Krásne formálne zdôvodnenie - kvôli internej štruktúre DP sa bude do kopca na Kolibu alebo na Búdkovú šplhať lenivá pažravá krava, pretože je z tej istej prevádzky a divízie A pôjde v takmer celej trase na diesel, Pretože pertinaxníci sa predsa nebudú zaťažovať tým, aby vypli len to, kde naozaj pracujú, oni vypnú všetko.
Dovolím si tvrdiť s 99% istotou, že skutočnou príčinou je, že K. Z. alebo ing. J. H. dali priechod svojim šotochúťkam a potrebe zajazdiť si s pseudoduobusom všade ? .
1; Vždy keď je nočná napäťová výluka v centre. Doteraz na NV 516 (a SV 408) museli vtedy chodiť autobusy (btw. aj tie boli a ak nie, tak budú v update-och). Ale to boli v DPB vždy problémy, lebo iná divízia, a zohnať tam vodičov a vykázať výkony,... Takto tam premáva aj počas výluky trolejbus z tej istej vozovne ako bežne , hypoteticky tam môže ísť ten istý vodič, akurát v mieste bez prúdu pôjde tá 25Tr na pomocný pohon ?
2; Pokiaľ viem tak nie a je všeobecný trend že sa tak skoro ani neobjaví.
3; Ako je to myslené? 25Tr jazdia na 33, 133 a cez víkend na 32 - to sú akože ich "svoje linky" a potom cez prac. dni zvykne byť 25Tr na 212/8 (poobedná špica - viď aj dispečerské fórum) a cez víkend aj na 207/6 = 206/6. Ešte boli na L206 počas výluky Kollárka.
Solarisy majú zo zadelenia svoje linky 63(víkend) (v letnom období cez víkendy 37), 70, 87, 88 a 96. Ale hypoteticky sa môžu objaviť na ľubovolnej linke z 1 DTPA a v prípade vypravenia na ZV na ľubovolnej linke MHD v BA. Sú síce nejaké legislatívne úpravy "zhora" toto zakazujúce, ale fyzicky sa solarisu na výjazd nikto do cesty nepostaví, aby mu v tom zabránil ?
čo Ti mám na to povedať? Odpovedz Ty najprv na otázku S499.1023.
2623 si tam mohol ísť najskôr na L501, to sedí. Ale ako mohol chcieť zaradiť akú jednotku? Keď to je karosa B741 NGST s automatickou prevodovkou typu ZF. (Alebo to bol autobus s manuálnou prevodovkou, ale pootm aký typ to bol vlastne?? ?
A ja Ti tiež môžem písať príhody s vodičmi, s ktorými som išiel dve kolá, alebo tri kolá na linke, úplne vzorná, ukážková jazda, ani jedno šklbnutie s vozom, ani jedno prudké brzdenie počas služby, štýl jazdy že by sa zaňho nemusel hanbiť ani profesionálny inštruktor autoškoly. Takže? ?
?
ta celocervena na styl LBC sa mi velmi paci. aj ja som cakal, ze SUcka budu v tych farbach a by to aj celkom dobre vyzeralo .. co uz .. su v zeleno-zltych farbach a la Zilina (podobnost cisto nahodna, ja viem ... neukamenujte ma)
1; V updatoch je foto 6702 na 516-ke. Bola tam raz alebo aj viackrát? Prekvapilo ma to.
2; Už sa aj nejaký Solaris na niektorom nočáku objavil? Alebo čo myslíte, kedy sa objaví?
3; Ak sa nemýlim, "duobusy" aj Solarisy jazdia na "svojich" celodenných linkách od začiatku až do konca premávky.
Zo skúseností, ktorý čas je z hľadiska vyndalizmu najrizikovejší, neviete náhodou?
a) neskoro večer (tipujem tak po 21 h alebo po 22 h)
b) od polnoci po začiatok premávky denných liniek
c) nadránom (najmä cez víkend) do takej 06 h tipujem
PS: Na fotke "6702 s rozbitým oknom" z najnovšieho update-u, čím to bolo spôsobené?
