusov Citelis taktiež bol polovičný, ich počet nestačí na obsluhu Dlhých dielov a v súvislosti s nedobudovaním zatrolejovanej otočky pre trolejbusy na Riviére sa dá chápať,že ich naftový pohon bol argumentom prečo nepostaviť vedenie až k Riviére. Určite financie vyčlenené na stavbu trate počítali s vybudovaním otočky, chcel by som vedieť kto tie prachy trhol. Musím povedať,že tak hovädsky ako tie "useknuté" troleje na konci Molecovej nevyzerá snáď nič. Na jednej strane sranda a na druhej trapas. Dúfam,že 2x strhunté električkové troleje plus poškodená električka ako tak upovedomili DPB, že asi sa trať mala vystavať celá.
Železničná stanica v Devínskej Novej Vsi sa nachádza dosť ďaleko od sídliska, na ktorom žije väčšina obyvateľov spomínanej mestskej časti. Asi 20-minútová prechádzka v noci nie je bohvie čo.
? Uznavam! A nebyt tvojej poznamky, tak si to na stranke Bratislavy ani ja nevsimnem a hlavne by to tam ani nebolo ?. Inak to vyzera zaujimavo, co som to zbezne prebehol.
K nedostatku spojov do devínskej by som radil pánovi sa oboznámiť o tom, čo to je BID a potom ňou ísť. O 23.00 ide REX do Viedne, ktorý stojí aj v Devínskej. Alebo pokiaľ nemáte BID, tak si kúpte lístok, stojí 18 korún.
Ja osobne ne som vôbec nadšený intervalom v Dúbravke, lebo hoci tam vôbec necestujem, viem, aké prepchaté chodia električky ráno do mesta. A keď sa tieto zmeny v r. 2005 zavádzali, práveže väčšinou sa tu na to písali súhlasné názory. To nie je o potrebe byť "in", tak to proste je v skutočnosti.
No veď preto sa ho pýtam. Lebo ja som vtedy ešte nejazdil, mal som 16 rokov, ale pokiaľ mi pamäť slúži, tak d-9 bola vtedy celodenná, t. j. do polnoci.
Že by gymnázium na Vazovovej už malo štatút vysokej školy ? ? Ale ako gymnazista by tiež mohol mať pojem...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023