ze sa cudujem ? byt zamestnanocom dpb tak by som takuto odpoved ocakaval aj na otazku preco na obed k svieckovej davaju 4 parene knedle miesto 3 zemiakovych ?
Tiež súhlasím. V špičke by sa dal spraviť so súčasnými vozmi hustejší interval. Lenže akonáhle to vodičom spravíš, tak zasa budeš mať nedostatok, povymýšlajú si PNky, dajú výpovede a pod. Sú zhýčkaní... Viem že veľa z nich si teraz znepriatelím, ale vnímam to rovnako ako ty.
Absolútny súhlas, toto tlačím BEÚS-u (aj DPhmP a iným) do hlavy už dlhé roky. Vodič potrebuje odpočinok, ale električka nie. Bohužiaľ §1 tomu úspešnec bráni rovnako ako zaťatosť niektorých vodičov, ktor nie sú schopní pochopiť, že by to bolo jednoznačne výhodné aj pre nich a radšej budú sedieť celý deň v tej istej plesnivej plečke, vyzdobenej CD-čkami a Chemlonovými dečkami, hrdo nazývanej "pridelený voz". A samozrejme by sa priťažilo aj dielni, preotžoe by vodiči bez pridelených vozov už nemali dôvod kamuflovať závady.
Len drobná pripomienka - vo Viedni sa už dlhé roky zatvárajú dvere automaticky. Pri najbližšej návšteve Viedne doporučujem podrobné štúdium dverí, najlepšie sústavy odraziek v dolnej časti Düwag Falttüren. V Bratislave to bude možné po celoplošnom zavedení striedačov.
Heh, veď jasné že by to taký problém nebol, otázna je však rentabilnosť takej úpravy, keďže náklady by neboli malé
A linky - to potom už radšej preferujem označenia Q, Y, W, X, Ľ, a prípadne špičková linka Š ? ?
To je neriešiteľný problém uprviť kachny na 2xK2S? Obávam sa že áno. ? A linky môžeme značiť A, B, C... Alebo R ako Rača, P ako Petržalka, D ako Dúbravka, K ako Karlova Ves, N ako Nová doba (ŽST Nové mesto). Absolut šotoušovina. ?
3xT by sa ešte dalo, ale 2xK elektricky nespriahneš, veď vieš A navyše, potom by bolo príliš málo súprav do výpravy
A to číslo 7 je nie len kvôli môjmu šotoušstvu, ale aj kvôli orientácii cestujúcich (preto som navrhoval to prehádzanie čísel o pár príspevkov nižšie) a mám pocit, že aj kvôli drážnemu zákonu - zdá sa mi totiž, že nedovoľuje mať v jeden deň linku 1 z A do B cez C, a ďalší deň linku s tým istým čislom z D do E cez F, že tam musí byť nejaké obdobie, ktoré linka s tým číslom nesmie jazdiť, aby mohlo mať to číslo úplne inú trasu...ale týmto si nie som istý...
Veď aj keď sa robilo nové linkovanie Petržalky, tak sa najprv vymysleli trasy, a až potom sa na ne nasadili čísla tak, aby sa linky a čísla čo najviac podobali tým pôvodným
Teoreticky by sa to dalo riešiť aj kapacitnejšími súpravami. Či už 3xT, 2xK alebo hybrid T+K.
1: 2xT
2: 2xK
3: 3xT
4: 2xT
5: čo ostane. :-))
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike