Konkrétne odchody Ikarusov 280 v poobedňajšej špičke pracovných dní sú obvykle napr.:
4940 - 16:40 z Holíčskej, 16:57 z Vazovovej
4945 - 13:57, 14:53 z Vyšehradskej, 14:18, 15:14 zo Šafka
4958 - 16:50 z Holíčskej, 17:07 z Vazovovej
(ak sa mýlim, opravte ma)
Na 93-ke to nemám odsledované, ale tam stretneš v tom čase najskôr 4949, 4950 a 4951
Cez víkend som Ikarus 280 naposledy videl v lete - 4950 na 98-ke, teraz tam stretneš max. Ikarus 283, aj to len vzácne.
Aby substrát nechodil vodičovi, čerpajúcemu prqacovnú prestávku, vyklopkávať na okienko, ukazujúc pritom na hodinky a pokrikujúc "No, pán vodič, tak ideme, ideme!".
Zasa píšem jak Talian ? Na tej 95 je pridelený jeden na rannú špičku a potom jeden poobede (4945 na 95/15 - ten robí v rannej špičke 92), môže byť aj na iných poradiach, aj na celodenných sa vyskytne a nie raz, ale to ne je na základe nejakého kľúča, nie vždy.
Špičky pracovných dní na 95 chodia 3 pravidelne, občas aj viac, na 94 chodia 2 pravidelne a k tomu 3. ráno, občas aj viac a na 95 jeden poobede pravidelne a jeden ráno, bežne aj viac ale tie sú stále.
?
moc diiki!!! ? ves ja som thaaky fanatik do mhd siice este trochu maly (mam 13rokov) ale zbooznujem MHD. I ked o jej stave sa radsej vyjadrovat nebudem... ?
Podla evidencneho cisla - pokial je prva cislica 4 je Petrzalsky. Plati to o vsetkych autobusoch, nie len o Ikacoch. Obdobny system plati pre vsetky vozovne - Trnavka ma cislo 1, Jurajov dvor 2, Krasnany 3 a Petrzalka 4. Neplati pre elektricky, trolejbusy, pracovne vozy a vozy autoskoly.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pantograf1