A čo je prosím ťa na Šafku? UK, Malá scéna kúsok a tým to hasne. Možno ešte nejaké firmy tam bočných uličkách. Fakt vážne to trvá 83+31/39/94 kratšie a to oveľa ako 95+4/11/14. Však ešte raz ti hovorím,že 7:19 nastúpim do 83 na Starohájskej, do 7:30 som na Zochovej bezpečne, a aj s čakaním na bus som na Vazke 7:35 možno 7:37, čo je stále slušných 16 až 18minút, ale fakt ak neni červená a 83 sa nikde nezdrží a šofér na to "dupne" tak aj za 13min som tam ?
Taký obmedzenec ako ty je ten posledný kto mi bude odporúčať na akú školu mám chodiť alebo nejak odhadovať či dokážem vyštudovať tú školu. Nikdy sa mi nestalo za tie 4roky,že by semafory nejak zdržovali 31,39 alebo 94. Možno dokopy 5x sa to stalo. Som čakal, že aspoň tuto sa dá o dačom viesť rozumná diskusia, ale ako to býva na diskusných fórach vždy sa najdú imbecilovia ktorí nevedia normálne človeku nič vysvetliť, ja som sa chcel o MHD normálne rozprávať a nie hádať.
Za 2 minúty 31 zo Zochovej na Vazovovu? Buehuehue! Na Kollárku svetlá nie sú, na Starohorskej tiež nie? Buehuehue. A vôbec, choď do školy v Petržlenke, Vazovova je len pre inteligentov.
Ešte nikdy v živote som nešiel zo Šafka do historického centra inak ako pešo a nikdy sa mi to nezdalo byť ďaleko. A to som starý, lenivý a tlstý. Takže ty si asi chromý, ak si mladý.
To je zaujímavé, že dvanásťminútový interval električky, ktorých ide na šafku x liniek musíš opi4ovať, ale na nosnú linku by si dával osem minút len tak fukne. Ty vôbec nemáš jasno, čo vlastne chceš, ty len vieš, že práve tebe musí chodiť spred domu do každej mestskej časti spoj každých osem minút a na stanicu každé 4, keďže tam chodíš AŽ dvakrát mesačne.
Ale, milý psík, čo to trepeš za hovädziny?
Nočák chodí 23:50.
Čo sa týka poslednej 68, tak sa pozri do grafikonu, než začneš mávať jazykom, dobre?
A tá cesta tou 68 trvala dlhšie preto, lebo vodič išiel 20 alebo preto, že bola taká dopravná situácia, tĺčik? Po starom by zápcha nebola alebo čo?
práve preto som navrhol istému človeku, aby 84 nešla do Ovsišťa, ale sa točila z EU na Bulíkovu, Šustekovu, k ZS a klasickou cestou naspäť. Veď ide jasne o L na obsluhu EUBA. Ale vraj na Horskom parku nie sú sociálne zariadeni apre šoférov, a v Ovsišti sú, tak preto musí ísť tam. Ďalej bolo zamietnuté, aby L84 nešla v smere do mesta doľava k TPD, ale vpravo na nadjazd, tam na Krasovkého, okolo Auparku na most SNP a Zochovu (naspäť podobne)... čo by dosť zrýchlilo spojenie HoPa-EUBA
ja som to kvôlit omu tak spravil lebo som navrhoval zlučenie liniek 34,83 a 84. Preto teda posilnenie 63 aby mohli ľudia z Dúbravky prestupovať na 63 smerom na Šancovú ako náhrada za zrušenú 34.
V čom dve rôzne? To že časť autobusov končí skôr a odbočí za Trnavským mýtom na Jelačičovu tak to neni nejak hrôza rodziel. Okrem toho by všetky zachádzky boli vyznačené v CP. Si nikdy ešte nebol v Brne alebo Žiline? Tam keď kukneš na CP tak tam sú k základnej linke čo prejde celú trasu ešte aspoň 2 ak nie aj 4 typy liniek. Myslíš,že ľudia by v tom blúdili?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus
http://ekonomika.sme.sk/c/3254135/SOR-predbehol-v-predaji-autobusov-byvalu-Karosu.html