ja len 3 veci:
1. na rokovaní miestneho zastupitelstva Petržalky 27.3 sa diskutovalo o električke a ohlas bol taký že električka nema "rodeliť Petržalku na 2 časti" takže ked tu bude vlak tak to vyjde
2. teším sa na vlaky v strede sídliska
3. Ked sa to bude robť z fondou EU , peniaze ktoré si mesto vzalo z banky si rozdelia Durkovský a spol ? a samozrejme splatíme to mi a aj s urokom
koridor zeleznic sa urcite postavi - ten ale pojde po trase sucasnej zeleznice popri Panonskej ceste a potom tunelom k Filialke - to bude trasa zeleznice, a uvahy o tom ze tade dakedy (vratene tunela) pojde elektricka povazujem smiesne, aj ked ten tunel ako elektrickovi by som privital viac ako zeleznicny, ale bohuzial... Tu ide o to, ze z penazi, ktore dava EU na ten koridor Petrzalka - Filialka sa "popri tom" postavi aj trat Bosakova - Janikov Dvor na "akoze vlak aj elektricku" ale v skutocnosti len elektricku. Aby to vyzeralo aspon trochu vieryhodne, tak to musia aspon PLANOVAT prepojit a PLANOVAT to ako aj na rozchod zeleznic, v priebehu realizacie sa moze ukazat ze to nejde, ale teraz sa treba tvarit ze to pojde ?
1. Vychádzal som z predpokladu, že na uvedenej trati bude napájacia sústava 600 V js, takže TGV som "odpísal".
2. Spraví sa výnimka a všetko sa bude riadiť systémom ponuky a príjmu medzi stanicami, iba kachny budú mať výnimku a môžu jazdiť na dohľad.
1) Akých S-Bahnov, keď sa má jednaŤ o ten legendárny korytor, po ktorom budú do Bratislavy jazdiť tie oné téžévé ? ?
2) Ja is viem techniky predstaviť aj konku, ale Ty predpokladáš inštaláciu LVZ, prípadne ETCS Level II. na kachny ? ? Prípadne že by napríklad taký Stanislav Majling bol schopný pochopiť rýchlostnú návestnú sústavu ŽSR ? ? ? ?
A taktiež neviem, čo by ostalo z kachny, keby bola podrobená stláčacím skúškam pre železničné vozidlá hoc aj ľahkej stavby.
Ale zase kachna s klasickými nárazníkmi, hákom a skrutkovkou, prípadne veľkým Scharfenbergom, to by tiež nebolo zlé .
nuz peniaze EU sa davaju na take hovadiny a nezmysli ze az... toto je priam slachetna myslienka, oproti napriklad rekonstrukcii kastiela akoze na "turisticky ruch" dostane miliardar par stoviek milionov aby si zrekonstruoval svoj kastiel alebo hrad lacnejsie - na toto idu peniaze EU... akoze niekto stava hotel - a je to jeho rodinne sidlo... v EU su podla mna korupcnici a hlupaci, ale to je moj osobny nazor - bude im to podla mna uplne jedno, pokial to nebude fakt ze okate, pokial si niekto postavi rodinny kastiel a zaplati to peniazmi na "cestovny ruch" a "zachranu pamiatok"... Ja dufam ze to dopadne tak, ze ziadna "dualna trat" nebude, ale postavi sa normalna elektrickova trat (z penazi EU, to je pointa), s tym ze "dakedy v buducnosti" "bude planovane a mozne" to zmenit na klasicky rozchod, a tym to bude vyriesene, rovnako prepojenie na zeleznicu ostane v stadiu "planovane", "dakedy v buducnosti" ?
Nebude to nakoniec tak, ze sa urobi nasyp x2..teda jedna cast pre elektricku a druha pre vlak, len sa to bude stavat naraz - paralelne. Neskor sa to oddeli, plotom alebo murikom a bude ? Nezda sa mi ze by v EU boli az tak piiiip , aby nevedeli, ze by kockopsove riesenie nemohlo fungovat. To ze sa uvadza dualny rozchod v materialoch , je vedlajsia vec ?
Ja si technicky viem predstaviť premávku kačíc a akýchsi "S-bahnov" na spoločnom telese o dvoch rozchodoch. Ale natíska sa mi otázka, či to má zmysel, ako to bude z dopravno-technického hľadiska efektívne. Plne súhlasím s tým že je to blbosť, kvôli relatívne krátkemu spoločnému úseku by trebalo vozy schopné jazdiť ako na 25 kV 50Hz, tak aj na 600 V js, pričom je viac než logické, aby podporovali aj striedavú sústavu 15 kV v Rakúsku. Osobne si myslím že je to iba "podvod" aby mesto a štát podojili EÚ. Uvidíme či im na to skočia, ak áno, tak tam majú rovnako kvalifikovaných dopravných "odborníkov" ako má Bratislava.
Bratislava zaspala EU fondy, resp. ma velke HDP - EU fondy sa rozdelovali na niekolko rokov dopredu a Bratislava proste nic planovane nema. ZSR ma, na projekt toho zeleznicneho koridoru. Teraz sa vedenie mesta zobudilo, ale neskoro, Fico vlada tiez Bratislave prislubila ze nieco da na elektricku - a zrodilo sa riesenie, ze z planovanych penazi pre zeleznicni koridor pre ZSR sa zaplati elektricka. Lenze v EU su hnusni byrokrati a az taky okaty oje* ze "zeleznicny koridor" a rozchod 1000mm asi nezozeru, takze sa to musi "akoze" napojit na zeleznicnu trat a byt akoze dualny rozchod. Takze totalna kravina, ale aby to mohla platit EU, takze mesto usetri, stat da (cez EU a ZSR) na elektricku, a budeme tu mat nepouzitelny hybrid, ale dufam ze aspon pre elektricku teda pouzitelny...
Ja Ti to vysvetlím za seba - je to hovädzina, vymyslená za účelom ťahania peňazí z eurofondov. Fungovať to nemôže (resp. mohlo za tak náročných a obmedzujúcich podmienok, že je to v praxi nerealizovateľné), to je všetko. Neviem, aký smajlík dať.
Poprosil by som tych, co sa FAKT vyznaju v problematike (Igor, PvvS, atd. podmienka vek nad 25 rokov !!!), aby mi vysvetlili realizaciu tohoto (myslim dualitu trate v Petrzalke). Ako sa to da realizovat, ako to bude fungovat. Lebo sa na mna uz par kamosov obratilo s tym, ci neviem ako to funguje. Vdaka vopred !
na markize prave v 112 horiaca elektricka v dubravke na obratisku...nejaka T3...hasici jej vytrhali podlahu...a pekne zaliali vodou elektroniku... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Ja si technicky viem predstaviť premávku kačíc a akýchsi "S-bahnov" na spoločnom telese o dvoch rozchodoch. Ale natíska sa mi otázka, či to má zmysel, ako to bude z dopravno-technického hľadiska efektívne. Plne súhlasím s tým že je to blbosť, kvôli relatívne krátkemu spoločnému úseku by trebalo vozy schopné jazdiť ako na 25 kV 50Hz, tak aj na 600 V js, pričom je viac než logické, aby podporovali aj striedavú sústavu 15 kV v Rakúsku. Osobne si myslím že je to iba "podvod" aby mesto a štát podojili EÚ. Uvidíme či im na to skočia, ak áno, tak tam majú rovnako kvalifikovaných dopravných "odborníkov" ako má Bratislava.