Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Max #74385:
Hmmm, ty budes asi tazky inteligent. Ked mas moc prekladat vodicov, kratit ich o premie a odbornym pohladom z vlcacej perspektivy urcovat poruchu/neporuchu vodica a vozidla, tak by si mohol vediet aj to, ako tocna trpi v tej krizovatke, a ze tam treba zachadzat cez 2,5 prudu. Ked ti nepomoze samostatne zamyslenie sa, tak sa kludne niekoho spytaj.
Reakcia na: Ike #74383:
V Košiciach nie, v Prešove. ALe tam sa jedná o jednokoľajku a kolmé kríženie a nie o trojkoľajné priecestie nadväzujúce na neprehľadnú križovatku. A aj tak tam mali zrážku trolejbusu s vlakom. Ja by som na priecestie na Ivánskej ceste, pokiaľ bude úrovňové, trolejbusy za žiadnych okolností nepustil
tak a budeme tu mat dalsiu sutaz na dokumentaciu k elektricke 🙂

http://www.sme.sk/c/3204195/Vypisu-sutaz-na-dokumentaciu-pre-elektricku-do-Petrzalky.html

ako keby uz 1,5 miliardy za projekty nestacilo 🙂

najviac sa mi paci, ze sa furt ohanaju tym 3,2 miliardovym uverom z roku 2004. no ak mam dobre info, tak tie odlozene 1,5 miliardy stoja cca 180 milionov rocne 🙂 pekne pekne 🙂
Reakcia na: Ike #74383:
Áno, a kde? Nemyslel si náhodou Prešov? ☺
Reakcia na: Ike #74375:
myšlienkové pochody niektorých vodičov občas nechápem ani ja - napr. včera poobede som sa viezol z Račianskeho mýta (ktorý je inak ideálnym prestupným uzlom v centre mesta - preto som jednoznačne za ponechanie súčasnej trasy linky 68; a kto z tam má problémy s vytáčaním kĺbaku, toho by som operatívne preložil na krátke vozy na linku 99)
no, ale späť k danému vodičovi 4804, (68/7): na Račko došiel tak akurát načas, dokonca tuším aj skorej, ale ďalej šiel presne, svižná jazda, všetko v pohode, až keď došiel na zastávku most Apollo, tak otvoril dvere, o pár sekúnd zatvoril, potom zase otvoril a nechal zvoniť. Tak reku ok, fajn, čaká na prestup... po obhliadnutí sa pozerám - za nami nebol žiaden bus. Aha, asi je tu skorej, tak vetrá... keďže sa mi to však nezdalo, že by bol schopný tam byť na +2, tak som mu pozrel na palubák a bol tam presne na 0. Napriek tomu tam ešte asi minútu stál a zvonil. S dverami nemal problém (možno s niečim iným áno) ale nič sa nedialo. Konečne zatvoril a pohol sa ďalej - s minútovým meškaním. Ok, na Bulíkovu mal stále ešte vyše jedenapol minúty - to je tak akurát, keby... keby cez most nešiel 30-40 km/h. OK, bolo mokro, možno mal vodič krátko po zácviku alebo po nehode, tak sa vliekol. V nezmenenej rýchlosti však pokračoval aj za mostom. Na Bulíkovej, keď som vystupoval, mal meškanie takmer dve minúty...
Teraz tu nechcem nič riešiť, ani krátiť vodiča o prémie, je to nepodstatná blbosť, ja len nechápem že o čo sa snažil... proste si sám spravil nezmyselne meškanie, bez akéhokoľvek logického dôvodu.
Kto mi vie povedať, k akému účelu slúži na doubledeckeroch na poschodí tá čierna tyčka? http://imhd.sk/transport/index.php?img=20554&typ=gm

