Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dlhe Diely MHD #75365:
Vďaka za podporu ?
Reakcia na: AAA #75382:
Však kúsok fakt skoro nič to máš na Hviezdoslavovo námestie a prosím všetky krčmy vinímajúc! Nepijem, som abstinent. Proste na Šafku a v jeho blízkom okolí neni nič moc. Zo Zochovej alebo z pod Nového mosta sa dá krásne dojsť na hrad a zo Zochovej celkom rýchlo aj na Obchodnú. Vždy keď sa šlo do mesta tak bývalou 80 pod most, alebo 81 na Zochovu. Nikdy sa nešlo 95, to ani keby neviem čo bolo.
Reakcia na: El Sergio #75368:
Pozri ja by som 84 v podstate nechal a ešte doplnil. Však spojil by som ju s 34 a 83 do intervalu 4/7.5/5//12. Šla by ako 83, len od Nám hraničiarov by stála ďalej takto : Lachova, Šustekova, Bulíkova, Ekonomická univerzita, Šustekova, Lachova a od Nám. hraničiarov späť do Dúbravky. EU som nechal spojenie podobné 84, tak ako všetcia chcú a ľudia v Ovsišti by určite neprotestovali myslím na takýto bus.
Reakcia na: SDX #75396:

Viem ako to chodí v štátnej správe: Je iba teraz nie "pro futuro" Tak sa do 20 rokov neurobí nič podstané. Tu je však nezávislá dikúzia - teóretická. Ak sa dajú náklady budúcich období (na stavbu električkovej trate) rozrátať na budúce obdobia, a ak aj tak vychádza električka lacnějšie, je treba ju postaviť. Ak sa o tom nepremýšla, ....
Ospravedlňujem sa, že predcházajúci príspevok vyzeral ako útočný - nebolo to zmyslom.
Reakcia na: mackensen #75395:
To co som pisal su plany do BUDUCNOSTI. Ano, elektricka je samozrejme lepsia - dokaze prepravit viac cestujucich, je rychlejsia, menej znecistuje ovzdusie avsak je tu zakladny problem - treba postavit trat ? a to v BA byva problem. Co sa tyka tej ekonomie je teda matematika lahka: obnova vozoveho parku busov je lacnejsia ako kupa elektricky a stavba trate.. ale napriek tomu je treba co najviac hadzat na elektricky - rychlejsia doprava, dlhodobejsie su lacnejsie atd.
Reakcia na: SDX #75392:

Dobre, ide mi iba o ekonómiu:
Všede, o čom som písal je najvätšia frekvencia autobusouv a trolejbusov a popyt presahuje možnosti DPB. Kapacitnejšia električka by zefektívnila dopravu. Ďakujem za historický exkurz a popis aktuálného stavu, no moja myšlieka zmerovala do budúcnosti. V situácii, keď vozidlový park autobusov je zlý, je podla mňa aktuálne všetko. No som tu na tomto serveri prvý raz.

M.
Reakcia na: AAA #75393:
Nevylucujem ze nie, ale minimalne v sucastnosti sa planuje iba Ruzinovska - Vrakuna.
Reakcia na: SDX #75392:
Kdesi som čítal, že aj 3. bolo navrhované za socializmu.
Reakcia na: mackensen #75391:

1 - Boli navrhy na trat Hl.St - Patronka a dalej Lamac, ale mohla by byt aj tato odbocka. Teraz je to asi neaktualne.
2 - Ma sa zacat stavat tento rok.
3 - Nie.
4 - Tato trat bola navrhnuta.
5 - Zislo by sa, par krat navrhovane, momentalne neaktualne.

Viac tu: http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4540
Som nový tu na imhd.sk aj v tejto diskúzii. Mám takú otázku mimo miesu. Keď sa hovorí o rozvoju električkovej dopravy v Bratislave, prečo sa neuvažuje o smeroch
ad 1) hlavná stanica - Patrónka - Dúbravka
ad 2) Šafárikovo nám. - Petržalka,
ad 3) ASMN - Prievoz - Vrakuňa/Podunajské Biskupice
ad 4) Ružinov - Vrakuňa/Podunajské Biskupice
ad 5) okruh (Šafárikovo nám, ASMN, Krížna, Račianske mýto, Šancová, Štefánikova, Suché mýto.

M.
Reakcia na: Ike #75384:
Načo tú ozubnicu na Šafko ? ved tam nič nieje a centrum je odtial strašne daleko ?
No a ešte by som zriadil asi 10 semaforov od PriF Uk až k cintorínu kvôli bezpečnosti a plynulosti premávky na tomto kritickom úseku a zaviedol tam preferenciu ?
Reakcia na: Technopol #75387:
ale prodekan FIITky povie ze trofle su hlucne, takze tam sa bude tocit na dieslovy agregat a vybrane spoje budu obsluhovat sturaky... ?
Reakcia na: AAA #75382:
Nezletilci do krčmy nesmú ? .
Reakcia na: Ike #75378:
tak potom L92 k pavilonu B2 s označením bagetka aj s logom a na okružnu linku 25Tr nakolko je to kopcovitý teren (trolejové vedenie možno natiahnu FEI -kari ) ?
Reakcia na: Technopol #75377:
Kategoricky odmietam, 92-ka bude chodit cez Bartoskovu ulicu do Brezna a obsluhovat ju budu Porsche 911 Carrera Cabriolet. Chcem 1-minutovy interval a zastavovanie vylucne na moju ziadost.
Reakcia na: Ike #75384:
Výborný nápad 😉 Hlásim sa za prvého rušňovodiča tej ozubnice ?
Reakcia na: AAA #75383:
No jedine ze by mala konecnu pri Ponorke ? ale musela by mat specialne oznacenie...
ale zrejme by bolo jednoduchsie ozubnicovu zeleznicku z Mlynskej cez Horsky park, popri hrade az na Safko, kde by mala tocnu...?

myslim ze by to bolo efektivne a malo by to vyuzitie... a kto mi bude odporovat tak je obmedzenec ?
Reakcia na: Ike #75372:
Ja chcem od zajtra starú 104 na Kamenné a 30 predĺĺžiť na Šafko, rovno pred školu.
Re #75378 Ike: Nemohla by 21 zachádzať po ceste na Valašskú a od vašich škôl pokračovať pred moju na Šafko?
Reakcia na: Dunčo #75357:
Stále si neodpovedal, čo je pod Novým mostom? Čo je na Zochovej, to isté čo na Šafku. Mám dojem, že máš na Michalskej a v okolí obľúbenú krčmu a nechce sa ti chdoiť ďaleko na bus.
Reakcia na: Ike #75378:
Ale no tak!! Na tom kopci nieste len vy!! A to ja mam hore na MATFYZ slapat pesi!? Majte si zastavky pr isvojich pavilonoch, ale konecna nech je hore pri vchode do matematiky!! Pripadne obratka popred FEI.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.