Reakcia na: Mikimaus #73890:
Tento clanok ukazuje tupost novinarov v SME, a aj dotycnej ciernej pasazierky. Cely pripad sa da zhrnut takto:- dotycna v roku 1994 cestovala nacierno, mala problem pri oznacovani listka a tak nezaplatila pokutu 460Sk, islo to na sud
- sud rozhodol v roku 1997 v prospech DPB (ake tam boli dokazovania, by ma zaujimalo, ale rozhodol a rozsudok sa stal pravoplatnym, tak to uz nie je na diskusiu...), lenze sud rozhodol ze ma zaplatit 4600 Sk (desatnasobok pokuty - pre naklady DPB)
- dotycna osoba zaplatila 460Sk, pricom bola na zaklade medzitym stanuceho sa pravoplatnym rozsudku zaplatit 4600Sk!!!
- par rokov si myslela ze vsetko je v poriadku, v DPB si pre istotu nemysleli nic, ale prebrali sa teraz po 9 rokoch (vykonatelnost rozsudku je 10 rokov) a teraz prisla exekucia a celkom nespochybnitelne, lebo povinna osoba mala zaplatit 4600Sk a zaplatila desatinu.
Mike
2; Pokiaľ viem tak nie a je všeobecný trend že sa tak skoro ani neobjaví.
3; Ako je to myslené? 25Tr jazdia na 33, 133 a cez víkend na 32 - to sú akože ich "svoje linky" a potom cez prac. dni zvykne byť 25Tr na 212/8 (poobedná špica - viď aj dispečerské fórum) a cez víkend aj na 207/6 = 206/6. Ešte boli na L206 počas výluky Kollárka.
Solarisy majú zo zadelenia svoje linky 63(víkend) (v letnom období cez víkendy 37), 70, 87, 88 a 96. Ale hypoteticky sa môžu objaviť na ľubovolnej linke z 1 DTPA a v prípade vypravenia na ZV na ľubovolnej linke MHD v BA. Sú síce nejaké legislatívne úpravy "zhora" toto zakazujúce, ale fyzicky sa solarisu na výjazd nikto do cesty nepostaví, aby mu v tom zabránil ?