Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Beus #73310:
1) Co konkretne? Vsak proste by sa oznamilo zrusenie 7 a zmena trasy 11 (alebo naopak), zavedenie 6 a zrusenie 4.

2) Mas pravdu, to treba doriesit... Mozno vymenit 6 a 7+11 (to znamena ze Safko by sa obsluzilo 11, co staci)

3) Teoreticky by sa nemusela posilnit 1, ale stacila by 12 (kvoli kapacite v Dubravke by tie nahradne spoje isli len v useku KV - Safko).

4) Intervaly novej 11 by boli rovnake ako teraz 7 + 11 (samozrejme by sa nastavili tak aby sa neprekrivali),v spicke to vychadza na 10 spojov na hodinu, z toho 5 by islo do Race, 5 len na Vinohrady (sucasny stav), v sedle vsetko do Race (v pripade ze by sa to ukazalo ako neefektivne aj vtedy by sa skracovalo)

5+6) Okrem spojenia Spitalska - Raca by sa po prehodeni 6 a 11 nic nezhorsilo, pri pridani spojenia s nabrezim to vychadza na 1:1.. Osobne to nabrezie by sa podla mna hodilo viac

7) Suhlasim, toto bol len napad na drobnu zmenu
Reakcia na: SDX #73309:

1) Príliš komplikované pre bežného smrteľníka
2) Zrušil by si tým možnosť dostať sa zo Špitálskej a Šafka do Rače (prestup na Odborárskom námestí peším výšľapom hore ku Blumentálu za všeobecne akceptovateľný nepovažujem), a teda rušíš aj prestup 95->Rača
3) Linka 1 by teda musela mať 6-minútový interval v podstate celodenne, aby zabezpečila tebou zrušenú kapacitu L4 v KV, tým pádom máš na Vajnorskej namiesto 3 spojov 4 za 12 minút, čo je zbytočné
4) Pri zachovaní 12-minútového intervalu L11 by ti chýbala kapacita L7 medzi Vinohradami a Račkom, a príp. ešte aj kapacita v Rači, ak by si chcel niektoré spoje usekávať skôr, čo by navyše spôsobilo nepravidelnosť dopravy do/z Rače
5) Nič tým nevyriešiš, ani neskvalitníš, skôr práve naopak (možno jediný prínos by bol priamy spoj Nový most - Rača so zachádzkou cez tunel)
6) Okrem chaosu by si tým nezískal holé nič, a dokonca sa obávam, že vzkm by oproti súčasnosti ešte vzrástli, čo je neželateľné
7) Akékoľvek takéto parciálne úpravy linkového vedenia električiek nemajú veľký zmysel, a principiálne sú krátkozraké, keďže existujúce linkové vedenie je treba kompletne zahodiť a postaviť úplne nové na princípe čo najnižšieho počtu liniek s hustým intervalom

Neber to ako deštruktívne kritizovanie, len chcem naznačiť, že tvoje uvažovanie sa v tomto uberá zlým smerom, a nemyslíš na všetky dôsledky 🙂
Reakcia na: SDX #73308:
Trochu chaoticky napisane, este raz:

7 a 11 - spojit - (Raca /zachadzky/) - ZST Vinohrady - Americke namestie - Spitalska - Namestie L.Stura - nabrezie - tunel - Obchodna - ZST Vinohrady - (Raca /zachadzky/)

6 - ZST Nove Mesto - Vazovova - Obchodna - tunel - nabrezie - Safarikovo namestie - Spitalska - ZST Nove Mesto

4 - zrusit

1 - pridat specialne spoje skratene po KV

Alternativne by mohla 1 ist na ZP a 2 na ZST Nove Mesto.
NAVRH NA ZLUCENIE LINIEK 7 A 11
Ako sa Vam pozdava, ze by sa 7 a 11 zlucili do novej linky (Raca) - ZST Vinohrady - Americke namestie - Spitalska - Namestie L.Stura - nabrezie - tunel - Obchodna - ZST Vinohrady, pricom nahradu za vypadok na nabrezi, Safku a Spitalskej z mesta by zabezpecila linka 6 po trase ZST Nove Mesto - Vazovova - Obchodna - tunel - nabrezie - Safarikovo namestie - Spitalska - ZST Nove Mesto, pricom linka 4 by sa zrusila (nahradili by ju pridane spoje 1-ky skratene po KV)?
dnes rano medzi 8 a 9 hodinou (zamerne neuvadzam presny cas ani ev.c) som cakal na zastavke technicka univerzita...cakam na L94...a zrazu...aj ked by ziadna nemala ist pride...na transparente sluzobna jazda NENASTUPOVAT ? tak nastupim....zaklopem vodicovi, ze ma sluzobnu jazdu na transparente...on pozrel do papierov...na palubak...a zistil, ze uz mal ist do vozovne, len koli nejakej nehode zevraj na radlinskeho ulici sa splietol, tak vysiel a oznamil nam, ze ked sa ponahlame, tak nas zoberie na zochovu...niektori vystupili, ale asi 4 ludia sme ostali...musim ho pochvalit za jeho ochotu a mile spravanie a este aj za to, ze sa nam niekolkokrat ospravedlnil.... ? ?
Reakcia na: Sommelier #73300:
ta slucka mala svoj zmysel, ale pri novom navrhu logicky nebude 🙂

Re #73302 marian555: aha, tie uvodzovky som si nevsimol 🙂 mea culpa 🙂

zbytok petrzalky by mal byt ciastocne porieseny cez petrzalsku radialu.

mna skor stve, ze v BA neni absolutne ziadna koordinacia a nejaky dopravny generel popripade vyhlad aspon na 30 rokov ako to urobili v 70tich rokoch.

keby nemali na magistrate tie 30 rokov stare plany tak nevedia co maju stavat. resp je skoda, ze sa ich nedrzia ako boli, lebo uz kopu veci pochovali kvoli predaju pozemkov ...
prepac vip737 ale ja nemam icq. ?
Reakcia na: N/A #73301:
Nie v zajtrajsom, uz v dnesnom ?
Celkom vtipny clanok, DPB bude mat asi noveho sefa ? nemyslim si vsak ze to bude velka zmena ?
Reakcia na: aquila #73299:
No pojem NDS som dal do uvodzoviek ak si si nevsimol, lebo to nepovazujem za NDS ? Viem ze je dolezita a som za jej stavbu ale NDS takto nebude ?
Okej, takze stara "studia", navrh, nevedel som to totiz najst ? Itak si vsak myslim ze je to hlupe tahat dve veci rovnako a zbytok Petrzky nechat na busy.
Reakcia na: aquila #73299:
aquila, ale veď to je predsa blbosť. Ešte aj tá sľučka na Einsteinovej je pritiahnutá za vlasy. Však to musí ísť väčším oblúkom cez Pribinovu.
Reakcia na: marian555 #73286:
to ze by to na kratkom useku kopirovalo elektricku (to neni NDS 🙂 ) by bola len vyhoda, kedze by to ozaj mohol byt integrovany system.

vid vo viedni, pri wien mitte idu elektricky, vlaky a aj dve linky metra 🙂

inak hento je starsia studia, mozno aj 4-6 rokov. to bolo vypracovane remingom mimo ine aj k tomu, ked sa robili navrhy na novy NDS.

cize tu cast petrzalka az petrzalka juh si vypusti.

bol to znacnej miery koncept tram-train, ale vyzadovalo by si to inych ludi aj na meste, aj v mestskych castiach aj v ZSR a MDPaT 🙂
Reakcia na: AAA #73296:
Je pravda ze ta mestska cast je mierne zbytocna.. ale pasmo by som urcite hlasil..
Reakcia na: SDX #73293:
Myslím, že bohato stačí nasledujúca zastávka + prestup na linky (vymenovanie liniek) a na zastávke iba názov zastávky.
Reakcia na: SDX #73293:

Niečo z toho roky rokúce funguje v neďalekej viedni. Ale čo môžem čakať, keď som včera išiel šerblom 7736 na linke 9. MGčku hučalo jak sviňa, hlavne že voz mal protišmykovú podlahu. Nejaké hlásenie by aj tak počuť nebolo, transparent chýbal tiež. MHD nie je pre človeka ktorý sa v nej nevyzná. Ona je pre ľudí ktorí sú na ňu odkázaní... Doslova.
Ako sa Vam pozdava napad ze by sa zaviedli hlasenia "Prosim, pozor! Zmena tarifneho pasma" a "Opustate mestsku cast Nove Mesto, vita Vas mestska cast Ruzinov. You are leaving city part Nove Mesto. Welcome in city part Ruzinov"? Pripadne ma napadlo aj nieco take (len neviem ci by to nebolo prilis otravne), ze "Moznost prestupu na Dlhe Diely, na autobus 32, alebo trolejbus 33", "Moznost prestupu na smer Lamac na autobus 23" a podobne...
Reakcia na: N/A #73291:
Akom zruseni 95? Vsak to bol len navrh uz netusim koho tu z fora.. oficialne sa rusit NEMA, tak nehaluz. Dalej, co ti vadi na uzavreti stareho mosta pre IAD? Nie som zastanca obmedzovania IAD, ale ten most je v takom stave ze by som ho zrusil dnes, uz len kvoli uzkym pruhom, autom do Petrzky chodim casto a radsej prejdem po nabrezi k Novemu most ako tade ist. A vybudovanie IAD cesty by ho predrazilo. Bez Stareho Mosta si myslim ze bude vacsina mostou vytazena tak akurat.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.