To je pravda, ale zase si myslím, že je lepšie, ak ide takto ako teraz, než keby išla okolo Chorvátskeho ramena. Vedel by si si tam predstaviť takú širokú komunikáciu? Keby tam šla taká široká cesta ako trebárs to Nám. Hraničiarov nie je problém, ale Panónsku by som tam nepchal.
Vlastne vedľajším efektom blokovania výstavby v hlavnom koridore v strede Petržalky sa stavebná činnosť nebrzí, ale iba presúva na iné miesta.. Napr. Panónska cesta, Einsteinova ulica... A problém je, že na Panónskej nie je žiadny kapacitný systém MHD (rozumej električka), a na Einsteinovej nie je pre zmenu ŽIADNA MHD... A ako sa ľudia (zamestnanci etc..) dostanú do takého Atria, Ravaku, Digital parku????
Tento stav len škodí Petržalke lebo sa stavia aj tak, ale na iných miestach, kam sa dá dostať len autom, a tak sa opäť podporuje IAD a tým zvýšené emisie v Petržalke.. takže ochranári docielia presný opak...
Všetky tieto stavby ktoré som vymenoval + stavby na Panónskej mali byť pri chorvátskom ramene, odkiaľ by bolo priame spojenie električkou s centrom mesta a ostatnými mestskými časťami.... a tým by sa aj Petržalka stala plnohodnotnou mestskou časťou... takto nie je šanca že sa tak niekedy stane ?
Nechápem tých ochranárov... Už ma celkom štvú čo sa týka tých parkov... konkrétne v tomto článku parku pozdĺž Chorvátskeho ramena... Akože nech sa nehnevajú, ale ak chcú tak obrovský park, nech sa presťahujú do lesa..
A tvrdenie, že 4-prúdová komunikácia rozdelí Petržalku na dve časti, je taká blbosť, akú som ešte v živote nepočul... Ehm.. To akože aj Panónska rozdeľuje Petržalku na dve časti? Aj cesta na Námestí Hraničiarov? etc... V Petržalke je toľko 4-prúdových ciest, že podľa ich tvrdenia je už teraz Petržka rozdelená na 20 častí ? ?
Práve dobudovaním Petržalky v jej strede sa Petržalka spojí, a nie rozdelí !!!
Pritom ja som zástancom kvalitného bývania a mám rád veľa zelene v meste. Ale "prales" namiesto hlavnej komunikačnej osi v jednej mestskej časti je úplný brutál!
V tomto plne súhlasím. V BA je bordel v náteroch vozidiel riadny ?
A k náteru LBC: podľa mňa je dobrý ako reklama, ale ako normálny náter by som si skôr vedel predstaviť niečo bielo-červené-(šedé) ako 25Tr alebo Sor-y, ktoré už v Bratislave sú..
Na električkách sa mi najviac páči náter T6A 3.série (modrá-červená-strieborná)...
Ale to je len moje subjektívne hodnotenie..
dovolim si tvrdit, ze je len malo velkych miest v europe, kde je horsia doprava ako v BA. nehovorim uz radsej ani o hlavnych mestach, a to samozrejme ostblok inclusive ..
inak tunak je link, ze napriec petrzalkou sa predsalen pocita s 2+2 kapacitnou komunikaciou
a to nehovorim o Sofii a ich odratavajucich sa semaforoch a navestidiel, co je sice slaba alternativa k predzvestiam systemu pseudoautomatickej preferencie aka u nas funguje, ale apson je spolahliva... fakt, nebolo by to lepsie keby sa vodicovi signal "volno" odrataval? aspon by vedel kolko moze stat na zastavke s otvorenymi dverami a kedy ich zavriet a pohnut sa...
neviem ci je dobre hovorit o balkanskom cirkuse mal som tu cest vidiet MHD v Nise, Belehrade, Velese a Solune... V porovnani s nami maju relativne jednotne natery. Ci uz su to stare IkarBusy alebo nove MANy, vsetky su jednofarebne a rovnakej farby (no dobre napr v Belehrade su sede, zlte a zelene) a bez napisov a malo reklamamy... Tie nase 4 varianty LBC a 3 varianty SPP + kazdy tambus iny by sa mali hanbit... skutocne chodiace bilboardy som nikde inde nevidel.. teda nie v takom mnozstve, vsade to bolo tak aby ostal zachovany primarny nater...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark