Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Palo1987 #74788:
A akými matematicko-ekonomickými algoritmami si prišiel na tie čísla? Či subjektívne podľa toho akými linkami cestuješ? ? 10 kĺbových trolejbusov je síce fajn ale nie je to úplná nevyhnutnosť, veď tento rok príde 6 pseudoduobusov. Skôr treba riešiť krátke autobusy a trolejbusy a električky... Neboj DPB vie veľmi dobre koľko kusov potrebuje ?
Reakcia na: Emo #74787:
Viem ze niesu financie ale bratislava by podla mna potrebovala aspon:
15 klbovych autobusov
5 kratkych autobusov
10 klbovych trolejbusov
4 klbove elektricky
Reakcia na: Emo #74786:
Prene = presne. Ospravedlňujem sa za preklep. ?
Reakcia na: AAA #74785:
Prene, aj do Záhorskej a Mariánky. ?
Reakcia na: Emo #74782:
Mnoho ľudí ňou chodí až do Záhorskej na konečnú a pešo do Mariánky, kde majú záhrady, alebo idú do Záhorskej na Krče a prestupujú na SAD. Na Krče chodia, preto, lebo niektorým sa to finančne viac oplatí ako ísť SADbusom cez mesto. A včase, keď ešte na 102 chodievali cez víkend kraťase, tak už v Slávičom smer Záhorská to bola obrovská tlačenka.
kto si este okrem mna mysli ze bratislava uz potrebuje nove klbove vozidla?
Reakcia na: SDX #74779:
Áno, možno o tom nevieš ale medzi Krematóriom a Záhorskou Bystricou (nad hlavnou cestou) je chatová osada, kam chodí cez víkendy za pekného počasia dosť ľudí (mali sme tam chatu, takže viem ?)

Re ##74781 Max: 12 - minútový interval cez víkendy na L93 by bol O DOSŤ horší.

"okrem toho im tam teraz pribudnu vyjazdy a dojazdy"

No to je už len posilnenie... ?
Reakcia na: d3k0 #74778:
to mi je jasne, ze ked by sa niekde pridalo, ze niekde by bolo treba zase zobrat. Teda nechcem robit zle obyvatelom zadnej Petrzalky, ale hadam by prezili aj 12minutovy vikendovy interval na 93ke... vsak (ako by na magistrate niektori odbornici povedali) - cez vikend chodia spoje aj tak prazdne, nie? ... okrem toho im tam teraz pribudnu vyjazdy a dojazdy (napr. z poruchy ?).
Zase hovorim sam za seba, ze ako "substrat" by som privital linku 94 aj cez vikend - aj za cenu zhorsenia intervalu na hlinke 93. Viem ze to neprejde a ze by ma za to petrzalcania ukamenovali, ale vyjadrit svoj nazor mozem.

PS moje skusenosti s vylukovymi oznammi su take, ze substrat videl a precital (ale evidentne nepochopil - trasa linky 68) no co uz, ved v pondelok zistia.
Hlavne je, ze oznamy su vylepene vsade kde maju byt, na viditelnom mieste, ti negramotni maju holt smolu...
Reakcia na: d3k0 #74778:
podla mna to zlucovanie liniek nie je dobry napad, ale podla mojho nazoru 34 by mala jazdit aj mimo spicky prac. dni
Reakcia na: d3k0 #74778:
A 37 obsluhuje nieco suvisiace so zahradkarcenim?
Mimochodom, v clanku je ze ta zmena je od dnes, ale ja som tam videl len Ik415 a Vrakosku.... tak neviem..
Reakcia na: SDX #74776:
Nie je dost Solarisov na pokrytie aj 37 a 63, takze tie vozy su pocas roka tam, kde ich viac treba. Na 63 su tusim aj teraz najmenej 2 Solarisy.