PS - voz 2619 tusim - ako dlho uz jazdi s tym motorom, zvuk ktoreho napadne pripomina sirenu CO, ktora zvykne vyhravat v piatok o dvanastej... ? zatial sa nikto nestazoval???
Reakcia na: S499.1023 #74382:
v Kosicoch take funguje
Reakcia na: intony #74378:
Už vidím tú zrážku trolejbusu s vlakom...
Reakcia na: Bhlokvva #74380:
Pokiaľ by chodila L68 na Trnavske Mýto tak ako dnes a potom namiesto na Račko išla doľava po Karadžičovej a Záhradníckej tak myslím, že nie je o čom ? Iba neviem či by kĺb zvládol odbočenie zo Záhradníckej smerom na Miletičovu? A samozrejme za podmienky, že tam ostane rovnaký počet vozidiel. A najmä v sedle ten 12 minútový interval je hrôza. Mohlo by sa uvažovať o 10 minútovom.
Reakcia na: matiseek #74365:
Racko je nezmysel, strasne zdrzuje (zapchy sa tazko zapracovavaju do grafikonov) a nechodi tam az tolko ludi aby sa tam oplatilo lamat tocne na vozoch. A z Trnavskeho tam chodi kazdu chvilu hocico ine.
Reakcia na: C734.00 #74366:
Vybudovať trať súbežne s električkami len trať po Nový most je nezmysel. Zmysel by to nadobudlo, až keby trať pokračovala na Hodžovo nám. alebo AS Mlynské nivy.
Reakcia na: richardhudec #74371:
A nepočíta sa s predĺžením trolejového vedenia cez koľajové priecestie na Ivanskej ceste, ale pokračovanie Bulharskou, Galvaniho až k Avionu, s možným predĺžením na Letisko, čo si zas myslím, že je blbosť.
Reakcia na: AAA #74373:
Úvaha o zatrolejovaní nábrežia a napojenia na AS Mlynské nivy a na Staromestkej sú, ale sú v takom štádiu ako električka do Vrakune či Slávičieho údolia... Čiže nikdy ? ?
Reakcia na: ivanbuto #74370:
Podľa mňa sú výborné.
Obcas vodicov MHD nechapem... Ranna spicka, smer Mesto, linka 21... a on si ide 40km/h... odhliadnuc od toho ze za 6 km stoji v kolone... keby na to dupol, tak by bol v kolone skor a skor by ju presiel, cize by mal mensie meskanie... ale nie... on 40km/h a veselo si zdrziava gumokolistov...

To plati benzin z vlastneho a ide na nizku spotrebu? ?
Reakcia na: AAA #74373:
ano?? zaujimave....a nevies ani kolko kusov priblizne??...otazka to bola mozno dobra, len mal som pocit, ze sa chcel opytat na nieco ine, ale je zaujimave ze sme sa aj k tomuto dostali..to by zaujimalo aj mna...ale som si isty, ze ta doba nebude minimalne rok 2007:D

ja som tam napisal vsetko co som kedy kde cital, pocul a tak...myslim, ze nieco mi aj kolada rozpraval, ked este bol namestnikom a tak...ako som napisal, tak to je z kazdeho rozku trosku....
Reakcia na: richardhudec #74367:
Tá otázka s 24 Tr podľa mňa nebola až tak od veci, keďže podľa zmluvy, na základe, ktorej bola kúpená 6401, by sa mali v nejakej bližšie neurčenej dobe kúpiť a dodať aj 24 Tr. Viete niekto presnejšie, kedy by k tomu malo dôjsť?
Re #74371 richardhudec: O tom zatrolejovaní nábrežia a Slávičieho si počul od niekoho z DPB, alebo magistrátu?
Reakcia na: ivanbuto #74370:
mam uplne rovnaky nazor...podla mna su tie sedadla otrasne...v zime sa to este ako-tak da zniest ked ma clovek bundu, ale v lete v tricku sa o to opriet a cestovat v tom dlhsiu dobu...AU...ked uz, tak by som navrhoval sedadla, ake su v 7957+8, alebo klasicke co su ako hovoris v 6401, ale aj kozenky su v pohode, az na to, ze trosku smykaju ? ... a do LBC navrhujem bratislavsky potah a ten je uplne super:)
Reakcia na: C734.00 #74369:
ja napisem to co som pocul, cital a videl...existuje vela navrhov a este viac terminov, kedy by to mohlo byt hotove...
taaakze...uvazuje sa o zatrolejovani staromestskej ulice, nasledne nabrezia az po molecovu, zaroven aj do slavicieho udolia a napojenim na kramare...
co sa tyka slavicieho udolia, tak sa planuje zatrolejovat postupne cela trasa linky 39 s predlzenim vedenia po avion a letisko
co som tu napisal bola najoptimistickejsia uvaha o ktorej som pocul...terminy si nikto netrufa ani predstavit, kedze sme zvedavi, ci sa podari elektricku vcas potiahnut do petrzalky ? ?
Koho nápad boli tie tvrdé sedadlá na 6222 a 6226? Sa neosvedčil ten typ, ktorý je na 6401 a iných vozoch? Alebo sú tieto nové o toľko lacnejšie? Lebo na sedenie to veľmi príjemné nie je... to radšej staré koženky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.