Co sa spajania liniek tyka, pokial sa spajaju dve linky s roznou dobou prevadzky a roznym intervalom, tak je to vopred odsudene na neuspech... Ak by bola 68+94, potom by sa zakonite musela cez vikend oslabovat 93 (na 12 min interval?), co by asi nebol najlepsi napad. Podobne je to aj pri 68+31 (cez vikend by potom bolo treba zrusit 39, ale musela by byt kompenzovana trasa na Ostredky - zeby zmena trasy 78 a zavedenie vikendovej prevadzky?) a 68+34 (taktiez rozdielny interval, 34 cez prazdniny nepremava ani v sedle PP, atd...) Kazdopadne vsetko by slo spravit, ale neslo by to spravit bez toho, aby si mesto neobjednalo vacsi rozsah dopravy... Tak ci onak, spajanie 68 s cimkolvek nesie jedno dost neprijemne riziko: zhlukovanie vozidiel na trase za Trhoviskom, a teda nasledne znacna nepravidelnost dopravy na dalsej trase. 68+94 by potom nebola v preklade s 93, ale jazdila by nahodne, 68+31 by nebola v preklade s 39 (v PP) a 68+34 by nebola v preklade 83. Nie zeby 31 a 34 dnes jazdili nejako velmi presne, ale po zluceni so 68 by to bolo este horsie. Vraj sa uz nasiel aj taky clovek, co videl 5 kusov 68 ist za sebou 😃 A potom 20 minut nic... A som veeelmi zvedavy, ci tomu dokaze zabranit nova trasa, kedze aj na tej doterajsej prichadzali dvojicky a trojicky uz na Trnavske myto smer Racko a nie smer Petrzalka...
Reakcia na: kecho #74769:
Je to 31, ale netočí sa na Račianskom, ale na Trnavskom mýte.
A este jedna otazka - aku logiku ma aby boli pocas zahradkarskej sezony na 63-ke kratke vozy? Tu 37 chvalim, zrovna dnes ma to napadlo (este dnes su tam kratke vozy)
Reakcia na: kecho #74764:
To je tiez fajn..

Mimochodom, opat raz musim skonstatovat ze Bratislavcania necitaju vylukove oznamy a dnes boli uplne popleteny. Co ma vsak prekvapilo je ze dochodcovia citali ciel a tak sa aspon pred nastupom opytali.
Napadlo ma, co keby existovali "informatori", ktory by chodili vo vylukovom useku linky a pripadne informovali cestujucich co a ako? Ak by sa tam dali nejaky 17-rocny studaci, mohlo by to byt v pohode..
Reakcia na: Emo #74765:
Nemyslím, že by v tej relácii jazdilo nejako veľa cudzincov. ?
No ale v Brne je takto napríklad okruh liniek 44/84 okolo celého mesta a ešte som na nej nevidel žiadneho hromžiaceho cezpoľného. ?
Veď stačí do cestovného veľkým napísať OKRUŽNÁ LINKA a bežný užívateľ si asi domyslí, že keď je na druhej strane to isté len s iným číslom, tak to nejako k sebe pasuje. ?
Re #74767 Mike: Vazovova by sa v smere od Račka dala vyriešiť aj takto: z Račianskeho cez Mýtnu, doľava na Vazovovu, a ďalej už po trase terajšej 94. V opačnom smere ako chodí 31/39. Akurát tie súbehy a hlavne intervaly by bolo treba nejako doriešiť... ?
Re #74769 kecho: Myslím, že pliesť sa to nebude. ?
Reakcia na: Mike #74767:
autobusové linky 34, (68/94 - vid predch. príspevok) a ev. aj 31/39 by (ak by bola vôľa), bo cesta tam už je ? mohli ísť z Račianskeho mýta doľava nie po Mýtnej ale po Radlinského, teda miesto zast. Rač. Mýto (áno, tá by určite chýbala) a Povraznícka obslúžila iba jednu zast. - Vazovova (zast. E), ktorá je ku všetkým školám v danej lokalite bližšie ako zast. Povraznícka. a zast, Račko je odtiaľ v pešej dostupnosti cca 2 min. chôdze. Na druhú stranu treba brať do úvahy, že linky 34 a 94 (a 31/39) sú viacmenej účelové linky pre žiakov škôl na Vazovovej a STU, čiže účel by ostal zachovaný.
Navyše by sa vytvoril ďalší prestupný uzol ExA Vazovova (event. + zast. Floriánske nám., keby sa zlúčili do jednej, kt. by bola niekde pred daňovým úrazom, tak ako stálo v jednom návrhu)
howgh
Reakcia na: El Sergio #74755:
Hej, skvelý nápad, presne nad tým som uvažoval aj ja... a ak boh (magistrát) dá (peniaze na vozokm) tak by eventuelne mohli aj cez víkend premávať aj 68 aj 94...
Reakcia na: KLF #74758:
Hehe, presne o takom istom čase som išiel z krčmy aj ja 🙂.
Spriahadlo vlečniaku samozrejme odpružené je. A to šklbanie je len taká estetická vada. Mne vadí tá adhézia. Ešte tak tú súpravu "wana+wajco+wana" by som prežil.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.